Top & Flop spelers

Reactiescore
1.278
Daarbij lag deze speler er al voor jullie daar lagen en pakt hij sinds de samenwerking geen enkel dorp daar meer. Omeewerkte hij al ruim voor afspraken samen, maar als jullie nieuwe afspraken op oude kwesties willen reflecteren om daar winsten uit te halen denk ik dat als jullie zo doorgaan (ook kwestie mb trippey) wij gaan overleggen of we überhaupt wel afspraken willen, want wij houden ons hieraan en dit is enkel zeiken er herrie schoppen zonder enige gegronde reden als je de feiten ken. Als dat Modus manier is van leuk en eerlijk spelen naar mekaar denk ik dat we er snel klaar mee zijn.

Nogmaals ""-Het aannemen van spelers in vijandig cluster mag niet, gezien dit het internen van MB/DBs ineens legaal zou maken.""
Wat maakt het uit dat deze speler er al voor ons lag, ik kan dat ook zeggen over spelers in jullie cluster en ze dan ineens tijdens een massa DEF en OFF laten sturen. Je hebt een MB/DU, die leiding is van een stam nog en die zowel niet in jullie MB/DU stam zit en het ook nergens is aangegeven dat hij een MB/DU is.

05a3690529a3e1c892da63f0b883c6e6.png


Het geen ruimte excuus wordt volgens mij met dit screentje wel verworpen.

Komisch dat je direct gaat dreigen met het opzeggen van de afspraken, nu je inziet dat je de enkele simpele regels die erin staan al niet naleeft. Ik denk dat Fix. beter de fout bij zichzelf kan zoeken dan bij Modus, een stukje zelfreflectie kan geen kwaad. Vooral met jullie stam verleden had ik wel verwacht dat jullie alles op alles zouden zetten om het tegendeel te gaan bewijzen.

Eerst wordt elke samenwerking met spelers daar ontkent, tot ik het aantoon en dan is het ineens allang openlijk bekend. Kom op geloven jullie jezelf nog wel? Al blijven jullie elke misstap zo stellig ontkennen hebben regels inderdaad helaas weinig nut, voor goed werkende regels heb je twee stammen nodig die ze WILLEN naleven. En niet 1 stam die ze WIL naleven en 1 stam die ze wilt UITBUITEN.
 

DeletedUser77704

Guest
Nogmaals ""-Het aannemen van spelers in vijandig cluster mag niet, gezien dit het internen van MB/DBs ineens legaal zou maken.""
Wat maakt het uit dat deze speler er al voor ons lag, ik kan dat ook zeggen over spelers in jullie cluster en ze dan ineens tijdens een massa DEF en OFF laten sturen. Je hebt een MB/DU, die leiding is van een stam nog en die zowel niet in jullie MB/DU stam zit en het ook nergens is aangegeven dat hij een MB/DU is.

05a3690529a3e1c892da63f0b883c6e6.png


Het geen ruimte excuus wordt volgens mij met dit screentje wel verworpen.

Komisch dat je direct gaat dreigen met het opzeggen van de afspraken, nu je inziet dat je de enkele simpele regels die erin staan al niet naleeft. Ik denk dat Fix. beter de fout bij zichzelf kan zoeken dan bij Modus, een stukje zelfreflectie kan geen kwaad. Vooral met jullie stam verleden had ik wel verwacht dat jullie alles op alles zouden zetten om het tegendeel te gaan bewijzen.

Eerst wordt elke samenwerking met spelers daar ontkent, tot ik het aantoon en dan is het ineens allang openlijk bekend. Kom op geloven jullie jezelf nog wel? Al blijven jullie elke misstap zo stellig ontkennen hebben regels inderdaad helaas weinig nut, voor goed werkende regels heb je twee stammen nodig die ze WILLEN naleven. En niet 1 stam die ze WIL naleven en 1 stam die ze wilt UITBUITEN.

Is berict naar je leiding, en voor zover je moeite met lezen zal ik nog maar eens bericht herhalen:

- Speler lag er eerder en toen wij aannamen lag hij nergens "in" jullie cluster, daarbij ligt hij daar nog steeds niet in want ligt tussen ons in
- Ten tweede was hij al een samenwerking VOOR wij afspraken met mekaar maakten

Dus leer maar lezen ipv onzin kletsen, want hoe wij rekruteren via Not qua volgorde gaat je niks aan. Als ik zeg dat er geen plek is, is er geen plek. Laatste wat ik hierover zeg tegen jouw, want normaal praten laat staan lezen, of zelf aan de afspraken houden zit er niet bij met meneer kingsdrop.

Nog een feitje:

120039_thumb
The Guru vandaag om 17:41 uur
We willen overigens nog een regel toevoegen. Het is NIET toegestaan om een onafhankelijke speler uit vijandig cluster te recruiten voor MB/DU.

Hoe kijken jullie hier tegen aan?


Met vriendelijke Groet,
_____________________
Jordi | The Guru | ~ W22 ~ W39 ~ W61 ~ W64 ~
'

Grappig dat je praat over afspraken als die er nog niet eens waren over deze exacte situatie, je mag je leider vragen wat ons antwoord gelijk was in tegenstelling tot bij twijfel over zaken intern communiceren wat jij niet doet.
 
Reactiescore
1.278
Is berict naar je leiding, en voor zover je moeite met lezen zal ik nog maar eens bericht herhalen:

- Speler lag er eerder en toen wij aannamen lag hij nergens "in" jullie cluster, daarbij ligt hij daar nog steeds niet in want ligt tussen ons in
- Ten tweede was hij al een samenwerking VOOR wij afspraken met mekaar maakten

Dus leer maar lezen ipv onzin kletsen, want hoe wij rekruteren via Not qua volgorde gaat je niks aan. Als ik zeg dat er geen plek is, is er geen plek. Laatste wat ik hierover zeg tegen jouw, want normaal praten laat staan lezen, of zelf aan de afspraken houden zit er niet bij met meneer kingsdrop.

Toen jullie hem aannamen lag hij nog niet in ons cluster? Dat is dan een hele tijd al geleden. Vind jij het niet gek dat jullie die hele tijd een MB/DU hebben gehad die leider is van een clusterfuckende stam bij Modus? Ik eigelijk wel.

Dat je bij jullie MB/DU stam blijkbaar recruuts in jullie safe voor een recruut aan het front/cluster van stelt vind ik dit raar? Ja eigelijk wel.

Toch grappig dat er geprobeerd is het MB/DU schap te maskeren en hier voordeel uit te halen, terwijl de afspraken juist een geheel ander iets willen.
Wij van Modus hadden een vergelijkbaar geval en hebben daarbij de dorpen afgestaan aan Nova, niet alleen omdat het moet, maar ook als gebaar dat het in de toekomst anders zal gaan. Momenteel komen er bij fix twee gedachten in mijn op, geheimzinnigheid en de grenzen opzoeken. Twee dingen die niet goed uitpakken normaliter bij CF regels.

Edit. Verplaats maar inderdaad MOD naar ander topic aub.
 
Reactiescore
1.075
wat een snertvertoning van Anton zeg.
is lang geleden dat iemand zich zo belachelijk kon maken, en ja als IK het zeg, zegt het veel..
 

DeletedUser20001

Guest
Op de valreep nog het cluster van account LuckyLuQ.
Het puurste core account van W64!
Vanaf vroeg in de wereld al een groot front, wij (en anderen met ons) hadden niet gedacht het zo lang uit te houden.
Kleine safe, en veel dorpen met front.
Maar wel een ontzettend dicht cluster wat dus ook super is om te deffen.

Ook aan ons zal de originaliteitsprijs voorbij gaan :)


Wachten totdat Nova een keer op jullie gaat rammen.
 

DeletedUser79946

Guest
Wachten totdat Nova een keer op jullie gaat rammen.

Wat een haat van jou altijd op ons zeg, dat je niet weer het solliciteren verhaal uit de koker schud.
Zal daar ook eens op ingaan, ben ontzettend blij dat die is afgewezen want wat hadden wij het slecht naar ons zin gehad bij de meerderheid van jou stam. Inhoudelijke reacties zijn bij jou altijd ver te zoeken en het enige wat ik zie is wat gefrustreerde kreten van je hier om maar weer eens te laten zien wat voor persoon je bent.

Waar baseer je je reactie nu op eigenlijk?
Op de voorafgaande aanvallen van Nova op Qua?
Op jullie massa & blitzjes op ons?

Als er iemand op ons had moeten rammen zijn jullie dat.
Volgens mij hadden wij op een bepaald punt in deze wereld 270 graden front met alleen al 3 van jullie spelers, met ook nog eens allemaal MB in die clusters.
Snap de frustraties wel, met zo een front er niet in slagen om dorpen te veroveren en dan aan zo een defensief ingesteld account ook nog eens 10+/- dorpen verliezen, die ook nog eens in het bezit waren van jullie heavy hitters.

Maar zoals het heel deze wereld al gaat zal je vast nu ook weer met een nieuw smoesje komen. Het ligt aan de bespelers van SBL en het ligt aan Robin want die deed ook niks blah blah blah.

Zoals je zelf eigenlijk ook wel weet hebben jullie er zelf voor gekozen die spelers te vertrouwen, en ze te belasten met de rol van een frontaccount. Dus om het over Top/Flop te hebben, new name, same shit. "Revocation" en in het bijzonder Batchieboy, Flop.
 
Reactiescore
1.478
Wat een haat van jou altijd op ons zeg, dat je niet weer het solliciteren verhaal uit de koker schud.
Zal daar ook eens op ingaan, ben ontzettend blij dat die is afgewezen want wat hadden wij het slecht naar ons zin gehad bij de meerderheid van jou stam. Inhoudelijke reacties zijn bij jou altijd ver te zoeken en het enige wat ik zie is wat gefrustreerde kreten van je hier om maar weer eens te laten zien wat voor persoon je bent.

Waar baseer je je reactie nu op eigenlijk?
Op de voorafgaande aanvallen van Nova op Qua?
Op jullie massa & blitzjes op ons?

Als er iemand op ons had moeten rammen zijn jullie dat.
Volgens mij hadden wij op een bepaald punt in deze wereld 270 graden front met alleen al 3 van jullie spelers, met ook nog eens allemaal MB in die clusters.
Snap de frustraties wel, met zo een front er niet in slagen om dorpen te veroveren en dan aan zo een defensief ingesteld account ook nog eens 10+/- dorpen verliezen, die ook nog eens in het bezit waren van jullie heavy hitters.

Maar zoals het heel deze wereld al gaat zal je vast nu ook weer met een nieuw smoesje komen. Het ligt aan de bespelers van SBL en het ligt aan Robin want die deed ook niks blah blah blah.

Zoals je zelf eigenlijk ook wel weet hebben jullie er zelf voor gekozen die spelers te vertrouwen, en ze te belasten met de rol van een frontaccount. Dus om het over Top/Flop te hebben, new name, same shit. "Revocation" en in het bijzonder Batchieboy, Flop.
Rustagh :(

Ik stel trouwens voor dat tw een emoji invoert met hartjes erin. Ik wou er 1 droppen maar hij is er niet, wel n beetje jammer.
 

DeletedUser20001

Guest
Wat een haat van jou altijd op ons zeg, dat je niet weer het solliciteren verhaal uit de koker schud.
Zal daar ook eens op ingaan, ben ontzettend blij dat die is afgewezen want wat hadden wij het slecht naar ons zin gehad bij de meerderheid van jou stam. Inhoudelijke reacties zijn bij jou altijd ver te zoeken en het enige wat ik zie is wat gefrustreerde kreten van je hier om maar weer eens te laten zien wat voor persoon je bent.

Waar baseer je je reactie nu op eigenlijk?
Op de voorafgaande aanvallen van Nova op Qua?
Op jullie massa & blitzjes op ons?

Als er iemand op ons had moeten rammen zijn jullie dat.
Volgens mij hadden wij op een bepaald punt in deze wereld 270 graden front met alleen al 3 van jullie spelers, met ook nog eens allemaal MB in die clusters.
Snap de frustraties wel, met zo een front er niet in slagen om dorpen te veroveren en dan aan zo een defensief ingesteld account ook nog eens 10+/- dorpen verliezen, die ook nog eens in het bezit waren van jullie heavy hitters.

Maar zoals het heel deze wereld al gaat zal je vast nu ook weer met een nieuw smoesje komen. Het ligt aan de bespelers van SBL en het ligt aan Robin want die deed ook niks blah blah blah.

Zoals je zelf eigenlijk ook wel weet hebben jullie er zelf voor gekozen die spelers te vertrouwen, en ze te belasten met de rol van een frontaccount. Dus om het over Top/Flop te hebben, new name, same shit. "Revocation" en in het bijzonder Batchieboy, Flop.

Wie heeft nu haat op wie.
 
Reactiescore
1.075
Wat een haat van jou altijd op ons zeg, dat je niet weer het solliciteren verhaal uit de koker schud.
Zal daar ook eens op ingaan, ben ontzettend blij dat die is afgewezen want wat hadden wij het slecht naar ons zin gehad bij de meerderheid van jou stam. Inhoudelijke reacties zijn bij jou altijd ver te zoeken en het enige wat ik zie is wat gefrustreerde kreten van je hier om maar weer eens te laten zien wat voor persoon je bent.

Waar baseer je je reactie nu op eigenlijk?
Op de voorafgaande aanvallen van Nova op Qua?
Op jullie massa & blitzjes op ons?

Als er iemand op ons had moeten rammen zijn jullie dat.
Volgens mij hadden wij op een bepaald punt in deze wereld 270 graden front met alleen al 3 van jullie spelers, met ook nog eens allemaal MB in die clusters.
Snap de frustraties wel, met zo een front er niet in slagen om dorpen te veroveren en dan aan zo een defensief ingesteld account ook nog eens 10+/- dorpen verliezen, die ook nog eens in het bezit waren van jullie heavy hitters.

Maar zoals het heel deze wereld al gaat zal je vast nu ook weer met een nieuw smoesje komen. Het ligt aan de bespelers van SBL en het ligt aan Robin want die deed ook niks blah blah blah.

Zoals je zelf eigenlijk ook wel weet hebben jullie er zelf voor gekozen die spelers te vertrouwen, en ze te belasten met de rol van een frontaccount. Dus om het over Top/Flop te hebben, new name, same shit. "Revocation" en in het bijzonder Batchieboy, Flop.
 

DeletedUser77389

Guest
Wachten totdat Nova een keer op jullie gaat rammen.

To be honest zijn dit enkel woorden en zie ik sinds de wereld weinig daden van deze stam. Enige die momenteel bang moeten zijn voor NOVA en Revoc zijn volgens mij barbaren dorpen, kleine spelers in hun cluster en in clusters van stammen van Modus. Schijnt dat Revoc graag een clusterfuckje hier en daar legt.

Nu jullie weer...
 

DeletedUser71240

Guest
Okee er komt weer een noname zagen over CF. Vertel eens meid...
 

DeletedUser41926

Guest
Goedemorgen W64 spelers,

Ik wil hier graag één speler bekritiseren. Zijn naam doet het al vermoeden maar speler Noob houdt zich (bewust) niet aan de afspraken van zijn stam.

Om even de achtergrond te schetsen. Wij als RIM-stam .Fluc zijn al een aantal weken vanwege onze ligging in gevecht met Noob en zijn MB/DU stam Noobs. Dat dit een ongelijke strijd is mag duidelijk zijn, Noob (1.2m punten) en Noobs (900k) zijn een stuk groter dan wij .Fluc (700k). Natuurlijk zijn er ook voordelen zoals ons moraal. Tot nu toe een faire strijd waarbij vorige week een massa op .Fluc spelers Psychedelic en djremco goed is afgeslagen. Geen dorpverlies terwijl wij afgelopen week 3 dorpen van Noobs hebben kunnen pakken. (waarvan 2 CF's waar wij het niet over gaan hebben).

Vanmorgen een nieuwe massa mogen ontvangen. Waarschijnlijk dacht Noob na het succes van vorige week de regels iets te verbuigen. De frustratie is duidelijk zichtbaar want er stonden een hoop clears gericht op de Smederij. Dit is geen Muur, Toren of Verzamelplaats die voorheen door de Nova stamleider werden vrijgepleit om op te katapulteren. Een ongeschreven regel waar wij van .Fluc ons tot nu toe altijd aan hebben gehouden.

Noob presteerde het vanmorgen niet 1 of 2x de Smederij te katapulteren maar 13x zijn clears naar onze Smederijen te sturen. Zijn moraalbreker Twannie deed dat ook nog 2x. Wij vinden dat schandelijk en vandaar ook deze vermelding.

Wij hoeven geen gezeur Ingame over compensatie. Alleen IG naar Psychedelic 2 maal gemeend excuses. Eenmaal van Noob en eenmaal van de stamleiding van Nova. Daarnaast een belofte dat Nova en haar moraalbrekers dit niet meer doen. Mocht dit voor dinsdagochtend 0:00 niet gebeurd zijn zien wij dit als vrijbrief om alle dorpen van Noob en Noobs af te mogen breken tot 26punten. Naar alle andere spelers en stammen zullen wij ons gewoon aan de afspraken houden.

Hieronder de rapportjes voor de liefhebbers.
Vriendelijke groet,
De stamleiding van .Fluc

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Jammer, maar helaas verrast dit me niet. Om dit recht te zetten zou NOVA toch wel een NAP mogen aanbieden naast de excuses en belofte dat dit niet meer gebeurd.

Tip: iets minder duur deffen dan kan je hem laten zien wie de echte Noob is;)
 

DeletedUser41926

Guest
Ik geef toe dat dat beter had gekund, zijn verschillende redenen voor gelukkig.

Feit blijft dat Noob zich verlaagd tot dit niveau en wij nog altijd geen dorpverlies hebben geleden.
 

DeletedUser77123

Guest
respons nova leiding aub? Zijn hier reeds maatregelen voor getroffen?
 
Bovenaan