Top & Flop spelers

Reactiescore
3.457
Binnen afzienbare tijd Pony naar Qua,wat zeggen we daarvan?
:D
 
Reactiescore
3.457
Eerst intern afmaken en daarna hellowwww Qua.
 
Reactiescore
1.365
Eerst intern afmaken en daarna hellowwww Qua.

Je zou dit al maanden van te voren voorspeld hebben op het af.. :p
Voorspellingen komen toch uit, snif snif.
 

DeletedUser73358

Guest
Mark heeft gewoon Nova in de uitverkoop gezet, waarschijnlijk in ruil voor een paar plekken bij Qua. Spijtige is wel dat het over de rug van het algemeen stambelang gegaan is, waardoor in de tussentijd veel mensen gestopt zijn in Nova. Daarnaast heeft het gewoon de wereldbalans verneukt.
 
Reactiescore
1.278
Waarom blamed iedereen mij voor alles? Ik speel al 1 maand op een lager pitje ivm prive redenen, nova bestaat uit meer als alleen mij...

Het helpt vast om iets van openheid te geven over de zaken die momenteel gebeuren. Een vv van Nova die bij qua ligt, een account dat onder vv van nova ligt en 'weggegeven wordt'. Ook over deze onderwerpen blijft toch overal jouw naam opduiken.
 
Reactiescore
152
Degene die altijd transparant is geweest, ben ik van begin af aan, iedereen binnen nova weet wat er wel en niet gaat gebeuren. Iedereen binnen nova leunt op mij, omdat ik van begin af aan goed ben geweest voor alle leden. Dat ik nu wordt neergezet als egoïstisch en men stam heb laten vallen vind ik zeer onterecht.

Ik sta niet voor niets dik 1ste ods + ik ben de enige binnen nova die alles eraam gedaan heeft om alles weer op de rit te krijgen, niemand binnen Nova kan mij iets blamen dat ik 0 gedaan heb en iedereen heb laten zitten, want dat is totale onzin. Als je iemand iets moet blamen zijn het de spelers die of gerunned zijn of gestopt zijn omdat hun front te moeilijk was.

En ik word uitgemaakt voor stabber? ik ben wel de laatste die zou stabben.
 

DeletedUser80441

Guest
Degene die altijd transparant is geweest, ben ik van begin af aan, iedereen binnen nova weet wat er wel en niet gaat gebeuren. Iedereen binnen nova leunt op mij, omdat ik van begin af aan goed ben geweest voor alle leden. Dat ik nu wordt neergezet als egoïstisch en men stam heb laten vallen vind ik zeer onterecht.

Ik sta niet voor niets dik 1ste ods + ik ben de enige binnen nova die alles eraam gedaan heeft om alles weer op de rit te krijgen, niemand binnen Nova kan mij iets blamen dat ik 0 gedaan heb en iedereen heb laten zitten, want dat is totale onzin. Als je iemand iets moet blamen zijn het de spelers die of gerunned zijn of gestopt zijn omdat hun front te moeilijk was.

En ik word uitgemaakt voor stabber? ik ben wel de laatste die zou stabben.

All hail de pony ;)
Amen en uit :cool:
 

DeletedUser73358

Guest
Het is heel makkelijk om selectief als leiding plannen en ideën te forceren en te bespelen. Wat ik weet is dat meerdere spelers het niet eens waren met de onderlinge relaties tussen Nova en Qua, daarnaast zijn gewoon zoveel accounts op dit moment opgegeven of geinternt wat voldoende argumentatie zou moeten zijn om tot een gelijkwaardige conclusie te komen.

Daarnaast heeft het gewoon de wereldbalans verkloot, dus zelfs al zou je de overgebleven leden kunnen overtuigen dat dit het beste scenario was, wat ik overigens volledig betwist, was het vooralsnog een bizarre richting.
 
Reactiescore
1.278
Degene die altijd transparant is geweest, ben ik van begin af aan, iedereen binnen nova weet wat er wel en niet gaat gebeuren. Iedereen binnen nova leunt op mij, omdat ik van begin af aan goed ben geweest voor alle leden. Dat ik nu wordt neergezet als egoïstisch en men stam heb laten vallen vind ik zeer onterecht.

Ik sta niet voor niets dik 1ste ods + ik ben de enige binnen nova die alles eraam gedaan heeft om alles weer op de rit te krijgen, niemand binnen Nova kan mij iets blamen dat ik 0 gedaan heb en iedereen heb laten zitten, want dat is totale onzin. Als je iemand iets moet blamen zijn het de spelers die of gerunned zijn of gestopt zijn omdat hun front te moeilijk was.

En ik word uitgemaakt voor stabber? ik ben wel de laatste die zou stabben.

Waarschijnlijk komt het doordat jij toch telkens weer een slaatje weet te halen uit gebeurtenissen die zich voordoen en vaak negatief uitpakken voor Nova, maar wel positief voor het account pony. Ik noem maar even een voorbeeld, massa op Emerica terwijl ayvamos daar net een cluster heeft geedeld van pak hem beet 50 dorpen die een immens kwetsbare plek voor nova blootlegde. Dit had natuurlijk direct aangepakt moeten worden met een massa vanuit Nova op qua. Desnoods het stuk van ayvamos gebruiken om er def heen te lokken, maar er lagen daar zoveel mogelijkheden. Uiteindelijk werd massa gegooid op emerica, waar eigelijk alleen pony veilig meer front kon maken ... onbegrijpelijk.

Ik weet niet of je weet wat de druppel was bij wat stamgenoten van je, maar dat was niet het lastige front. Maar wel het vertrouwen in jouw integriteit. De geruchten dat jij samenspande met Qua weerklonken ook binnen Nova klaarblijkelijk. Dat je vertrouwelijke informatie van je BG Revoc. via je vriendjes van QUEEZZ richting Qua hebt gelekt heeft daar waarschijnlijk weinig goeds aan gedaan. Overigens onbegrijpelijk dat door QUEEZZ hierna direct dit spionage materiaal is omarmt en verder verspreid binnen Qua.

Momenteel ben jij nog leider van Nova en het is lastig uit te leggen denk ik dat de huidige gebeurtenissen in het stambelang zijn van Nova. Een vv die bij de vijand ligt van een nova lid(???), het overmatig stamgenoten internen.

Jij bent transparant geweest altijd zoals je zelf zegt, maar misschien heb je daar ook de reden dat er zoveel nova-spelers stoppen.
Niet je kop in het zand steken aub.
 
Reactiescore
152
Vind het wel grappig hoe iedereen zen ogen op mij richt:)

Als iedereen alle ins en outs zou weten en niet halve verhalen weet, zou iedereen wel alles denken.

Ik ga er verder geen woorden meer aan maken, omdat ik wel beter weet hoe alles is gegaan.
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan