Top & Flop spelers

Reactiescore
1.278
Waarom zou dat logisch zijn?

Geen idee zeg jij het maar. Ik vernam dat een stam blijkbaar met Fix samenwerkt die alle CF regels aan zijn laars lapt, beetje raar niet net na de CF afspraken.

We hebben namelijk een regel over spelers die in het cluster van een andere speler liggen.
 

DeletedUser71240

Guest
Wij werken daar zeker niet samen met een stam. Bovendien hoeven we geen verantwoording af te leggen van wie we wel of geen def hebben ontvangen. Ga maar lekker speculeren :rolleyes:

Bij ons in cluster aan front worden ook al BB's geedeld. Zouden ze moeten verbieden!

NB: wie is Fix.?
 
Reactiescore
1.278
Wij werken daar zeker niet samen met een stam. Bovendien hoeven we geen verantwoording af te leggen van wie we wel of geen def hebben ontvangen. Ga maar lekker speculeren :rolleyes:

Bij ons in cluster aan front worden ook al BB's geedeld. Zouden ze moeten verbieden!

NB: wie is Fix.?

Wij werken daar niet samen met een stam, maar ontvangen er wel def van? Hoe noem je dat dan? Of is dat een toevalligheid haha, kom op zeg.

Als het een stam is waarmee Modus samenwerkt mag je dat gewoon bij ons melden, voor stammen waarmee we defensief samenwerken dragen we ook verantwoordelijkheden.
 

DeletedUser71240

Guest
Jij speculeert maar lekker raak. Nogmaals we werken daar niet samen met een stam.

Mochten we al def hebben ontvangen, zou ik de leverancier niet bekend maken. Voor zijn/haar/hun/het veiligheid. ;)
 

DeletedUser77704

Guest
Jij speculeert maar lekker raak. Nogmaals we werken daar niet samen met een stam.

Mochten we al def hebben ontvangen, zou ik de leverancier niet bekend maken. Voor zijn/haar/hun/het veiligheid. ;)

Als ze nou eens leerde om namen te noemen zou het veel makkelijker zijn om antwoord te geven :rolleyes: I.p.v. vage insinuaties
 
Reactiescore
1.278
Jij speculeert maar lekker raak. Nogmaals we werken daar niet samen met een stam.

Mochten we al def hebben ontvangen, zou ik de leverancier niet bekend maken. Voor zijn/haar/hun/het veiligheid. ;)

Dat je ODS stats kan zien van een bepaalde speler is een functie, die dus vrijwel direct verraad wie os levert. Ga er voor de rest geen energie meer in steken, jullie zelf weten beter en ik denk met jullie ongeveer elk weldenkende persoon. Dat jullie het niet willen toegeven is wel jammer, maar jullie goed recht.

Toch wel weer typisch dat Fix op dezelfde manier verder gaat als voorheen, toch jammer dat er samenwerkingen worden aangegaan met zulke stammen. Maar prima jullie spel, modus gaat zich niet tot dit niveau verlagen en zal het spel op zijn eigen manier spelen.
 

DeletedUser71240

Guest
Dat je ODS stats kan zien van een bepaalde speler is een functie, die dus vrijwel direct verraad wie os levert. Ga er voor de rest geen energie meer in steken, jullie zelf weten beter en ik denk met jullie ongeveer elk weldenkende persoon. Dat jullie het niet willen toegeven is wel jammer, maar jullie goed recht.

Toch wel weer typisch dat Fix op dezelfde manier verder gaat als voorheen, toch jammer dat er samenwerkingen worden aangegaan met zulke stammen. Maar prima jullie spel, modus gaat zich niet tot dit niveau verlagen en zal het spel op zijn eigen manier spelen.

Nu gaat het ineens om 'een bepaalde speler', net nog om een stam. Volg je het zelf nog? :eek:
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser20001

Guest
Dat je ODS stats kan zien van een bepaalde speler is een functie, die dus vrijwel direct verraad wie os levert. Ga er voor de rest geen energie meer in steken, jullie zelf weten beter en ik denk met jullie ongeveer elk weldenkende persoon. Dat jullie het niet willen toegeven is wel jammer, maar jullie goed recht.

Toch wel weer typisch dat Fix op dezelfde manier verder gaat als voorheen, toch jammer dat er samenwerkingen worden aangegaan met zulke stammen. Maar prima jullie spel, modus gaat zich niet tot dit niveau verlagen en zal het spel op zijn eigen manier spelen.

Gast serieus. Beetje lopen zeuren. Dat wij regels aan onze laars lappen. Er staat toch duidelijk dat we met niemand daar samen werken. Alle deff was van onszelf. Er liepen bijna 150 ondersteuningen bevelen op dat dorp. Alles van ons, nexus, tiin, godlike zelf.

Nu staat het vol stak deff en is alle front deff al weer terug bij ons en nexus.

Dus praat niet als je er niets over weet.
 

DeletedUser77704

Guest
Of noem gewoon namen i.p.v. dit vage geleuter want wij hebben wel een in leven i.p.v. alle spelers op de wereld nagaan wie er ODS bij heeft gekregen.
 
Reactiescore
1.278
Gast serieus. Beetje lopen zeuren. Dat wij regels aan onze laars lappen. Er staat toch duidelijk dat we met niemand daar samen werken. Alle deff was van onszelf. Er liepen bijna 150 ondersteuningen bevelen op dat dorp. Alles van ons, nexus, tiin, godlike zelf.

Nu staat het vol stak deff en is alle front deff al weer terug bij ons en nexus.

Dus praat niet als je er niets over weet.

Hou hier niet zo van.

ae44e8efa2e6126f8889d64f753988e7.png


4 de tijd van links is looptijd met zc.

2a8a3154c7e778d92f6bd6a330503573.png


01802ef45b3746324b22ed2b311e8bc4.png


487780299


OS is duidelijk gestuurd op het moment dat Wife is Life het dorp had, modus heeft 0 samenwerking met deze speler. Waarom stuurt hij dan OS en ook een mooie ODS stijging ten tijden van de recaps. Hieronder bewijs dat deze stam natuurlijk duidelijke cf's zijn bij modus.

Jammer dat Fix. de lijn doorzet, praten over fair play, maar in werkelijkheid het tegendeel doen. Vooral het ontkennen vind ik persoonlijk erg laf, ik zou zeggen kom er dan tenminste vooruit. Zo toon je wel aan dat er met zo'n stam geen afspraken te maken zijn, omdat alles simpelweg ontkent wordt.

b1d347e4f5229069a94a8a6ff7a6eae9.png

68360a291f0e5aafa69e09695c2208b6.png
 

DeletedUser77704

Guest
Hou hier niet zo van.

ae44e8efa2e6126f8889d64f753988e7.png


4 de tijd van links is looptijd met zc.

2a8a3154c7e778d92f6bd6a330503573.png


01802ef45b3746324b22ed2b311e8bc4.png


487780299


OS is duidelijk gestuurd op het moment dat Wife is Life het dorp had, modus heeft 0 samenwerking met deze speler. Waarom stuurt hij dan OS en ook een mooie ODS stijging ten tijden van de recaps. Hieronder bewijs dat deze stam natuurlijk duidelijke cf's zijn bij modus.

Jammer dat Fix. de lijn doorzet, praten over fair play, maar in werkelijkheid het tegendeel doen. Vooral het ontkennen vind ik persoonlijk erg laf, ik zou zeggen kom er dan tenminste vooruit. Zo toon je wel aan dat er met zo'n stam geen afspraken te maken zijn, omdat alles simpelweg ontkent wordt.

b1d347e4f5229069a94a8a6ff7a6eae9.png

68360a291f0e5aafa69e09695c2208b6.png


Benjii speelt openlijk voor ons, als je kan zien is hij ook in onze cluster gejumpt. Edelt niks tegen afspraken in en wacht tot plek in Not vrijkomt. Hebben 0 samenwerking met zijn stam.

Als je nou gewoon gelijk een naam noemde ipv dit vage geklets had je allang een antwoord, had je veel tijd kunnen besparen ;)


PS: Batchie dacht dat over dorpen bij TTOI ging niet bij ons :p
 
Reactiescore
1.278
Benjii speelt openlijk voor ons, als je kan zien is hij ook in onze cluster gejumpt. Edelt niks tegen afspraken in en wacht tot plek in Not vrijkomt. Hebben 0 samenwerking met zijn stam.

Als je nou gewoon gelijk een naam noemde ipv dit vage geklets had je allang een antwoord, had je veel tijd kunnen besparen ;)


PS: Batchie dacht dat over dorpen bij TTOI ging niet bij ons :p

Sinds wanneer speelt deze speler dan openlijk voor jullie? Ik citeer uit recent gemaakte CF-afspraken.

"-Het aannemen van spelers in vijandig cluster mag niet, gezien dit het internen van MB/DBs ineens legaal zou maken."

Hieronder kaartje, twee dorpen van deze speler zijn gewoon CF's. Daarom begin ik erover, het is dat jullie zo geheimzinnig doen over met wie jullie samenwerken. Ik citeer:"Mochten we al def hebben ontvangen, zou ik de leverancier niet bekend maken. Voor zijn/haar/hun/het veiligheid.".

Zo lastig zijn de afspraken volgens mij niet en om dan massaal geheimzinnig te doen over een speler waar niet op het profiel vermeldt staat dat het een MB of DU is en hij ook niet in een MB/DU stam zit.... jammer weer. Zo openlijk speelt hij dus niet voor jullie, staat nog steeds bij zijn stam vermeldt namelijk dat hij daarvan aanspreekpunt/leidinggevende is waardoor hij verantwoordelijk is voor het beleid binnen de stam. Dus ook het barbaar geedel binnen het Modus cluster.

Hoeveel dagen geleden zijn de CF-afspraken gemaakt? en heeft Fix. een naamverandering ondergaan? Volgens mij gaan we op zelfde voet verder.
nl64
 

DeletedUser20001

Guest
Whaha heeft die het over Benjieee. Iedereen weet dat die met ons werkt. Wees toch duidelijk man.

Even serieus. Dacht dat het over dat dorp van Godlike ging. Man man man waar maak je je druk om. Dat Benjiee 900 zc stuurt. Wauw.
 

DeletedUser20001

Guest
Sinds wanneer speelt deze speler dan openlijk voor jullie? Ik citeer uit recent gemaakte CF-afspraken.

"-Het aannemen van spelers in vijandig cluster mag niet, gezien dit het internen van MB/DBs ineens legaal zou maken."

Hieronder kaartje, twee dorpen van deze speler zijn gewoon CF's. Daarom begin ik erover, het is dat jullie zo geheimzinnig doen over met wie jullie samenwerken. Ik citeer:"Mochten we al def hebben ontvangen, zou ik de leverancier niet bekend maken. Voor zijn/haar/hun/het veiligheid.".

Zo lastig zijn de afspraken volgens mij niet en om dan massaal geheimzinnig te doen over een speler waar niet op het profiel vermeldt staat dat het een MB of DU is en hij ook niet in een MB/DU stam zit.... jammer weer. Zo openlijk speelt hij dus niet voor jullie, staat nog steeds bij zijn stam vermeldt namelijk dat hij daarvan aanspreekpunt/leidinggevende is waardoor hij verantwoordelijk is voor het beleid binnen de stam. Dus ook het barbaar geedel binnen het Modus cluster.

nl64

benjiee ligt ik ons cluster. Niet die van jullie.
 

DeletedUser77704

Guest
Daarbij lag deze speler er al voor jullie daar lagen en pakt hij sinds de samenwerking geen enkel dorp daar meer. Omeewerkte hij al ruim voor afspraken samen, maar als jullie nieuwe afspraken op oude kwesties willen reflecteren om daar winsten uit te halen denk ik dat als jullie zo doorgaan (ook kwestie mb trippey) wij gaan overleggen of we überhaupt wel afspraken willen, want wij houden ons hieraan en dit is enkel zeiken er herrie schoppen zonder enige gegronde reden als je de feiten ken. Als dat Modus manier is van leuk en eerlijk spelen naar mekaar denk ik dat we er snel klaar mee zijn.

Ps: Volgens mij was er ook afgesproken als er iets ingame was via leiders zaken te regelen ipv AF. Dat is iets wat je wel daadwerkelijk verbreekt in tegenstelling tot ons
 
Bovenaan