Top & Flop spelers

Reactiescore
1.365
Bijna perfecte wereld, alleen zoooooooo zonde van de kerk :(
Voor snelheid 2 wil ik het moraal nog vergeven xd.
 
Reactiescore
1.478
Ligt eraan of er hetzelfde team op zit als w59. :p Daar hadden ze wel een betere pf.
 

DeletedUser72963

Guest
Trippey mouse top of flop?

Hmm ze hebben 2 dorpen verloren zie ik. Neem aan dat je daarom deze vraag stelt. Ik denk zelf dat het nogal voorbarig is om direct flop te roepen (of Top).
Denk dat het stadium daar nog te vroeg voor is. Accounts kunnen nog vaak van bespelers veranderen in deze periode.
 
Reactiescore
141
Trippey mouse top of flop?

Op dit stadium al 2 dorpen verliezen op deze manier is toch zeer slecht. Ben benieuwd waar de verantwoordelijkheid voor het verlies van die dorpen ligt. Vooralsnog flop.

Denk ook flop, aardige slechte manier om idd zoals de andere zeggen dorpen te verliezen..

Misschien wat laat, maar zal er even kort op reageren. Speelde door omstandigheden die week alleen op het account en was onderweg naar werk toen ik mocht csnipen. Op de snelweg een csnipe uitvoeren is levensgevaarlijk dus heb er maar voor gekozen dat niet te doen :p
Verder waren dat twee dorpjes in het cluster van de stam die ze gepakt heeft, en gezien de lage wereldsnelheid niet heel makkelijk te deffen tegen full clears + edels op nog geen uur looptijd.

Noem het top, noem het flop, maar zal niet snel nog een keer gebeuren :)
 
Reactiescore
1.468
Ik vind dat je spelers niet kan beoordelen op incidentele resultaten. Iedereen maakt weleens een foutje.
Toch maken incidentele fouten wel het verschil.
Als ik zie hoe een wereld over het algemeen begint, meestal is 50% van de gebeurtenissen toeval / anders dan gepland, maar de slimme spelers maken daar het beste gebruik van.

Kijk, een c-snipe missen doordat je tijdelijk alleen op een account zit is jammer, kan je je het individu op het moment zelf gezien de omstandigheden niet verantwoordelijk voor houden, maar is het ook niet aan de accounteigenaar om er voor te zorgen dat een account bemand is?
Zeker om 8 uur s'morgens.

Daarnaast zou je toch zeggen dat er in een stam van 13 leden, met laten we zeggen gemiddeld 2.5 speler per account, dus ruim 30 man, wel iemand beschikbaar is voor een c-snipe op elk tijdstip op de dag?
 
Reactiescore
141
Ja maar dan kom je met de 48uurs vv regel in de knoop voor meer stamdef ;)
 
Reactiescore
1.468
Ja maar dan kom je met de 48uurs vv regel in de knoop voor meer stamdef ;)
Ik mag toch hopen dat er op enige manier VV's worden gedraaid in jullie stam op front accounts. Zou toch wat zijn als jullie hele stam op wat safe accounts na offline is elke ochtend om 8 uur en geen vv's wil draaien maar wel dorpen verliezen omdat je anders misschien wel 2 defjes minder hebt maar wel je dorpen kunt behouden ^^

Beetje krom nietwaar?
 
Reactiescore
141
Zoals ik al zei, de loopafstand vd clears was heel dichtbij. Tevens is appen/pmmen achter het stuur net zo gevaarlijk als csnipen, niet waar?

Actie kwam voor hun net op t juiste moment, pech voor ons, uithuilen en doorgaan :)
 

DeletedUser74142

Guest
En we hebben er weer een onsportieve speler bij pjvo van qua. katapulteert gebouwen van een speler (ik dus) die totaal geen bedreiging meer vormt gewoon zielig...

Stamhoofd zegt het is vast toeval ... wie gelooft dat ?:(
 
Bovenaan