Top/Flop spelers

Reactiescore
1.019
Goede avond iedereen,
Toch wil ik een klein weerwoord geven.

Ik heb Single Bash account duidelijk vermeld dat er geen BG/NAP meer was.
Wat ik dan gedaan heb is scouts gestuurd, die liepen dood, Single scout mij, lopen dood.

Dan ben ik wat lc op hun gaan gooien, maar laf als ze zijn durven ze niet te backtimen? Begrijpen wie het begrijpen kan. Ik denk dat ik totaal van 10 keer al men LC op hun heb gegooid, nooit kwam er reactie.
Toen ben ik inderdaad kata's gaan maken voor uit hun tent te lokken, ben begonnen met verzamelplaats, ook wat op hun muur. Nog steeds geen reactie van hun, geen backtime niets.
Toen werd ik het inderdaad beu en heb ik 1 boerderij lvl & 2 smed lvls gepakt. Om toch maar reactie uit te lokken, nog steeds niets. 5 personen op 1 acc en te laf om te reageren?

Dan kreeg ik een cadeautje, iemand gaf me een backtime tijd. Ik bleef er speciaal 250ms onder om toch nog een kans te geven, aangezien ze blijkbaar zo goed zijn?
Blijkbaar waren ze kansloos.

Achteraf stuurde War-Dog nog een backtime op me, 21ms en ik dodge probleemloos?

Denk dat er in tribalwars nog een verschil is tussen de spelers van heden en de spelers van 10 jaar geleden.
Wat een lachwekkende gozer ben jij. Omdat die spelers zogenaamd niks terug doen word je het zat? Lijkt me wel mooi als iedereen zo denkt. Daarnaast zoals je kan lezen op dit forum was het 1 uur en 21 ms, en niet 21 ms. Op 21ms kan niemand dodgen, zelfs jij, de tw god niet.
 

DeletedUser36193

Guest
Wat een lachwekkende gozer ben jij. Omdat die spelers zogenaamd niks terug doen word je het zat? Lijkt me wel mooi als iedereen zo denkt. Daarnaast zoals je kan lezen op dit forum was het 1 uur en 21 ms, en niet 21 ms. Op 21ms kan niemand dodgen, zelfs jij, de tw god niet.
Als War-Dog en de speler die daarstraks op Single Bash speelde eerlijk zijn geven ze mij gelijk dat het idd 21ms was :)
 

DeletedUser77704

Guest
ik kan die level 28 grondstoffen dan niet vinden
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/06981ed30be45e0af01a051549e59866

tevens hebben we jouw boerderij niet gekatapult (nog niet...)



we hadden het op zich wel verwacht maar niemand kon even online op dat moment.
jammer voor ons en goed gezien van jullie!

maar we komen er wel weer bovenop hoor ;)

Wens jullie veel plezier met mijn dorp. Geen zin om tegen dit kata geweld te vechten en dan nog zoveel pech hebben. Geniet van het mooie dorp, maar leer jezelf eens aan zonder kata zo te spelen. Houden mensen ook hun spelplezier.
 
Reactiescore
1.019
Speed is wat anders dan gewone werelden. Speed mag je doen en laten wat je wilt, maar op normale werelden en zeker classic is dit gewoon not done.
 

DeletedUser36193

Guest
Speed is wat anders dan gewone werelden. Speed mag je doen en laten wat je wilt, maar op normale werelden en zeker classic is dit gewoon not done.
Waarom zijn er in godsnaam katas? Niet dat ik fan ben van Kakaka (ik ken ze zelfs niet). Maar kata's zijn er toch met een reden? En in mijn ogen kan je die perfect gebruiken als ze van pas komen. Ik kan er ook niet aan doen dat Single Bash de ballen niet heeft om aan te vallen?
 
Reactiescore
461
ik kan die level 28 grondstoffen dan niet vinden
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/06981ed30be45e0af01a051549e59866

tevens hebben we jouw boerderij niet gekatapult (nog niet...)
Is niet mijn account.. Ik vermelde in mijn eerste post al dat het om xyphon ging. En omdat jij erop in ging ging ik er van uit dat jij wel op xyphon speelde. Mijn post is dus niet naar jou gericht.
Is toeval dat het ook om iemand gaat met boer 23 haha.
Ik spreek hier over een gebeurtenis in het weekend, zaterdag vgm, waar xyphon onze boer continue zat te kata'en.
 
Reactiescore
86
Yup.. 21 MS.
99518bca7c9bc2e293a7f12ad374cfbc.png

looptijd van 1:05:38, 12:47:26 + 1:05:38 = 14:53:04 dan? Ben je al even dom als mij.
 
Reactiescore
86
Geen idee waar dat vandaan gehaald wordt maar goed :D
Wat zit je nou te liegen dat je op 21 MS gedodged hebt, als looptijd 01:05:38 is en aankomst 12:47:26, is backtime toch 13:53:04? Als aanval aankomt op 14:53:04 heb je een uur en 21 ms om te dodgen. Bent wel een echte pro als je dat kan though, respect man
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Probeer maar goed te praten wat je wil Sjaak maar die katas waren niet om “uit te lokken” maar om te blocken dat wij je uitbuilden net Ah wat ons lukte.

Dat we je niet backtimede lijkt me logisch na al dat pochen iver je deff wat aanwezig zou zijn :p.

Dat jij met katas ons wil dwarsbomen ala maar daarna met 3e partij info die backtime zetten prima, maar totaal buiten onze machr als spelers.

Niemand hier raakt denk ik overtuigt van je uitleg, feit is dat je lekker laf katas komt gooien na manipulatief spel (zoals je t zelf noemt.. ik noemt t gwn voorliegen).
 
Reactiescore
660
(@robbeke )
Duckje beweert volgens mij zelfs dat consistent op 1 ms timen mogelijk is zonder botten. :eek:
Duckje is Paul

Goede avond iedereen,
Toch wil ik een klein weerwoord geven.

Ik heb Single Bash account duidelijk vermeld dat er geen BG/NAP meer was.
Wat ik dan gedaan heb is scouts gestuurd, die liepen dood, Single scout mij, lopen dood.

Dan ben ik wat lc op hun gaan gooien, maar laf als ze zijn durven ze niet te backtimen? Begrijpen wie het begrijpen kan. Ik denk dat ik totaal van 10 keer al men LC op hun heb gegooid, nooit kwam er reactie.
Toen ben ik inderdaad kata's gaan maken voor uit hun tent te lokken, ben begonnen met verzamelplaats, ook wat op hun muur. Nog steeds geen reactie van hun, geen backtime niets.
Toen werd ik het inderdaad beu en heb ik 1 boerderij lvl & 2 smed lvls gepakt. Om toch maar reactie uit te lokken, nog steeds niets. 5 personen op 1 acc en te laf om te reageren?

Dan kreeg ik een cadeautje, iemand gaf me een backtime tijd. Ik bleef er speciaal 250ms onder om toch nog een kans te geven, aangezien ze blijkbaar zo goed zijn?
Blijkbaar waren ze kansloos.

Achteraf stuurde War-Dog nog een backtime op me, 21ms en ik dodge probleemloos?

Denk dat er in tribalwars nog een verschil is tussen de spelers van heden en de spelers van 10 jaar geleden.
Klopt, spelers van tien jaar geleden gebruiken geen katapulten. En al zeker niet op een classic. Echt noob style.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
660
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als je 21 ms probleemloos kan dodgen, leer mij dat ff gauw dan

Wat een lachwekkende gozer ben jij. Omdat die spelers zogenaamd niks terug doen word je het zat? Lijkt me wel mooi als iedereen zo denkt. Daarnaast zoals je kan lezen op dit forum was het 1 uur en 21 ms, en niet 21 ms. Op 21ms kan niemand dodgen, zelfs jij, de tw god niet.

Is zoals de personen hierboven zeggen, praktisch onmogelijk zonder een automatische clicker (wat trouwens vaak genoeg op de speeds gebruikt wordt).

Sjaak, niet zo'n grote smoel intervolg.
 
Bovenaan