Top/Flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
kabouter klus, om al je gebouwen sneller te zetten
 
Reactiescore
510
Reactiescore
510
Wees er vooral trots op
 
Reactiescore
338
Na wat contact gehad te hebben met Xyphon had hij gezegd dat hij niet lang zou doorspelen en dat hij wel zijn dorpje(s) zou afstaan aan mij. Maar doordat Xyphon al snel enkele dorpen had leek het beter dat de dorpen op zijn account zouden blijven en dan stelde hij voor om te fuseren. Dus helemaal niet moedwillig aan internen gedaan ;) Je hoeft hier niet met loze verwijten te gooien...
 
Reactiescore
338
Als hij beslist te stoppen, moet je dus eerst wachten tot iemand anders zijn dorpjes pakt en dan ze vervolgens gaan edelen zodat het geen intern zou zijn, lekker logisch
 
Reactiescore
660
Zolang er maar geen katapulten worden gebruikt, is alles geoorloofd op de .nl classic
Haha, Ragey nog steeds salty omdat kata’s hier als noob worden bestempeld (wat ze trouwens ook gewoon zijn), sorry amigo.
 

DeletedUser74552

Guest
Ge-edeld, gebanned en binnen 2 dagen weer ge-edeld.
Zie mij en mijn co's nogmaals herstarten.

giphy.gif
 

DeletedUser69389

Guest
Tsja dat er een kans bestond op een ban was logisch gezien de tijdspanne waarmee je opnieuw bent gestart en al helemaal als je geen moeite doet om dat te voorkomen door een bekende naam te gebruiken. Kan niet anders dan zeggen gerechtigheid en ik zal vast niet de enige zijn geweest die dat ook is opgevallen en daarom de support heeft geholpen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Tsja dat er een kans bestond op een ban was logisch gezien de tijdspanne waarmee je opnieuw bent gestart en al helemaal als je geen moeite doet om dat te voorkomen door een bekende naam te gebruiken. Kan niet anders dan zeggen gerechtigheid en ik zal vast niet de enige zijn geweest die dat ook is opgevallen en daarom de support heeft geholpen.

Wat een judas
 
Bovenaan