Top & Flop spelers

Reactiescore
1.476
Weet je het zeker kwarkie? :eek:
Waarom ''internt'' qq nou weer dorpen van nova?
Mijn voorspelling begint uit te komen noobje :D.
Had jij die massa van Ima niet kunnen voorspellen? Dan zag de zuid-kant van w65 er misschien nog stabiel uit.

Edit: ben wel blij dat ik een hele week een bg met je had hoor Chrissie <3
 
Reactiescore
1.363
Had jij die massa van Ima niet kunnen voorspellen? Dan zag de zuid-kant van w65 er misschien nog stabiel uit.

Edit: ben wel blij dat ik een hele week een bg met je had hoor Chrissie <3

Mwa, ik lees zelf al dat chopchop (vooral Mart) leugens over mij verspreid.. Dusja, tis wat je wilt geloven man. Ik heb genoeg gezeurd tegen shine leden etc :p.
Alles was wel beter aan te pakken idd.. Maarja, alles te laat (stacks + intern) + ik heb zelf idd ook gefaald. (wil dat best toegeven hoor) Maar da's wereld 65, niet 64 jonannetje. :)

Het gaat hierover dat kwarkie naar zn w57 vriendjes wilt gaan. :O
 
Reactiescore
389
Het helpt vast om iets van openheid te geven over de zaken die momenteel gebeuren. Een vv van Nova die bij qua ligt, een account dat onder vv van nova ligt en 'weggegeven wordt'. Ook over deze onderwerpen blijft toch overal jouw naam opduiken.

Degene die altijd transparant is geweest, ben ik van begin af aan, iedereen binnen nova weet wat er wel en niet gaat gebeuren. Iedereen binnen nova leunt op mij, omdat ik van begin af aan goed ben geweest voor alle leden. Dat ik nu wordt neergezet als egoïstisch en men stam heb laten vallen vind ik zeer onterecht.

Ik sta niet voor niets dik 1ste ods + ik ben de enige binnen nova die alles eraam gedaan heeft om alles weer op de rit te krijgen, niemand binnen Nova kan mij iets blamen dat ik 0 gedaan heb en iedereen heb laten zitten, want dat is totale onzin. Als je iemand iets moet blamen zijn het de spelers die of gerunned zijn of gestopt zijn omdat hun front te moeilijk was.

En ik word uitgemaakt voor stabber? ik ben wel de laatste die zou stabben.

Oke, als je altijd transparant bent, waarom dan geen antwoord geven op alle vragen / beschuldigingen die hier gemaakt worden? Nee zeggen is genoeg, hoeven geen lange verhalen te zijn als het toch allemaal niet waar is...

Ligt/lag er een VV van nova bij Qua?
Wordt er een account van nova internd door Qua?
Is er verder samenwerking tussen nova en Qua?
Wist men bij de massa op tfa dat het front met Qua toch niet gestacked moest worden, zodat er extra def naar TFA kon?
En als er toch geen oorlog kon komen tussen Nova en Qua, kan je dan garanderen dat er 0 os van Qua bij nova staat? Zonder front kan qua wel wat missen natuurlijk.

ik hoef geen lang verhaal als antwoord, gewoon 5x ja of nee antwoorden is genoeg.
 
Reactiescore
389
Oké, dus geen probleem om te zeggen dat als het ooit uitkomt je op delete gaat?
 

DeletedUser77704

Guest
Wil bewijs zien voor de bewering dat Qua VV Nova draait. Of Def stuurt.

Makkelijk beschuldigingen maken zonder enig bewijs hier. Zowel Nova als Qua hebben dit altijd ontkend namelijk. Zoals gisteren al zei zou het echt enorm smerig zijn als wel zo blijkt te zijn
 
Reactiescore
69
Waarschijnlijk komt het doordat jij toch telkens weer een slaatje weet te halen uit gebeurtenissen die zich voordoen en vaak negatief uitpakken voor Nova, maar wel positief voor het account pony. Ik noem maar even een voorbeeld, massa op Emerica terwijl ayvamos daar net een cluster heeft geedeld van pak hem beet 50 dorpen die een immens kwetsbare plek voor nova blootlegde. Dit had natuurlijk direct aangepakt moeten worden met een massa vanuit Nova op qua. Desnoods het stuk van ayvamos gebruiken om er def heen te lokken, maar er lagen daar zoveel mogelijkheden. Uiteindelijk werd massa gegooid op emerica, waar eigelijk alleen pony veilig meer front kon maken ... onbegrijpelijk.

Ik weet niet of je weet wat de druppel was bij wat stamgenoten van je, maar dat was niet het lastige front. Maar wel het vertrouwen in jouw integriteit. De geruchten dat jij samenspande met Qua weerklonken ook binnen Nova klaarblijkelijk. Dat je vertrouwelijke informatie van je BG Revoc. via je vriendjes van QUEEZZ richting Qua hebt gelekt heeft daar waarschijnlijk weinig goeds aan gedaan. Overigens onbegrijpelijk dat door QUEEZZ hierna direct dit spionage materiaal is omarmt en verder verspreid binnen Qua.

Momenteel ben jij nog leider van Nova en het is lastig uit te leggen denk ik dat de huidige gebeurtenissen in het stambelang zijn van Nova. Een vv die bij de vijand ligt van een nova lid(???), het overmatig stamgenoten internen.

Jij bent transparant geweest altijd zoals je zelf zegt, maar misschien heb je daar ook de reden dat er zoveel nova-spelers stoppen.
Niet je kop in het zand steken aub.

Het is QQEEZZ zonder U :)
Ik had toestemming van Mark deze informatie te verspreiden. Was informatie die belangrijk was voor het verdere verloop van deze wereld.
 
Reactiescore
1.278
Het is QQEEZZ zonder U :)
Ik had toestemming van Mark deze informatie te verspreiden. Was informatie die belangrijk was voor het verdere verloop van deze wereld.

Lolwut. Je hebt toestemming gehad van een lek om informatie verder te lekken. Hoe belangrijk deze informatie was doet er niet veel toe. Mark had toegang tot deze informatie door zijn rol als leider van een BG-stam van Revoc. De informatie die vertrouwelijk aan Mark gemeld is heeft Mark aan jou gelekt, ik snap niet hoe een toestemming van Mark dit alles netjes maakt. Het waren gewoon screens uit skype gesprekken tussen mij en de leiding van Revoc...

Een spion die toestemming geeft voor het gebruiken van informatie die hij verkregen heeft via spionage lach je toch ook gewoon in zijn gezicht uit, althans lijkt mij.

Je had zelf moeten beoordelen of deze informatie legitiem verkregen was of niet en dan was het sjiek geweest dat Revoc., maar ook modus op de hoogte was gebracht van het 'lek'.

Nog mooier is dat Qua naar mij kwam met een verhaal dat een boos Revoc. lid de informatie naar 'iemand' van Nova gelekt zou hebben, die dit weer op zijn beurt in de groep heeft gegooid. Dat de informatie via Mark kwam en dat het allemaal iets anders was in de werkelijkheid werd mij er niet bij verteld.
 
Reactiescore
57
Het is QQEEZZ zonder U :)
Ik had toestemming van Mark deze informatie te verspreiden. Was informatie die belangrijk was voor het verdere verloop van deze wereld.

Wat Kingsdorp zegt, totaal van de pot gerukt dit.
 
Reactiescore
3.452
Dat je vertrouwelijke informatie van je BG Revoc. via Qua gelekt hebt heeft daar waarschijnlijk weinig goeds aan gedaan.
Mark Mark,deed je ook op w57 naar de vijand daarbij zat je ook nog bij de vijand in de chat en deelde je je bevelen.
Hoe durf jij jezelf nog af te vragen waarom je als stabber wordt behandeld?
Ben je als baby van de commode afgevallen misschien?
 
Reactiescore
69
De manier waarop ik de info kreeg maakt weinig uit. Ik kreeg deze screens omdat ze inhoudelijk niet ok waren. Ik hoop dat je beseft wat je hiermee hebt veroorzaakt.
Nog een tip, blame niet iemand anders voor je eigen fouten. Als je een moord pleegt en een getuige gaat tegen je getuigen, ben jij als enige in fout en in geen geval de getuige.
 

DeletedUser77704

Guest
De manier waarop ik de info kreeg maakt weinig uit. Ik kreeg deze screens omdat ze inhoudelijk niet ok waren. Ik hoop dat je beseft wat je hiermee hebt veroorzaakt.
Nog een tip, blame niet iemand anders voor je eigen fouten. Als je een moord pleegt en een getuige gaat tegen je getuigen, ben jij als enige in fout en in geen geval de getuige.

Wat had Mark hiermee te maken? Wij van Revoc wisten 0,0 van de afspraken tussen Qua en Modus inhoudelijk, staan wij buiten. Mark doet ons vertrouwen misbruiken en eerst nog bij hoog en laag zweren dat hij niks heeft doorgegeven aan Qua. Onze GEMEENSCHAPPELIJKE vijand!!! Dus hij lekt info die privé is tussen onze 2 stammen waar duidelijk van gezegd word dat dit hem in vertrouwen word toevertrouwd en loopt hiermee naar de vijand. Hoe haal je het in je kop? En dan nog ontkennen ook!

Je kan met de fout van Modus niet de fout van Mark goed praten die zijn BG verraad, bedriegt en niet informeert.
 
Reactiescore
152
Mark Mark,deed je ook op w57 naar de vijand daarbij zat je ook nog bij de vijand in de chat en deelde je je bevelen.
Hoe durf jij jezelf nog af te vragen waarom je als stabber wordt behandeld?
Ben je als baby van de commode afgevallen misschien?

Zoals ik vaker heb gezegd, deffde ik enkel op 57 en verder heb ik nergens mee te maken gehad op 57;)
 
Reactiescore
152
Wat allemaal een internet helden hier. Man man man, wat een gejank en wat word er van een mug een olifant gemaakt.

Dus ik zorg voor totale change in de wereld terwijl modus aan de andere kant een fusie proberen te realiseren met revoc. Stelletje hypocriete mensen hier zeg
 

DeletedUser79512

Guest
Wat allemaal een internet helden hier. Man man man, wat een gejank en wat word er van een mug een olifant gemaakt.

Dus ik zorg voor totale change in de wereld terwijl modus aan de andere kant een fusie proberen te realiseren met revoc. Stelletje hypocriete mensen hier zeg

Ho ho ho, geen dingen gaan verdraaien nu.
Wij hebben vannuit Revoc toen uit een gemaakt grapje van hun kant een niet concreet voorstel gekregen voor fusie. Hier zijn we naar gaan kijken, omdat als het zou gebeuren (waarin Modus UNANIEM besloten heeft dit niet te doen tenzij Qua -> Nova rekruteert) het wel goed moet gebeuren.
Er is dus uberhaupt nooit een concreet iets op tafel gekomen tussen Revoc en Modus.

Dus om nu te zeggen dat Modus een fusie heeft proberen te realiseren is complete BS.
 
Bovenaan