Top & Flop spelers

DeletedUser47575

Guest
Nee, maar zou wel de schuld van nova om geen maatregelen te treffen, dat hebben ze nu wel gedaan dus dan is de zaak ook afgesloten.

En kleinere stammen gebruiken ook logisch hiervoor het AF, daarom dat ze het hier waarschijnlijk ook direct gepost hebben na de stamleiding van nova te contacteren, kwestie van wat druk op de zaak te brengen. Lijkt me de logica zelve niet?

Dus Jugg. Hoe zit het met recruiten van spelers in andermans cluster?
 

DeletedUser79906

Guest
Hallo

Vandaag is er bij mij een CF gelegd (416|520) dit dorp is van een MB van mij overgenomen. dus kudo's je heb een dorp overgenomen Nexus.
Nu zie ik net dat die een BB'en dorp ernaast edelt. met de redenatie van: door deze CF is het nu mijn politieke gebied, en dus mijn cluster.

Persoonlijk vind ik dit echt onzin want het enigste wat je doet is meer CF's maken. met als excuus dat het nu jouw politieke grond is.

Nu ben ik wel benieuwd wat de rest van het AF hier van vind?

Is het goed wat Nexus hier doet of maakt hij nu onrechtmatige CF's?

Extra info:
Ik heb persoonlijke afspraken gemaakt met Nexus omtrent CF's die dit luiden:

dorpen direct van de tegenstander of MB is goed de rest niet
 

DeletedUser78438

Guest
Beste wereld 64 spelers en nieuwsgierigen

Na de legale cf van een MB van ttoi hebben we beslist om het aangrenzend barbarendorp te edelen met de redenering van de hierboven vermelde politieke kaart.

Wij zijn voorstander van afspraken tegen CF's en bijhorende barbarendorpen CF's, maar hier is de redenering dat tribalwars zelf ons verteld dat dat gebied van ons is. Daarom hebben wij een dorp overgenomen dat in die politieke zone lag en niet erbuiten.

Wij van Nexus. veroordelen illegale CF's in elke vorm, maar zijn van de overtuiging dat, gebruik makend van functies van het spel (tribalwars) zelf, sommige barbarendorpen als legale CF's kunnen gezien worden.

Zie politieke kaart bijgevoegd

Met vriendelijke groeten
Bryan, Gito & Boris
 

Bijlagen

  • Kaartje politieke kaart.png
    Kaartje politieke kaart.png
    44,5 KB · Weergaven: 26
Reactiescore
389
Hallo

Vandaag is er bij mij een CF gelegd (416|520) dit dorp is van een MB van mij overgenomen. dus kudo's je heb een dorp overgenomen Nexus.
Nu zie ik net dat die een BB'en dorp ernaast edelt. met de redenatie van: door deze CF is het nu mijn politieke gebied, en dus mijn cluster.

Persoonlijk vind ik dit echt onzin want het enigste wat je doet is meer CF's maken. met als excuus dat het nu jouw politieke grond is.

Nu ben ik wel benieuwd wat de rest van het AF hier van vind?

Is het goed wat Nexus hier doet of maakt hij nu onrechtmatige CF's?

Extra info:
Ik heb persoonlijke afspraken gemaakt met Nexus omtrent CF's die dit luiden:


Ik persoonlijk zou dat niet doen.
Komt vast een hoop haat en betichtingen van hypocrisie, maar ik zou met een cf niet bb's daarnaas edelen, Het is dan wel een legale CF, het blijft een cluster fuck, betekende dat je het cluster van een ander fuckt, dus je zit in iemand anders z'n cluster nog steeds :p BB zou dan ook onder het cluster van die persoon zijn lijkt me.
 

DeletedUser79332

Guest
Als de afspraak is geen bb edelen in elkaars clustermoet je dat niet doen he. Politiek gebied of niet maakt hierin niet uit imo.

Is die afspraak over bbs niet gemaakt zijn het nog steeds cfs alleen dan legaal Echter is het dan nog steeds niet netjes.
 
Reactiescore
853
Wij zijn voorstander van afspraken tegen CF's en bijhorende barbarendorpen CF's, maar hier is de redenering dat tribalwars zelf ons verteld dat dat gebied van ons is
Dit is de grootste onzin die mensen blijven verkondigen. Als je daadwerkelijk voor afspraken was en dus tegen clusterfucken zelf zou je niet proberen de regels te buigen. Jij bent voor afspraken zolang ze in jouw voordeel zijn en is dat niet het geval maakt het je niet uit.

Mensen die daadwerkelijk tegen clusterfucken zijn doen dit niet op welke manier dan ook, of het nou toelaatbaar is of niet. Dat jij nu komt met "het is mijn gebied" is mooi voor je, TFA ligt in mijn edellijn en is dus mijn toekomstig gebied, ik zou de barbarendorpen maar vast gaan stacken.
 

DeletedUser73358

Guest
Beste wereld 64 spelers en nieuwsgierigen

Na de legale cf van een MB van ttoi hebben we beslist om het aangrenzend barbarendorp te edelen met de redenering van de hierboven vermelde politieke kaart.

Wij zijn voorstander van afspraken tegen CF's en bijhorende barbarendorpen CF's, maar hier is de redenering dat tribalwars zelf ons verteld dat dat gebied van ons is. Daarom hebben wij een dorp overgenomen dat in die politieke zone lag en niet erbuiten.

Wij van Nexus. veroordelen illegale CF's in elke vorm, maar zijn van de overtuiging dat, gebruik makend van functies van het spel (tribalwars) zelf, sommige barbarendorpen als legale CF's kunnen gezien worden.

Zie politieke kaart bijgevoegd

Met vriendelijke groeten
Bryan, Gito & Boris

Als je iets onderbouwd n.a.v. de politieke kaart, wat sowieso in dit geval een dubieus punt is. Kom dan tenminste met een politieke kaart alvorens je het barbarendorp gepakt hebt.
In de gegeven situatie zoals hij er nu uitziet kan ik me namelijk niet voorstellen dat de kaart uberhaupt ooit je claim heeft bevestigd.

f70ed0017b.png


Dat baseer ik op andere CF's met individuele dorpen in vijandig gebied:

c729ac6718.png

64d6da274c.png

8650bb41d1.png

9677269ff1.png

Niet echt geloofwaardig als je het mij vraagt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78438

Guest
Als je iets onderbouwd n.a.v. de politieke kaart, wat sowieso in dit geval een dubieus punt is. Kom dan tenminste met een politieke kaart alvorens je het barbarendorp gepakt hebt.
In de gegeven situatie zoals hij er nu uitziet kan ik me namelijk niet voorstellen dat de kaart uberhaupt ooit je claim heeft bevestigd.

f70ed0017b.png

Die kaart heb ik op mijn gsm staan, maar krijg foutmelding als ik het wil uploaden.

Just trust me dude
 
Reactiescore
1.278
Wat een enorme flauwekul. Hoop dat Fix hier actie tegen onderneemt.
 
Reactiescore
389
5c3a904ca311c2985bfacc4b43d42164.png


Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat de 3 donkerblauwe dorpen al langer in het bezit zijn. Dus het lichtblauwe dorpje is dan wel op z'n minst een grensgeval, er liggen geen dorpen tussen die 2 oudere bb's en ttoi. Van noord naar zuid natuurlijk wel, maar van west naar oost niet.. Er ligt geen enkel dorp van ttoi tussen de orginele CF en andere dorpen van in dit geval wife is life. Dus zonder te zeggen dat het aan de politieke kaart ligt, zou dit misschien wat minder erg zijn?
 

DeletedUser73358

Guest
Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat de 3 donkerblauwe dorpen al langer in het bezit zijn. Dus het lichtblauwe dorpje is dan wel op z'n minst een grensgeval, er liggen geen dorpen tussen die 2 oudere bb's en ttoi. Van noord naar zuid natuurlijk wel, maar van west naar oost niet.. Er ligt geen enkel dorp van ttoi tussen de orginele CF en andere dorpen van in dit geval wife is life. Dus zonder te zeggen dat het aan de politieke kaart ligt, zou dit misschien wat minder erg zijn?

Uiteraard mogelijk, maar zolang ik geen concreet bewijs zie is de algemene neiging in de algemene situatie dat het vrij uniek is dat dorpen een politiek gebied van 3 velden geven, zoals in dit geval dus zou moeten zijn.

Dit is een situatie waar het wel opging, maar die is absoluut niet vergelijkbaar gezien de hoeveelheid barbs in de nabije omgeving.

c91afcdbe2.png


In de casus ligt de speler in kwestie zelfs het minst ver van het dorp af t.o.v. de andere spelers.
 

DeletedUser79906

Guest
Ik geloof ook wel dat dat dorp op zijn politieke kaart lag, en als Nexus dit graag wil bewijzen door het te tonen zou je foto naar je mail toe kunnen sturen en vervolgens hier uploaden.
 

DeletedUser78438

Guest
Zie kaartje van voor de edel
 

Bijlagen

  • IMG-20190220-WA0089.jpg
    IMG-20190220-WA0089.jpg
    133,5 KB · Weergaven: 23
  • kaart.png
    kaart.png
    35,3 KB · Weergaven: 20
Reactiescore
389
Uiteraard mogelijk, maar zolang ik geen concreet bewijs zie is de algemene neiging in de algemene situatie dat het vrij uniek is dat dorpen een politiek gebied van 3 velden geven, zoals in dit geval dus zou moeten zijn.

Dit is een situatie waar het wel opging, maar die is absoluut niet vergelijkbaar gezien de hoeveelheid barbs in de nabije omgeving.

c91afcdbe2.png


In de casus ligt de speler in kwestie zelfs het minst ver van het dorp af en het zou daarom ook frapant zijn dat het in het politieke gebied zal vallen.

De politieke kaart voor het BB van Wife is het maar 2 velden, wat wel op meer plekken te zien is :p
 

DeletedUser78438

Guest
Dus: Redenering

In politieke zone van Nexus. en .Revoc, terwijl het dorp aangrenzend is met stamlid zonder ttoi er tussen


Of je nu van noord naar zuid kijkt, of van west naar oost maakt niet uit.

Zie kaartje, als wife dit dorp zou nemen (als de cf van hem was) zou niemand kraaien.
Map noord-zuid of west-oost mag geen verschil in zijn
 

Bijlagen

  • wife redenering.png
    wife redenering.png
    44 KB · Weergaven: 7
Reactiescore
853
Dus: Redenering

In politieke zone van Nexus. en .Revoc, terwijl het dorp aangrenzend is met stamlid zonder ttoi er tussen
Conclusie politieke kaart is geen argument om bbs te edelen. Je ziet de respons vanzelf ;)
 

DeletedUser78438

Guest
Naar mijn weten valt dit gewoon binnen de afspraken, want dorp is binnen onze cluster van de stam qua ligging.
Wat niet volgens de afspraken is, is het feit dat TTOI gelijk op het AF komt praten ipv onderling dit op te lossen via de stamleidingen.
 
Reactiescore
853
Naar mijn weten valt dit gewoon binnen de afspraken, want dorp is binnen onze cluster van de stam qua ligging.
Wat niet volgens de afspraken is, is het feit dat TTOI gelijk op het AF komt praten ipv onderling dit op te lossen via de stamleidingen.
Je bent echt niet helemaal lekker he? Consequenties voor jou maatje, geen probleem.
 

DeletedUser78438

Guest
Je bent echt niet helemaal lekker he? Consequenties voor jou maatje, geen probleem.

Om hygiënische redenen vermijd ik over het algemeen het likken en of eten van mijn huid.
Ik hoop dus dat U een 'rain check' kan aanvaarden voor het eerste deel van Uw berichtje.
 
Bovenaan