Top & Flop spelers

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
HAHAHAHAHA Man bewijzrn zijn EEN JAAR geleden gegeven dat DE EIGENAAR DIE NU NIET MEER SPEELT ZELFS 100 pp over geschreven heeft aan .vetus bellator. (Zie je dat puntje vanvoor?????)

Je bent gewoon een internetheldje die vandaag nog niet getrokken heeft precies.

Speelt trouwens allang nietmeer hetzelfde team.op als toen dus ga maar weer even ergens anders de mongool uithzngen vriend.

Dankjewel.
Hoe ironisch, andere mensen een internetheld noemen en dan zo reageren :redface:
 
Reactiescore
831
HAHAHAHAHA Man bewijzrn zijn EEN JAAR geleden gegeven dat DE EIGENAAR DIE NU NIET MEER SPEELT ZELFS 100 pp over geschreven heeft aan .vetus bellator. (Zie je dat puntje vanvoor?????)

Je bent gewoon een internetheldje die vandaag nog niet getrokken heeft precies.

Speelt trouwens allang nietmeer hetzelfde team.op als toen dus ga maar weer even ergens anders de mongool uithzngen vriend.

Dankjewel.

Kijk deze kerel weet wat er is gebeurd en heeft niets gedaan sinds start van deze wereld. Noemt me dan lekker een mongool omdat de eigenaar van het acc 100 pp overschreef naar een speler die alsof deed dat hij het plaatje had gemaakt. Daarnaast heeft hij daar nooit bewijs van gegeven.

Ik meld het en hij weigert het plaatje van zijn profiel te halen of mij 100pp te geven.
Hoe zielig ben je dan wel niet.
 
Reactiescore
1.476
Kijk deze kerel weet wat er is gebeurd en heeft niets gedaan sinds start van deze wereld. Noemt me dan lekker een mongool omdat de eigenaar van het acc 100 pp overschreef naar een speler die alsof deed dat hij het plaatje had gemaakt. Daarnaast heeft hij daar nooit bewijs van gegeven.

Ik meld het en hij weigert het plaatje van zijn profiel te halen of mij 100pp te geven.
Hoe zielig ben je dan wel niet.
Thanks heren
78ebf7cca0018ad245fbe3eb9de2480f.png
Bedoel je deze?
 
Reactiescore
743
Tjah, met nova zijn er cf regels die dan duidelijk aan de laars gelapt zijn door korja. Op een sneu maniertje cfen, dit vol laten duwen door qua om vervolgens te edelspammen. Dat is gewoon zielig en zit niks skill achter.
 

DeletedUser47575

Guest
Tjah, met nova zijn er cf regels die dan duidelijk aan de laars gelapt zijn door korja. Op een sneu maniertje cfen, dit vol laten duwen door qua om vervolgens te edelspammen. Dat is gewoon zielig en zit niks skill achter.

Welke regel is er terug gebroken volgens jullie?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Tjah, met nova zijn er cf regels die dan duidelijk aan de laars gelapt zijn door korja. Op een sneu maniertje cfen, dit vol laten duwen door qua om vervolgens te edelspammen. Dat is gewoon zielig en zit niks skill achter.

Er is geen CF regel gebroken.

De CF’s die ik van TFA heb veroverd hadden zei eerder van een modus MB veroverd (glenn), er is geen regel geschonden.

En dit was alleen maar tactisch, jullie konden het ook meerdere malen doen, en het resultaat is duidelijk en dat hebben we geflikt met de helft van de edels :O

SJ is gebroken op een legale wijze, je mag het zielig en skilloos vinden, maar als dit een skilloze massa was dan zegt dat ook genoeg over de deffers op SJ ;)
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik heb nogtans al wel wat werelden gewonnen en ik speel altijd eervol... Je wint er minder en minder gemakkelijk, maar het geeft veel meer voldoening op het einde. Moet je ook eens proberen ;)

Ik geloof je gelijk, maar de meningen over eervol betreft de actie zijn ook verdeeld.

Ik vind het niet oneervol namelijk, tactisch en succesvol blijkt ;)
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan