Top & Flop spelers

Reactiescore
389
Goed, zoals ik in het ander topic net opnieuw uitgelegd heb had ik deze wereld geen intern gehad (op overnames door mbs en een 15tal dorpen van oud stamgenoot van UA1 na) toen ik rang 1 werd. De reden van de grote voorsprong komt voor een groot deel uit interns of dorpen behaald door bepaalde allianties. Zelfs als je mijn uitleg over iha en sun volledig zou negeren en dit alsnog als een volledige intern ziet stond ik op 03/03 al op rang 1 met een score van 3.2 mil punten. Toen had ik Claujo al volledig overgenomen en alle overnames daarvoor waren vijandige spelers die we weggespeeld hadden op dus die mb dorpen en oud stamgenoot na. Zelfs al haal je dit er nog vantussen had ik nog steeds rang 1 gestaan met dus 0 dorpen intern totaal. Ik heb 84 rovers en 56 plunderaars met een totaal aan 3.512.439.111 op de rover prestatie. Dit wijst op een hoge activiteit met van de start van dit acc op deze wereld nog geen enkele dag dat er niet gefarmd werd en minstens elke week munten gemept met vlagboosts. Dit is ook de de reden dat ik de edels heb om deze interns erbij te nemen en nu deze grote voorsprong heb. Dus ja, ik vind mezelf heel terecht op rang 1 staan ;)

Toch nog iemand die je heel goed vind.
Enige kleine nadeel is dan dat je het zelf bent maar goed, we tellen hem mee.
 
Reactiescore
69
Je farmt veel, hebt easy dorpjes gehad (door overwicht) en hebt voor honderden euro’s PP gestoken in je account, chapeau.

Tevens vind ik het echt heel ongemakkelijk om een tekst te lezen waarbij iemand duidelijk opgewonden raakt over zijn eigen prestatie.

Ik kan je zeggen dat dit account 2k pp gestoken heeft in het boosten in de start. Kan je niet zeggen van vele andere grote accs. Er is geen 1 cent in pp gestoken. Enkel via farmen op andere werelden. Maar leuk dat jij het beter weet dan ikzelf :)
 
Reactiescore
69
Foei foei Nico, altijd zo in die ik vorm spreken alsof je alles alleen deed hihi

Ik post hier op naam van QQEEZZ. Dus als ik zeg 'ik' bedoel ik 'QQEEZZ'. Zie nergens onder mijn posts 'Nicolas' staan. Basis logica Mathieu, maarja je wilde altijd al de wijsneus zijn. Maar nu je er zelf over begon, was dat niet ook een beetje zo? Early ga ik niet over spreken maar laatste maanden... Gelukkig heb ik nu een leuke teamie erbij die ook werkelijk logt :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik post hier op naam van QQEEZZ. Dus als ik zeg 'ik' bedoel ik 'QQEEZZ'. Zie nergens onder mijn posts 'Nicolas' staan. Basis logica Mathieu, maarja je wilde altijd al de wijsneus zijn. Maar nu je er zelf over begon, was dat niet ook een beetje zo? Early ga ik niet over spreken maar laatste maanden... Gelukkig heb ik nu een leuke teamie erbij die ook werkelijk logt :)
Man man man je eigen ex co op die manier op het AF zwart maken gewoon omdat hij het niet eens is met jou werk/denkwijze, schaam jij je werkelijk nergens voor ?
 
Reactiescore
1.365
Yaay w57 praat. Nicolas moet sws niet doen alsof die daar goed geweest is daar met z'n permanente stacks.
Als die er niet stonden, was jij easy weggespeeld. :)
Als ik daar ook niet op del was gegaan had ik easy rang 1 oda.. Risey moet ook niet praten, jij was toen al gequit toch :eek:.
Justinstabs had z'n hele stam genaaid, toen wij ze sloopten, naar gods tegaan toendertijd. Dus STAB.
Alleen hebben de stabbers de grootste waffel hiero als ze worden aangeproken op hun stabgedrag. :)
Was op w57 ookal 2 of 3 personen tegen 10+ godleden daaro, wel ergg typisch.
Kwarkie + michiel van demarkie speelden idd op riding. Michiel is schijnbaar gestopt al.
Blijft trouwens wel mooi dat Laurens (op z'n fake account heette die Lars @Alex Lannon. <3)
Iedere keer maar weer wordt opgeroepen om maar weer te reageren hiero. En btw, die actie die Mart toen had gedaan als reactie op de stab van demarkie, was gewoon perfect gedaan, alleen deden jullie weer zielig om daar een paar dagen ban op te krijgen. Als dat niet gedaan was, hadden jullie terecht dat accie niet meer gehad en mooi waar gehad als reactie op jullie stab. :p

Achja, genoeg gepraat. Als kwarkie naar qua gaat, komt m'n voorspelling toch uit :D.

xxx
 
Reactiescore
389
Ik kan je zeggen dat dit account 2k pp gestoken heeft in het boosten in de start. Kan je niet zeggen van vele andere grote accs. Er is geen 1 cent in pp gestoken. Enkel via farmen op andere werelden. Maar leuk dat jij het beter weet dan ikzelf :)

Oke, dus je heb niet met geld betaald, maar hoeveel pp heb je er dan wel doorheen gejaagd..
Of het nou met echt geld is, of via een andere wereld, het blijft enorm pp abuse.
 

Deleted User - 24028

Guest
Uhm ja? Er wordt gezegd dat ik beweer dat ik alles zelf doe maar ik post onder naam van het acc QQEEZZ. Lijkt me vrij aanvallend ;)
Hij maakte een humoristische en terecht opmerking, jij boort hem de grond in door al zijn werk sinds hij op QQ speelt teniet te doen en zegt tegen heel het AF eigenlijk "neem die man niet als co want die logt toch niet" = zwart maken.
 
Reactiescore
69
Oke, dus je heb niet met geld betaald, maar hoeveel pp heb je er dan wel doorheen gejaagd..
Of het nou met echt geld is, of via een andere wereld, het blijft enorm pp abuse.

2k pp in de start, niet meer dan dat... Gewoon elke dag veel gefarmed en geroofd. En tijdens events meestal 1 keer 50/100pp betalen maar ook niet overdadig.
 
Reactiescore
69
Hij maakte een humoristische en terecht opmerking, jij boort hem de grond in door al zijn werk sinds hij op QQ speelt teniet te doen en zegt tegen heel het AF eigenlijk "neem die man niet als co want die logt toch niet" = zwart maken.

Uhm dit als reactie omdat hij zegt dat ik zou beweren alles alleen gedaan te hebben? In de early speelden we met zen 3en actief wat ik eerder ook zei maar je blijkbaar gemist hebt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Uhm dit als reactie omdat hij zegt dat ik zou beweren alles alleen gedaan te hebben? In de early speelden we met zen 3en actief wat ik eerder ook zei maar je blijkbaar gemist hebt.
Hij maakte een humoristische en terecht opmerking, jij boort hem de grond in door al zijn werk sinds hij op QQ speelt teniet te doen en zegt tegen heel het AF eigenlijk "neem die man niet als co want die logt toch niet" = zwart maken.
 
Reactiescore
389
2k pp in de start, niet meer dan dat... Gewoon elke dag veel gefarmed en geroofd. En tijdens events meestal 1 keer 50/100pp betalen maar ook niet overdadig.

48a9f9b95fa82f3d0bf557ccfe392a78.png


Kan bijna zeker zeggen dat dit wel meer dan 50/100 pp is, en dat was maar 1 dag van het event..
 
Reactiescore
69
48a9f9b95fa82f3d0bf557ccfe392a78.png


Kan bijna zeker zeggen dat dit wel meer dan 50/100 pp is, en dat was maar 1 dag van het event..

Er wordt hier veel te snel geoordeeld.. bij dit event deed ik de ene dag mee voor top 3 en de andere dag niet. Als je dan opspaart tot 223 van die dingen wnr de nieuwe dag start heb je al een headstart ;) kan het nu niet meer bewijzen met die log maarja, kan het maar zeggen natuurlijk :p
 
Reactiescore
967
Hij maakte een humoristische en terecht opmerking, jij boort hem de grond in door al zijn werk sinds hij op QQ speelt teniet te doen en zegt tegen heel het AF eigenlijk "neem die man niet als co want die logt toch niet" = zwart maken.

Als die een plekje wilt, is die er altijd. Liever een gezellig persoon die realistisch kan blijven en openstaat voor moreel spelgedrag dan een egoïstische zak die alles doet voor wereldwinsten @Sevii
 
Reactiescore
91
Als die er niet stonden, was jij easy weggespeeld (...)
Als ik daar ook niet op del was gegaan had ik easy rang 1 odai (...)
Als dat niet gedaan was, hadden jullie terecht dat accie niet meer gehad (...)

Achja, genoeg gepraat.

Als kwarkie naar qua gaat, komt m'n voorspelling toch uit

Als, als, als.
Als er nou eens toevallig een meteoriet op je kop belandde waren we tenminste van dat gezwans af :engel:
 
Bovenaan