Top & Flop spelers

DeletedUser79906

Guest
Wat allemaal een internet helden hier. Man man man, wat een gejank en wat word er van een mug een olifant gemaakt.

Dus ik zorg voor totale change in de wereld terwijl modus aan de andere kant een fusie proberen te realiseren met revoc. Stelletje hypocriete mensen hier zeg

Had je al bedacht dat die gesprekken voor een fusie zijn ontstaan doordat jullie je laten internen/fuseren door Qua? Dus ja jij zorgt absoluut voor total change.
 

DeletedUser77704

Guest
@.RidingMyDirtyPony praat wel heel makkelijk om mijn pm's/berichten hier heen hé?

Is nog nooit serieus sprake geweest van fusie dus klets geen BS om je eigen omkunde en acties goed te praten. Er over grappen tijdens gesprekken door de vermeende samenwerking tussen Qua en Nova kan je nooit besprekingen noemen.
 
Reactiescore
152
Iedereen is o zo heilig op dit moment, maar ondertussen zijn ze zo hypocriet als het maar kan.

Maar ik ga verder met het genieten van men avond. Xxx
 
Reactiescore
967
Wat allemaal een internet helden hier. Man man man, wat een gejank en wat word er van een mug een olifant gemaakt.

Dus ik zorg voor totale change in de wereld terwijl modus aan de andere kant een fusie proberen te realiseren met revoc. Stelletje hypocriete mensen hier zeg

Ik snap inderdaad ook niet waarom iedereen zich zo aanstelt.., ik bedoel er wordt enkel een stap gemaakt op de wereld wat een spannende verloop van de wereld doet veranderen naar een uitzichtloze kwantitatieve overmacht. Alles is ook totaal netjes en moreel afgehandeld.

Maar snap wel wat je bedoelt, hedendaags resulteert elke wereld hoe dan ook tot dit resultaat omdat figuren zoals jij dit kunnen en willen waarmaken.
 

DeletedUser77704

Guest
Zelfs met volledig .Revoc erbij zou Qua. een massieve overmacht in het cluster en punten hebben. Dit is vanwege het feit dat daar nog ''makkelijke'' groei mogelijkheden zijn, kortom ja de wereld is volledig verneukt, dat terwijl Nova zelf er niet beter op is geworden.

Gasten mogen dan bij Qua spelen en wereldwinstje bij schijven, dus dat vinden ze beter dan strijden
 

DeletedUser79694

Guest
2513c81b89e6a8fccf1cc5e448ae462e.png
 

DeletedUser77113

Guest
Ik ben pas sinds een paar maanden weer aan het spelen, was al 5 jaar geleden ofzo...
Zoveel veranderd in TW, maar het AF is nog steeds hetzelfde gebleven :D:D:D
 
Reactiescore
1.278
De manier waarop ik de info kreeg maakt weinig uit. Ik kreeg deze screens omdat ze inhoudelijk niet ok waren. Ik hoop dat je beseft wat je hiermee hebt veroorzaakt.
Nog een tip, blame niet iemand anders voor je eigen fouten. Als je een moord pleegt en een getuige gaat tegen je getuigen, ben jij als enige in fout en in geen geval de getuige.

De manier waarop je informatie krijgt doet er niet toe? Kom op zeg heb zelden zo'n laf excuus gelezen om spionage goed te praten. Gesprekken tussen Revoc. en Modus gaan Qua helemaal niets aan ongeacht de gespreksonderwerpen voor Qua negatief uitpakken of juist positief. Of bepaal jij voortaan wat inhoudelijk 'ok' is en wat niet? Straks worden er nog massa's uitgelekt omdat ze op de kerkdag zondag plaats vinden, tjah al ga je ver zoeken vind je vast mensen die dat niet 'ok' vinden.

Erg komisch dat jij blijkbaar uit een screen van 10 regels uit een gesprek van een paar honderd regels kan opmaken dat de inhoud niet 'ok' is. Je mist daarvoor ongelofelijk veel context en hebt hierdoor maar voorbarig geoordeeld dat het zo is als jij denkt.

Maar ach wat boeit het ook, jij hebt informatie waarvan je wist dat het vertrouwelijk was ontvangen en verspreid. Volgens mij net zo erg als wat Mark gedaan heeft, ik snap wel waarom jullie het zo goed kunnen vinden.
 

DeletedUser77704

Guest
De manier waarop je informatie krijgt doet er niet toe? Kom op zeg heb zelden zo'n laf excuus gelezen om spionage goed te praten. Gesprekken tussen Revoc. en Modus gaan Qua helemaal niets aan ongeacht de gespreksonderwerpen voor Qua negatief uitpakken of juist positief. Of bepaal jij voortaan wat inhoudelijk 'ok' is en wat niet? Straks worden er nog massa's uitgelekt omdat ze op de kerkdag zondag plaats vinden, tjah al ga je ver zoeken vind je vast mensen die dat niet 'ok' vinden.

Erg komisch dat jij blijkbaar uit een screen van 10 regels uit een gesprek van een paar honderd regels kan opmaken dat de inhoud niet 'ok' is. Je mist daarvoor ongelofelijk veel context en hebt hierdoor maar voorbarig geoordeeld dat het zo is als jij denkt.

Maar ach wat boeit het ook, jij hebt informatie waarvan je wist dat het vertrouwelijk was ontvangen en verspreid. Volgens mij net zo erg als wat Mark gedaan heeft, ik snap wel waarom jullie het zo goed kunnen vinden.

Mark wou gewoon in komt kruipen bij Qua met die info, snap anders echt niet waarom je bg anders naait
 
Reactiescore
69
De manier waarop je informatie krijgt doet er niet toe? Kom op zeg heb zelden zo'n laf excuus gelezen om spionage goed te praten. Gesprekken tussen Revoc. en Modus gaan Qua helemaal niets aan ongeacht de gespreksonderwerpen voor Qua negatief uitpakken of juist positief. Of bepaal jij voortaan wat inhoudelijk 'ok' is en wat niet? Straks worden er nog massa's uitgelekt omdat ze op de kerkdag zondag plaats vinden, tjah al ga je ver zoeken vind je vast mensen die dat niet 'ok' vinden.

Erg komisch dat jij blijkbaar uit een screen van 10 regels uit een gesprek van een paar honderd regels kan opmaken dat de inhoud niet 'ok' is. Je mist daarvoor ongelofelijk veel context en hebt hierdoor maar voorbarig geoordeeld dat het zo is als jij denkt.

Maar ach wat boeit het ook, jij hebt informatie waarvan je wist dat het vertrouwelijk was ontvangen en verspreid. Volgens mij net zo erg als wat Mark gedaan heeft, ik snap wel waarom jullie het zo goed kunnen vinden.

Tussen Revoc en Modus? Bedoel je gesprekken tussen Revoc en Gentlemen? Ga er niet verder op ingaan, weet gewoon dat niet Mark maar wel jij alleen dit in gang hebt gezet. Of heeft de boosaardige Mark je laptop gehackt om op jouw skype berichten te sturen? Ik denk het niet. Mark heeft niets uitgevonden, enkel doorgegeven. Dat het vertrouwelijke info tov revoc was kan ik niets tegeninbrengen en was tov revoc zeker niet netjes. Anton, wss geraak ik niet door de narcistische bubbel waarin jij verkeert, maar jij alleen hebt modus in een slecht daglicht geplaatst.
 

DeletedUser80441

Guest
Wie speelt er dan nu op?

Vraag ffe aan kingdorp. Die weet blijkbaar alles over Nova. Elke reden van elke gestopte speler. Alles wat achter de schermen zou gebeuren.
Weet hij vast en zeker ook wie er speelt??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan