Top & Flop spelers

DeletedUser77704

Guest
Confronteren mag uiteraard. De manier waarop je dit doet staat me totaal niet aan. Lijkt alsof je een ruzie heb met me of er een wilt uitlokken.

Ik wil gewoon weten waarom je liegt en daarna niet reageer, op andere zaken kan je wel reageren. Ook kom je met bepaalde argumenten waarom cijfers niet zouden kloppen maar vult deze niet aan en blijken later deze wel te kloppen en nog hoger te zijn dan eerst.

Dit is gewoon krom, dus de toon kan je misschien niet aan slaan, maar de feiten staan je kenbaar ook niet aan of lijk je niks me te kunnen doen want anders had je ondanks die toon gewoon gereageerd, in verleden deed je dit ook altijd als je dacht een punt te hebben.

Had dit gewoon nooit van je verwacht en confronteer je daarmee om die reden
 

DeletedUser80076

Guest
Dat moet wel een Qua poster zijn. Een volledige post vol met onzin en onrealistisch gekwek.
Deze kansloze reactie's dus ;)

Waarom denk je trouwens dat ik in Qua. Zit ? Denk dat je er een beetje langs zit dan .

Kan iemand deze jongen de spelregels uitleggen omtrent moraal en hoe dit werkt?

Waar staan er spelregels omtrent moraal Justin ?
Geef even een linkje .

Ik lever gewoon een normale post , wel straf dat er dan weer vanuit modus en revoc van deze belachelijke reacties komen .

Eerste normale post wat ik lees van de afgelopen dagen. Ben het er wel mee eens.

Dankje .
 

DeletedUser77704

Guest
Deze kansloze reactie's dus ;)

Waarom denk je trouwens dat ik in Qua. Zit ? Denk dat je er een beetje langs zit dan .



Waar staan er spelregels omtrent moraal Justin ?
Geef even een linkje .

Ik lever gewoon een normale post , wel straf dat er dan weer vanuit modus en revoc van deze belachelijke reacties komen .



Dankje .

Beetje zelfkritiek bleek niet uit die post anders, dat je stamgenoot het ermee eens is zegt best veel daarom. Dus zo neutraal of normale post zal ik het ook weer niet noemen dus dat je zulke reacties krijg zijn best wel logisch midden in een discussie.



Hier je link over moraal (de spelregels, oftewel hoe het werkt)

https://help.tribalwars.nl/wiki/Aanvallen#Moraal

als je dan wilt weten wat ons moraal is tegen qua heb je een simulator in de verzamelplaats, hoe die werkt vind je in onderstaande link:

https://help.tribalwars.nl/wiki/Aanvallen#Simulator

Mocht je er dan niet uitkomen kan je me altijd even aanschieten ;)
 

DeletedUser80076

Guest
Beetje zelfkritiek bleek niet uit die post anders, dat je stamgenoot het ermee eens is zegt best veel daarom. Dus zo neutraal of normale post zal ik het ook weer niet noemen dus dat je zulke reacties krijg zijn best wel logisch midden in een discussie.



Hier je link over moraal (de spelregels, oftewel hoe het werkt)

https://help.tribalwars.nl/wiki/Aanvallen#Moraal

als je dan wilt weten wat ons moraal is tegen qua heb je een simulator in de verzamelplaats, hoe die werkt vind je in onderstaande link:

https://help.tribalwars.nl/wiki/Aanvallen#Simulator

Mocht je er dan niet uitkomen kan je me altijd even aanschieten ;)
Had je verkeerd begrepen , excuses
Toch bedankt voor het opzoekwerk

En midden in een discussie ?
Zag er mij meer uit als met een groepje kleuters allemaal dezelfde kant op wijzen.

Daarlangs ben ik echt geen lid van Qua
 
Reactiescore
28
Beetje zelfkritiek bleek niet uit die post anders, dat je stamgenoot het ermee eens is zegt best veel daarom. Dus zo neutraal of normale post zal ik het ook weer niet noemen dus dat je zulke reacties krijg zijn best wel logisch midden in een discussie.



Hier je link over moraal (de spelregels, oftewel hoe het werkt)

https://help.tribalwars.nl/wiki/Aanvallen#Moraal

als je dan wilt weten wat ons moraal is tegen qua heb je een simulator in de verzamelplaats, hoe die werkt vind je in onderstaande link:

https://help.tribalwars.nl/wiki/Aanvallen#Simulator

Mocht je er dan niet uitkomen kan je me altijd even aanschieten ;)

Wat ik belachelijk vindt is dat de great Justin aankondigt te stoppen wegens RL problemen en hier zich verkondigd als tw goeroe. Goed bedoeld advies: stop je tijd in belangrijke zaken thuis
 

DeletedUser73358

Guest
Je oogst wat je zelf zaad !

Gezien het je allereerste post is (tekst) zal ik ook even snel delen dat het een zeer slechte is.

Maar dat terzijde, als jij meent dat Modus het verdient heeft om tegen een enorme overmacht te spelen dan mag je dat wel nader verklaren. In geen enkele situatie is Modus hier de aanzetter tot geweest en heeft zeker in verhouding met Qua. heel erg netjes gespeeld.

Dat de afgelopen discussies op niets zijn gelopen heeft voornamelijk te maken dat Qua hetgeen doet wat jij hier meent te zeggen over Modus. Wij komen met onderbouwde posts, gisteren is de totale voorsprong zo bijvoorbeeld in kaart gebracht en die cijfers zijn extreem verontrustend. Zoiets gaat het principe van TW volledig tegen, wat natuurlijk kan gebeuren maar een stam hoor je daar op te wijzen. Een excuus met compensatie tot een eerlijke eindstrijd is hetgeen dat je zou verwachten van een stam die moreel speelt, maar dat heeft Qua absoluut niet laten zien in tegendeel zelfs. Alles ging ten kosten van stammen zoals Modus/Revoc, achter de ruggen langs, dat terwijl er toch echt concrete afspraken en samenwerkingen waren.

Vind je het dus gek dat ze niet meer serieus genomen worden, ze moeten inhoudelijk nog op tientallen posts reageren maar doen dit niet. Het enigste wat ze nu doen is aangeven waarom een onwaarschijnlijke compensatie er nu niet komt, een klein voorval van Modus in verhouding brengen met alle ongein die Qua heeft gedaan deze wereld, met drogredenen en leugens komen en voor de rest posts negeren.

Na een paar dagen ga je het dus op de man spelen, gezien het een discussie is die nergens tot toe zal leiden. Qua zit niet in een positie om zichzelf te verdedigen, dat ziet zo'n beetje iedereen. Het is heel eenzijdig en het in de discussie wachten we in principe op excuses en een goede verantwoording. Spijtig laat die van zich horen, waardoor langzaamerhand alles wel zo'n beetje bevestigd kan worden.

De stelling luidt als volgt: Qua heeft een R2W en intern beleid gehanteerd om een enorme overmacht te creëeren, dat terwijl er geen noodzaak was gezien ze al een voorsprong hadden en er daarnaast geen aanleiding tot toe was. Dit alles ging ten kosten van hun samenwerkingsparters en de wereldverloop.

Zoiets zie je niet vaak, doorgaans hadden stammen altijd wel een leuke discussie om te voeren om hun beweegredenen te verklaren, dat is hier dus niet het geval, ze gingen zelfs over lijken.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat ik belachelijk vindt is dat de great Justin aankondigt te stoppen wegens RL problemen en hier zich verkondigd als tw goeroe. Goed bedoeld advies: stop je tijd in belangrijke zaken thuis

Ik een Guru :eek: Dat zal ik nooit zeggen, is er maar 1 van op deze wereld. :D

Als je niks van mijn RL weet, lijkt me ook niet handig te denken dat je weet hoe de vork in de steel zit. ;)
 
Reactiescore
28
Snappen jullie niet dat door jullie gedrag niemand meer het AF leuk vindt of leest. Huilen, janken, flikker toch op, leugenaar (nog steeds geen bericht prive gekregen om bewijs aan te tonen, kun je nu vergeten trouwens), stomme doos. Werkt averechts voor wat jullie willen bereiken op het AF en ingame en wordt uitgespuugd in het Qua kamp
 
Reactiescore
28
Ik een Guru :eek: Dat zal ik nooit zeggen, is er maar 1 van op deze wereld. :D

Als je niks van mijn RL weet, lijkt me ook niet handig te denken dat je weet hoe de vork in de steel zit. ;)

Ben ik wel met je eens, ik ben niet bekend met je RL, maar jij stuurt een bericht rondt dat je gaat stoppen wegens belangrijke RL zaken. Probeer je te beschermen tegen het kwaad van AF en TW
 

DeletedUser77704

Guest
Snappen jullie niet dat door jullie gedrag niemand meer het AF leuk vindt of leest. Huilen, janken, flikker toch op, leugenaar (nog steeds geen bericht prive gekregen om bewijs aan te tonen, kun je nu vergeten trouwens), stomme doos. Werkt averechts voor wat jullie willen bereiken op het AF en ingame en wordt uitgespuugd in het Qua kamp

Alsof Qua hier zo'n heilig boontje is :rolleyes: Als je principe niet snapt van P&P heb je hier inderdaad niks te zoeken. Daarbij mag je naar je eigen stam kijken als gaat om leugens die hier worden verkondigd.
 

DeletedUser73358

Guest
Snappen jullie niet dat door jullie gedrag niemand meer het AF leuk vindt of leest. Huilen, janken, flikker toch op, leugenaar (nog steeds geen bericht prive gekregen om bewijs aan te tonen, kun je nu vergeten trouwens), stomme doos. Werkt averechts voor wat jullie willen bereiken op het AF en ingame en wordt uitgespuugd in het Qua kamp
Snap je nou niet dat het hypocriet is om te wijzen op iemands gedrag als het gedrag in-game voldoende aanleiding heeft gegeven. Jullie verneuken het spelletje, wij niet. De zaken proberen om te draaien is wat jullie constant proberen.

Welk bewijs, waarom zou je ik persoonlijk benaderen. Als je goed bewijsmateriaal hebt, dan dien je dat in een discussie te vertellen. Je hoeft echt niet te verwachten dat ik achter bewijsmateriaal aan moet gaan om jullie eigen wandaden te rechtvaardigen, nogmaals de omgekeerde wereld. Onze kant heeft voldoende bewijsmateriaal en informatie aangeleverd, nu is de tegenreactie aan de beurt maar die wilt dus geen bewijs leveren en dat kunnen we wel vergeten :rolleyes:

Stomme doos ja, dat ben je dan toch ook?
 
Reactiescore
28
Alsof Qua hier zo'n heilig boontje is :rolleyes: Als je principe niet snapt van P&P heb je hier inderdaad niks te zoeken. Daarbij mag je naar je eigen stam kijken als gaat om leugens die hier worden verkondigd.

Qua is ook geen heilig boontje, maar als het principe van P&P beledigen is en worden uitgemaakt voor leugenaar, stomme doos etc dan is het einde AF en TW dichtbij (zijn al hard op weg iig), kansloos
 
Reactiescore
28
Snap je nou niet dat het hypocriet is om te wijzen op iemands gedrag als het gedrag in-game voldoende aanleiding heeft gegeven. Jullie verneuken het spelletje, wij niet. De zaken proberen om te draaien is wat jullie constant proberen.

Welk bewijs, waarom zou je ik persoonlijk benaderen. Als je goed bewijsmateriaal hebt, dan dien je dat in een discussie te vertellen. Je hoeft echt niet te verwachten dat ik achter bewijsmateriaal aan moet gaan om jullie eigen wandaden te rechtvaardigen, nogmaals de omgekeerde wereld. Onze kant heeft voldoende bewijsmateriaal en informatie aangeleverd, nu is de tegenreactie aan de beurt maar die wilt dus geen bewijs leveren en dat kunnen we wel vergeten :rolleyes:

Stomme doos ja, dat ben je dan toch ook?

Precies dit dus, succes verder op het AF
 

DeletedUser77704

Guest
Qua is ook geen heilig boontje, maar als het principe van P&P beledigen is en worden uitgemaakt voor leugenaar, stomme doos etc dan is het einde AF en TW dichtbij (zijn al hard op weg iig), kansloos

Je hebt altijd actie reactie, maar als mensen zaken verdraaien snap ik niet waarom je dit niet als triest mag bestempelen? Zelfde als mensen leugens verspreiden je ze niet als leigenaal mag bestempelen?
 

DeletedUser73358

Guest

Oh my god, je zegt dat het kansloos is. Einde discussie, hij zegt kansloos!
Weeooweeoooweeee politie, hij zegt Kanslooooos!

Mooi makkelijk om je er proberen uit te lullen, maar het is al meermaals aangehaald waarom we nu tegen het einde van de discussie aantrappen en dat is omdat Qua niet met onderbouwing komt, ze komen met drogredenen, leugens en sprookjesverhalen. Dat nu al meerdere dagen achter elkaar en daardoor zijn we aan het einde van de discussie aangebroken, maar jullie houden stug vol op andere zaken om maar niet tot een welverdiende ''sorry het spijt ons, hier is compensatie'' te komen.

De discussie hebben jullie dan ook al lang geleden verloren en de claims zijn lachwekkend. Kom met argumentatie/onderbouwing en daar hoef ik persoonlijk jou echt niet voor te benaderen, dat is nog een uitweg want ik zal je geen PM gaan sturen. De discussie zal hier plaats moeten vinden en niet in mijn achtertuin.
 
Reactiescore
180
Ik zal wel even mijn reactie geven op de beschuldigingen die naar me toe werden gegooid. Een aantal vonden dus dat ik drogredenen gebruikte, leugens verspreidde en mezelf tegensprak.

Ik zal beginnen met wat ik zei over het verdelen van de interns van Nova. Als leiding zijn we bij elkaar gekomen en was dit balletje geopperd. We zijn hierover serieus in gesprek over gegaan en hebben besloten dit ook echt te realiseren. We wilden naar Modus stappen om een verdeling van een intern te realiseren. Wat jullie hier beweren, is dat ik mezelf en Qua hiermee wat meer wilt rechtvaardigen. Dat is pure onzin, heb ik nooit beweert. Zo ja, moet je me even citeren waar ik dat heb gezegd. Ik snap dat er gevraagd word om bewijzen, maar ik stop op deze wereld en kan dus geen bewijzen meer leveren van Qua aangezien dat niet meer in mijn verantwoordelijkheid ligt. Dus zoals ik al eerder zei, de bewijzen mogen opgevraagd worden IG. Heb je daar geen zin in of geen tijd voor, dan weet ik zelf ook niet meer wat ik er mee aanmoet. Maar dan ga ik ook niet meer in op de beschuldigingen hierover dat dit een leugen is.

Nu het tweede, de stemming van de stam over het verdelen van de intern. Het stond al vast dat het zou gebeuren. Maar Gentle os'te L0rs wat veel oproering veroorzaakte en wat ervoor zorgde dat er een stemming gedwongen op tafel kwam. De stemming was doordat Gentle L0rs os'te niet in het voordeel voor Modus, MAAR(!!!!!!!!!!) begrijp me niet verkeerd. IK ZEG HIERMEE NIET DAT HET OSSEN VAN GENTLE DEZE STEMMING EN ACTIE RECHTVAARDIGT. Dat is puur wat jullie ervan maken, en ik niet. Het enige wat ik doe is feiten op tafel leggen. Als jullie menen dat ik dat toch wel gezegd heb, citeer dat dan even aub. Dan kan ik uitleggen wat ik er daadwerkelijk mee bedoelde.

En dan nu het lijstje gemaakt door @JustInWebs. Ik zal dan wat woorden terugnemen, want ik kan begrijpen dat mensen vinden dat ik mezelf tegensprak. Ik was op dat moment erg moe en heb dus wat zaken verkeerd verwoord en ook gewoon verkeerd beweert. Mijn excuses daarvoor.

BW is inderdaad enkel een tijdelijke NAP, hebben we voor de rest ook geen contact mee. Als een tijdelijke NAP er al voor zorgt dat de stam partijdig is zal ik het dan maar voor lief nemen. Ik heb geen zin om daar een discussie over te starten.
Fluc. hebben we geen theoretische samenwerking mee, als iemand een praktische samenwerking met hun weet van Qua. Zou ik dat graag willen horen.
Noobs. Hier hebben we ook geen theoretische samenwerking mee, zelfde verhaal als Fluc. Als iemand een praktische samenwerking kan aantonen graag.
Eer en Fire zijn dus pbg met PJVO, en kan je dus inderdaad bij zijde 1 noteren. Mijn excuses voor het ontkennen.
Ath2. Heb ik nog nooit van gehoord. Hebben we daar vv voor gedraaid? Zo ja, mag ik daarover dan ook een uitleg?

Eerste normale post wat ik lees van de afgelopen dagen. Ben het er wel mee eens.
Wilde hier mezelf ook even wat verbeteren. Ik was het er mee eens dat het AF niks oplost. Dat er ook wel wat meer door beide partijen in de spiegel gekeken mag worden.

Al met al, ik wilde niks en dan ook niks rechtvaardigen. Ik wilde ook geen leugens verspreiden, geen drogredenen gebruiken en mezelf tegenspreken is ook mijn bedoeling totaal niet geweest. Ik vind het wel onwijs storend wat voor woorden er hier wordt gebruikt in een discussie. "Triest", "debiel","oprotten" etc. Dit lokt geen normale discussie uit, maar een ruzie. En het is onwijs haatdragend wat ervoor zorgt dat we elkaar deze wereld helemaal niks meer gaan gunnen. Door de haat komen er meer vuile acties, daardoor meer haat. Als er problemen zijn kan je dit gewoon het beste face to face bespreken, met een volwassen houding en woordkeuze. En niet de bovenstaande woorden gebruiken, zo weet je zeker dat het niet meer goed gaat komen.

Op alle reacties die volgen; ik reageer niet meer op haatdragende reacties, enkel op reacties met respect naar elkaar toe. Ik scheld jullie niet uit, dus verwacht ik dat jullie mij ook niet uitschelden.
 

DeletedUser77113

Guest
een hele mooie post, maar zonder prints met data erop lijkt me die kwestie over de intern maar een mooi verhaaltje.
de insteek ervan (als het effectief waar is) is naar mijn gevoel wel een stap in de goede richting van QUA.
Bewijst ook dat ze zich bewust zijn van hun eerdere daden, en dat deze gewoon buiten proportie zijn met wat in het verleden gebeurd zou zijn volgens hen.

Echter. Het aanbieden van een intern, die voor 90% in vijandelijk gebied ligt. Is als een koffie aanbieden met zout i.p.v. suiker

Dus de achterliggende reden van QUA om de intern te verdelen is in een bepaald opzicht wel tactisch.

Een faire compensatie zou bvb zijn dat ze TFA en Pony onbemand achterlaten, en ons laten clearen en edelen zoals ze dat zelf bij al hun interns hebben gedaan.

Uiteraard zal dit iets zijn wat niet aan de orde is (begrijpelijk ook)
 
Bovenaan