Top/Flop spelers

Reactiescore
412
iets zegt me dat rammen en ram2 wel iets van een samenwerking hebben. al kan ik dit natuurlijk niet zeker weten, want er staat niks op de profielen vermeld.
 
Reactiescore
93
iets zegt me dat rammen en ram2 wel iets van een samenwerking hebben. al kan ik dit natuurlijk niet zeker weten, want er staat niks op de profielen vermeld.

Mij werd er gezegd dat ze alleen met hermich samenwerkten, en aangezien die nu in Rammen zit, zou de samenwerking normaalgezien stoppen?
Maar duidelijk niet dus
 
Reactiescore
382
Mij werd er gezegd dat ze alleen met hermich samenwerkten, en aangezien die nu in Rammen zit, zou de samenwerking normaalgezien stoppen?
Maar duidelijk niet dus
Die hermich is maar een aparte gozer. Negeert of verwijderd mn claims gwn om daarna snel het dorp te edelen. Ook willen ze blijkbaar niet communiceren als je niet in een whatsapp groep wilt...
Ook 0 def kunnen sturen toen wij onder aanval lagen (hij had toen 15 dorpen)
Ben er bij deze dan ook maar mee gestopt. Was leuk voor zo lang het duurde :)
 

DeletedUser80068

Guest
Die hermich is maar een aparte gozer. Negeert of verwijderd mn claims gwn om daarna snel het dorp te edelen. Ook willen ze blijkbaar niet communiceren als je niet in een whatsapp groep wilt...
Ook 0 def kunnen sturen toen wij onder aanval lagen (hij had toen 15 dorpen)
Ben er bij deze dan ook maar mee gestopt. Was leuk voor zo lang het duurde :)

Hoi iedereen,

Leuk dat onze naam op het AF besproken word.
Zie dit toch vaak gebeuren bij mensen die niet meer spelen in die wereld zoals bij de speler ????
Hier de uitleg wat die zo graag wilt:

???? je praat op het AF meer dan dat je op de wereld zelf doet.
Wij zagen jou als een goede speler opzoek naar een stam, die kans nam je en vervolgens krijgen we alleen maar te horen: "kan je aub def sturen" dit sinds minuut 1 dat je in de stam zit.
Groepsaanvallen met de stam de enigste afwezige is ????

Dat je geen hulpt ontvangt? hoe zou het komen.

Maar toch leuke stamgenoot was je alleen nooit meer veel succes nog!
 
Reactiescore
1.019
Hoe bedoel je backstabben? Heb je enig bewijs? Je komt hier nu zomaar dingen roepen zonder ook maar iets van een beargumentatie. @Skylife
 

DeletedUser80064

Guest
Hoe bedoel je backstabben? Heb je enig bewijs? Je komt hier nu zomaar dingen roepen zonder ook maar iets van een beargumentatie. @Skylife

Iedereen kan TW stats zien en iedereen die opgelet heeft vanaf het begin kan zien dat deze jongeman zijn stam in de steek liet om vervolgens één van zijn oude stamgenoten te stabben terwijl zijn nieuwe stamgenoten zich bezighielden met zijn andere oud-stamgenoten.
Maar hé, hij heeft wel 'bijna' 2 hele dagen gewacht na het verlaten van zijn oude stam voordat hij dat deed, moet genoeg zijn om niet als een backstab te tellen toch?

En dan heb ik het niet eens over je andere vriendje, miaauw miaauw gehad die yoyoyo1000 'vriendschappelijk' heeft overgenomen.
Nogmaals, zie TWstats, timing van het verlaten van de oude stam, het joinen van de nieuwe en het overnemen van zijn dorpen (zie ook even zijn stamnaam).

Maar daar had jij natuurlijk niks mee te maken, want jij maakte dezelfde overstap maar was van al dit niet op de hoogte...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Maar daar had jij natuurlijk niks mee te maken, want jij maakte dezelfde overstap maar was van al dit niet op de hoogte...
Ben jij wel op de hoogte dan? Spoiler alert: nee
 

DeletedUser77946

Guest
Iedereen kan TW stats zien en iedereen die opgelet heeft vanaf het begin kan zien dat deze jongeman zijn stam in de steek liet om vervolgens één van zijn oude stamgenoten te stabben terwijl zijn nieuwe stamgenoten zich bezighielden met zijn andere oud-stamgenoten.
Maar hé, hij heeft wel 'bijna' 2 hele dagen gewacht na het verlaten van zijn oude stam voordat hij dat deed, moet genoeg zijn om niet als een backstab te tellen toch?

En dan heb ik het niet eens over je andere vriendje, miaauw miaauw gehad die yoyoyo1000 'vriendschappelijk' heeft overgenomen.
Nogmaals, zie TWstats, timing van het verlaten van de oude stam, het joinen van de nieuwe en het overnemen van zijn dorpen (zie ook even zijn stamnaam).

Maar daar had jij natuurlijk niks mee te maken, want jij maakte dezelfde overstap maar was van al dit niet op de hoogte...

Lol, dat klopt echt niet. Wat is er backstabben aan een stam verlaten en de ex-stamgenoot een NAP voor onbepaalde duur geven(inclusief geen os aan nieuwe stamleden die in oorlog zijn met ex-stamgenoten).
 

DeletedUser80064

Guest
Lol, dat klopt echt niet. Wat is er backstabben aan een stam verlaten en de ex-stamgenoot een NAP voor onbepaalde duur geven(inclusief geen os aan nieuwe stamleden die in oorlog zijn met ex-stamgenoten).

'Onbepaalde duur' = minder dan 48 uur

Maar hé, hij heeft wel 'bijna' 2 hele dagen gewacht na het verlaten van zijn oude stam voordat hij dat deed, moet genoeg zijn om niet als een backstab te tellen toch?
 
Reactiescore
1.019
Iedereen kan TW stats zien en iedereen die opgelet heeft vanaf het begin kan zien dat deze jongeman zijn stam in de steek liet om vervolgens één van zijn oude stamgenoten te stabben terwijl zijn nieuwe stamgenoten zich bezighielden met zijn andere oud-stamgenoten.
Maar hé, hij heeft wel 'bijna' 2 hele dagen gewacht na het verlaten van zijn oude stam voordat hij dat deed, moet genoeg zijn om niet als een backstab te tellen toch?

En dan heb ik het niet eens over je andere vriendje, miaauw miaauw gehad die yoyoyo1000 'vriendschappelijk' heeft overgenomen.
Nogmaals, zie TWstats, timing van het verlaten van de oude stam, het joinen van de nieuwe en het overnemen van zijn dorpen (zie ook even zijn stamnaam).

Maar daar had jij natuurlijk niks mee te maken, want jij maakte dezelfde overstap maar was van al dit niet op de hoogte...
Er waren afspraken met zowel yoyoyo, als met negative. Dat kan je idd niet op tw stats zien. Toch leuk geprobeerd!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
En dan heb ik het niet eens over je andere vriendje, miaauw miaauw gehad die yoyoyo1000 'vriendschappelijk' heeft overgenomen.
Nogmaals, zie TWstats, timing van het verlaten van de oude stam, het joinen van de nieuwe en het overnemen van zijn dorpen (zie ook even zijn stamnaam).

Wanneer je je buurman aanraad zijn stam naam, waar die inzat om te fuseren aangezien je door de instellingen stamgenoten niet kan aanvallen, te veranderen naar stabberz zodat je heerlijk kunt lachen om snel-getriggerde mensen op het AF :engel::engel::engel::engel:
 

DeletedUser76748

Guest
Ook best rotte streek om timanfaya te ditchen zonder een woordje uitleg trouwens, niet? ^^
 

Deleted User - 487694086

Guest
Tipje, jullie zouden allemaal een stuk minder voor schut staan als je 2 minuten zou nemen om iemand op Skype aan te spreken of iets dergelijks in plaats van al je losse gedachten zomaar op het af te dumpen. Als iedereen nou eens probeert geïnformeerd te zijn kan hier het niveau misschien ook eens omhoog.;)
 
Bovenaan