Top & Flop spelers

Reactiescore
1.278
En die OD, In één dag & Prestaties ranglijsten zijn ook allemaal in scene gezet?

Op het moment dat je jezelf naar een groot account internt is het logisch dat je ook op de andere ranglijsten stijgt... simpelweg omdat je meer middelen hebt. De hoge ODA is overigens te verklaren doordat QQEEZZ twee inactieve accounts gecleard heeft die onder vv stonden van Mark, om een intern te camoufleren of OD te boosten wie zal het zeggen. Die ODS van Mark is dan wel weer terecht.

Maar ik ben nu wel benieuwd wat voor noemenswaardige prestaties Mark en QQEEZZ dan laten zien hebben op deze wereld wat ze rang 1 en 2 waardig maakt? Al kijk je puur naar de overname statistieken dan schrik je je dood uit hoeveel interns die accounts bestaan en dan vooral Pony.
 
Reactiescore
91
Je vergeet dat je acc na enkele uren banned stond onaanvalbaar? Nogal logisch dat ik na 2 dagen je acc niet weg had, ook werden al je troepen magisch door de mods terug getoverd wat lul je nou, en er zijn veeeeel meer acties van god op me geweest, dat jij er niet aan meedeed omdat je maar 20 off dorpen meer had op dat moment kan ik niet aan doen

En je vergeet dat het evengoed niet ondersteunbaar was en de deff pas tot 2 dagen lang kon beginnen lopen als de preventieve ban erop zat? Verder had GOD nog geen één actie op je gedaan voordat Lost viel, daarna al de focus op Pika & Confusing, dan pas ergens eind mei op jou beginnen focussen en na 2 weken was je compleet weg. Hier zwart op wit trouwens: https://nl.twstats.com/nl57/index.php?page=player&id=487896405&tab=history&pn=2. Pas 29 mei is je ODD exponentieel beginnen stijgen en al op 15 juni had je nog amper 30 dorpjes over :rolleyes: Als je verder nog wat gezeik over W57 wil verkondigen had je dat moeten doen toen de wereld eindigde, hoewel ik het begrijp dat het nogal confronterend was om GOD te zien winnen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
En je vergeet dat het evengoed niet ondersteunbaar was en de deff pas tot 2 dagen lang kon beginnen lopen als de preventieve ban erop zat? Verder had GOD nog geen één actie op je gedaan voordat Lost viel, daarna al de focus op Pika & Confusing, dan pas ergens eind mei op jou beginnen focussen en na 2 weken was je compleet weg. Hier zwart op wit trouwens: https://nl.twstats.com/nl57/index.php?page=player&id=487896405&tab=history&pn=2. Pas 29 mei is je ODD exponentieel beginnen stijgen en al op 15 juni had je nog amper 30 dorpjes over :rolleyes: Als je verder nog wat gezeik over W57 wil verkondigen had je dat moeten doen toen de wereld eindigde, hoewel ik het begrijp dat het nogal confronterend was om GOD te zien winnen.

Jup ik had begin mei natuurlijk 60 mil odd omdat er nog nooit een actie was geweest, misschien herinner je je ook waarom de odd daarna pas zo hard steeg? Omdat men steeds het achterland pakten en dat enkel snipe werk was dus en de stacks ontweken werden.
Of hoe je ook gewoon onzin kan lullen
 

DeletedUser77704

Guest
Ongeleid projectiel? Volgens mij ging je elke x2 sec alle info delen bij Mark, om dan weer te zeggen dat je hem niet vertrouwde, je leaved de stam als ik dan eens 1 x info deel bij iemand van Nova (wat jijzelf natuurlijk ook 500x hebt gedaan met het resultaat dat elke actie van revoc bij Qua bekend was) dat nog steeds bg was, leave jij en vetus meteen de stam, word ik meteen geblokkeerd op whatsapp etc omdat er info "gelekt" werd waar Mark in beschermt werd ivm zn huidige smerige acties.
Hoe durf je mezelf dan zelfzuchtig of een ongeleid projectiel noemen.
Ik heb per direct mn leidingsrechten opzij gelegd om jullie terug in revoc te krijgen, heb aangeboden revoc te leaven, en laat me momenteel zelfs internen in het belang van revoc, ben 500x uitgescholden door stamgenoten (team nexus) en heb dit telkens opzij weten te schuiven. Hoezo eigen belang? Hoevaak wou jij nexus kicken en edelen voor het belang van revoc?
Hoevaak hebben jij en jamie gezegd de leidingstaken af te geven of minder te moeien, waarna uiteindelijk bleek dat jullie toch de touwtjes in handen wouden houden?
Dat de rest van oost niet mee geleaved is met me heeft alles te maken met andere zaken trouwens en helemaaal niet met het vertrouwen in je maar dat weet je zelf ook.
Je bent ook gewoon zo onrespectvol naar je eigen leden, je krijgt een mass, verdwijnt de hele dag zonder vv ergens neer te leggen, er word uuuuuuuren achter je vv gevraagd, uiteindelijk krijgen we je vv te pakken terwijl de helft van je mobiele troepen weggebashed al is, 2 dagen later kom je lekker op het AF gooien "ja vvers hebben slecht gedeffed bla bla bla, als ik er was bla bla bla", ja als jij er toen was , was niet al je mobiele deff/off weggecleared, je doet alles voor je eigen egotje intact te houden ondanks er geen reden toe is, je hebt al zoooveel bewezen op w64, zooveel tactische blunders gemaakt, en heel de oostkant van revoc is weggeknald terwijl jij zovaak de vv nam, je laat random de weggeedelde spelers overal en nergens heen edelen, zoals seduced atm die random maar wat bbs edelt bij qua en ze elke 2 sec weer kwijt speelt.
Dat ik mn acc en spelplezier helemaal opgeofferd heb voor revoc (van mini edellijn, tot 80% deff gaan spelen, tot me laten internen in stambelang) dat weet je evengoed. Kom dus nou maar niet lullen dat je het beste voor revoc wou en niet enkel voor je eigen acc, dat hebben we bij bepaalde gesprekken gezien namelijk waar je 7 accs wou opofferen voor zelf een lijntje te hebben waar ik dan weer zei geen enkel acc te willen opofferen.

Lezen is ook een kunst hé? Met wat noem ik je een ongeleid projectiel? Enkel met reacties en discussies, dus rest kan ik dus al negeren wat je zegt, want zei al hoe je binnen stam was.

Ik heb nooit gevraagd om je rechten neer te leggen Carlo kwam hiermee, Nexus discussie is vaak genoeg gevoerd en uiteindelijk slikten we allemaal onze woorden in voor stambelang volgens mij? Volgens mij ben ik degene die meermaals alle rechten opgaf en daarna weer initiatief moest nemen na falen van anderen.

Over die VV? Ik heb die middag gelijk VV afgegeven toen bleek dat ik naar ziekenhuis moest en gevraagd voor VV. Dus klets geen bullshit, ik kan er niks aan doen dat de VV pas later is aangenomen dan toen ik aanvroeg. Ook vergeet je ff gemakkelijk te melden dat ik dag daarvoor al aangeef dat ik vv de volgende dag nodig ging hebben en ik 0 respons kreeg ivm massa op Qua. Ook nadat ik heb gezegd dat ik alles al had gegooid nog allemaal mensen bang i.v.m. VV-regels, bang dat ze dan niet meer kunnen gooien. Hierdoor is de VV pas veelste laat aangenomen eer mensen besefte dat dit nooit kon. Bij die wave was de meeste mobiele al weg gebashed, daarna kwam de VV pas op gang. Kan de screens wel showen hoor met de berichten waarin je beweert er te zijn voor VV en dan er niet bent waardoor niks gedodged word en je pas uren later alsnog logt.... Of de berichten dat ik al uren van te voren en de dag van te voren al aangeef VV nodig te hebben.

Dus kom niet zwetsen, daarbij heb k elk moment dat ik zelf constant achter computer no-life lopen deffen met minimale middelen , zal ik echt doen als enkel om mijn egotje gaat? Account maakt zware verliezen omdat ik zelf door omstandigheden onmogelijk kon loggen en dan ga ik alle tijd die mogelijk is zelf alsnog lopen deffen. Hoeveel onzin kan je wel niet beweren?

Dan nog over je laatste bewering, ik heb de meeste clears voor de stam gedoneerd van iedereen. Ik wou geen nieuwe gesprekken met Modus dat wilde Carlo en ik was degene die gelijk zei bij de 2e gesprekken om mijn lijn gelijk op te offeren dus ga lekker ergens anders janken Steff of kom met feiten. Want je lult zoveel bullshit in 1 post en neem niet eens de moeite goed te lezen wat een ander zegt en daar baseer je posts op. Net als vanouds


Ik had ook voorkennis over wanneer ik terug kwam, niet.
Ik praat ook gewoon nog met de mensen om me heen en heb het hun ook geinformeerd :)

Ach een afscheidspost of netjes melden waarom je leaved is al teveel moeite voor je? Mensen met wie je al maanden samenspeelt kunnen niet eens netjes een berichtje van je krijgen? Dus hou op met dit soort onzin uitkramen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
Ach een afscheidspost of netjes melden waarom je leaved is al teveel moeite voor je? Mensen met wie je al maanden samenspeelt kunnen niet eens netjes een berichtje van je krijgen? Dus hou op met dit soort onzin uitkramen.

Je citeerd m'n bericht, waar in staat dat ik de mensen die ik om me heen heb, heb geinformeerd, en dan zeg je dat ik de mensen waarmee ik speelde niet eens een berichtje kon sturen? Lees jij wel?

Mensen om wie ik geleaved ben, of waarvan ik weet dat het ze toch niet uit maakt heb ik idd geen bericht gestuurd.
 

DeletedUser77704

Guest
Je citeerd m'n bericht, waar in staat dat ik de mensen die ik om me heen heb, heb geinformeerd, en dan zeg je dat ik de mensen waarmee ik speelde niet eens een berichtje kon sturen? Lees jij wel?

Mensen om wie ik geleaved ben, of waarvan ik weet dat het ze toch niet uit maakt heb ik idd geen bericht gestuurd.

Nou kenbaar ken je de mensen om je heen toch niet, of heb je niet het respect om dit te doen. Spijtig na onze lange tijd samen
 
Reactiescore
69
Moet jij niet weer ergens gaan spyen? Lars, of hoe heet je ook weer? Was Lars nou de fake naam of je echte naam, ruben? Blijft lastig :D
Oja nog steeds meer wereldwinsten als jij in mn zak :p
Michiel speelt trouwens voor zover bekend niet trouwens, heeft het te druk met grindr

Hoezo Ruben? Je bedoelt vast Laurens? Ken je feiten vooraleer je een grote bek opzet ;)
 
Reactiescore
91
Jup ik had begin mei natuurlijk 60 mil odd omdat er nog nooit een actie was geweest, misschien herinner je je ook waarom de odd daarna pas zo hard steeg? Omdat men steeds het achterland pakten en dat enkel snipe werk was dus en de stacks ontweken werden.
Of hoe je ook gewoon onzin kan lullen

60 mil is geen ruk, in diezelfde periode waar je het nu over hebt had zelfs stylomocro evenveel (click) en die heeft nooit iets noemenswaardig over zich heen gekregen, vandaar trouwens ook dat hij als enige Hunt. lid het einde heeft kunnen meemaken. Achja je hebt geluk dat de TW stats pagina niet zo ver teruggrijpt, anders had dat ook eenvoudig weerlegd kunnen worden. Leef maar verder in die droomwereld van je, mij niet gelaten ;)
 
Reactiescore
69
Op het moment dat je jezelf naar een groot account internt is het logisch dat je ook op de andere ranglijsten stijgt... simpelweg omdat je meer middelen hebt. De hoge ODA is overigens te verklaren doordat QQEEZZ twee inactieve accounts gecleard heeft die onder vv stonden van Mark, om een intern te camoufleren of OD te boosten wie zal het zeggen. Die ODS van Mark is dan wel weer terecht.

Maar ik ben nu wel benieuwd wat voor noemenswaardige prestaties Mark en QQEEZZ dan laten zien hebben op deze wereld wat ze rang 1 en 2 waardig maakt? Al kijk je puur naar de overname statistieken dan schrik je je dood uit hoeveel interns die accounts bestaan en dan vooral Pony.

En wat heb jij al laten zien? :) Buiten het stabben van je GAP partner
 
Reactiescore
1.075
60 mil is geen ruk, in diezelfde periode waar je het nu over hebt had zelfs stylomocro evenveel (click) en die heeft nooit iets noemenswaardig over zich heen gekregen, vandaar trouwens ook dat hij als enige Hunt. lid het einde heeft kunnen meemaken. Achja je hebt geluk dat de TW stats pagina niet zo ver teruggrijpt, anders had dat ook eenvoudig weerlegd kunnen worden. Leef maar verder in die droomwereld van je, mij niet gelaten ;)

Ik denk dat je zelf nogal in een droomwereld leeft als je zelf gelooft wat je zegt :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Reactiescore
1.278
En wat heb jij al laten zien? :) Buiten het stabben van je GAP partner

Stabben? Kan je dit aantonen? Wel makkelijk natuurlijk om met de vinger terug te wijzen.

Al sta je rang 1 met bijna het dubbele aan punten van de rang 2 trekt dat nu eenmaal verwachtingen, dus ik ben wel benieuwd wat je allemaal hebt gepresteerd om zoveel voorsprong te verkrijgen. Het is vrij normaal dat op het moment iemand hier komt showen met de rang van jou IG op het AF er ook kritische vragen terugkomen.

Maar op je vraag terug te komen wij hebben twee spelers weggespeeld, wat op zich niet heel lastig was. Onze vol talige groei bestaat wel ongeveer uit vijandige overnames, hier zitten gelukkig weinig interns tussen. Had misschien meer ingezeten daarom vind ik rang 4 helemaal terecht. Nu jij met je 5.7 mil tov 3,3 mil van rang 2;).
 
Reactiescore
389
Nou kenbaar ken je de mensen om je heen toch niet, of heb je niet het respect om dit te doen. Spijtig na onze lange tijd samen

Volgens mij ken ik de mensen om me heen heel goed.

Zit gewoon in een groep met Abuser, saesee, beyond, casimodo, rage parrot. Pizza hawaii heb ik gister al persoonlijk mijn excuses aan aangeboden. Wie vergeet ik dan om me heen?
 

DeletedUser77704

Guest
Volgens mij ken ik de mensen om me heen heel goed.

Zit gewoon in een groep met Abuser, saesee, beyond, casimodo, rage parrot. Pizza hawaii heb ik gister al persoonlijk mijn excuses aan aangeboden. Wie vergeet ik dan om me heen?

Mij? Heb je altijd gesteund met alles, je eerst binnen de stam gebracht daarna je leider gemaakt.
 
Reactiescore
69
Stabben? Kan je dit aantonen? Wel makkelijk natuurlijk om met de vinger terug te wijzen.

Al sta je rang 1 met bijna het dubbele aan punten van de rang 2 trekt dat nu eenmaal verwachtingen, dus ik ben wel benieuwd wat je allemaal hebt gepresteerd om zoveel voorsprong te verkrijgen. Het is vrij normaal dat op het moment iemand hier komt showen met de rang van jou IG op het AF er ook kritische vragen terugkomen.

Maar op je vraag terug te komen wij hebben twee spelers weggespeeld, wat op zich niet heel lastig was. Onze vol talige groei bestaat wel ongeveer uit vijandige overnames, hier zitten gelukkig weinig interns tussen. Had misschien meer ingezeten daarom vind ik rang 4 helemaal terecht. Nu jij met je 5.7 mil tov 3,3 mil van rang 2;).

Goed, zoals ik in het ander topic net opnieuw uitgelegd heb had ik deze wereld geen intern gehad (op overnames door mbs en een 15tal dorpen van oud stamgenoot van UA1 na) toen ik rang 1 werd. De reden van de grote voorsprong komt voor een groot deel uit interns of dorpen behaald door bepaalde allianties. Zelfs als je mijn uitleg over iha en sun volledig zou negeren en dit alsnog als een volledige intern ziet stond ik op 03/03 al op rang 1 met een score van 3.2 mil punten. Toen had ik Claujo al volledig overgenomen en alle overnames daarvoor waren vijandige spelers die we weggespeeld hadden op dus die mb dorpen en oud stamgenoot na. Zelfs al haal je dit er nog vantussen had ik nog steeds rang 1 gestaan met dus 0 dorpen intern totaal. Ik heb 84 rovers en 56 plunderaars met een totaal aan 3.512.439.111 op de rover prestatie. Dit wijst op een hoge activiteit met van de start van dit acc op deze wereld nog geen enkele dag dat er niet gefarmd werd en minstens elke week munten gemept met vlagboosts. Dit is ook de de reden dat ik de edels heb om deze interns erbij te nemen en nu deze grote voorsprong heb. Dus ja, ik vind mezelf heel terecht op rang 1 staan ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Goed, zoals ik in het ander topic net opnieuw uitgelegd heb had ik deze wereld geen intern gehad (op overnames door mbs en een 15tal dorpen van oud stamgenoot van UA1 na) toen ik rang 1 werd. De reden van de grote voorsprong komt voor een groot deel uit interns of dorpen behaald door bepaalde allianties. Zelfs als je mijn uitleg over iha en sun volledig zou negeren en dit alsnog als een volledige intern ziet stond ik op 03/03 al op rang 1 met een score van 3.2 mil punten. Toen had ik Claujo al volledig overgenomen en alle overnames daarvoor waren vijandige spelers die we weggespeeld hadden op dus die mb dorpen en oud stamgenoot na. Zelfs al haal je dit er nog vantussen had ik nog steeds rang 1 gestaan met dus 0 dorpen intern totaal. Ik heb 84 rovers en 56 plunderaars met een totaal aan 3.512.439.111 op de rover prestatie. Dit wijst op een hoge activiteit met van de start van dit acc op deze wereld nog geen enkele dag dat er niet gefarmd werd en minstens elke week munten gemept met vlagboosts. Dit is ook de de reden dat ik de edels heb om deze interns erbij te nemen en nu deze grote voorsprong heb. Dus ja, ik vind mezelf heel terecht op rang 1 staan ;)
27994624-W630.jpg
 
Reactiescore
57
Goed, zoals ik in het ander topic net opnieuw uitgelegd heb had ik deze wereld geen intern gehad (op overnames door mbs en een 15tal dorpen van oud stamgenoot van UA1 na) toen ik rang 1 werd. De reden van de grote voorsprong komt voor een groot deel uit interns of dorpen behaald door bepaalde allianties. Zelfs als je mijn uitleg over iha en sun volledig zou negeren en dit alsnog als een volledige intern ziet stond ik op 03/03 al op rang 1 met een score van 3.2 mil punten. Toen had ik Claujo al volledig overgenomen en alle overnames daarvoor waren vijandige spelers die we weggespeeld hadden op dus die mb dorpen en oud stamgenoot na. Zelfs al haal je dit er nog vantussen had ik nog steeds rang 1 gestaan met dus 0 dorpen intern totaal. Ik heb 84 rovers en 56 plunderaars met een totaal aan 3.512.439.111 op de rover prestatie. Dit wijst op een hoge activiteit met van de start van dit acc op deze wereld nog geen enkele dag dat er niet gefarmd werd en minstens elke week munten gemept met vlagboosts. Dit is ook de de reden dat ik de edels heb om deze interns erbij te nemen en nu deze grote voorsprong heb. Dus ja, ik vind mezelf heel terecht op rang 1 staan ;)

Je farmt veel, hebt easy dorpjes gehad (door overwicht) en hebt voor honderden euro’s PP gestoken in je account, chapeau.

Tevens vind ik het echt heel ongemakkelijk om een tekst te lezen waarbij iemand duidelijk opgewonden raakt over zijn eigen prestatie.
 
Bovenaan