Top/flop spelers

DeletedUser79332

Guest
We kunnen toch ook gewoon met zijn alleen zonder katas spelen. Of tenminste op muur, vp, kerk en toren heb ik geen moeite mee. Maar waarom altijd die kansloze katas. Dstvertraagd bla bla bla. Iemand normaal clear en vertraagd ook aangezien hij dan niet meer kan farmen.

Dit is gewoon punt geilen, lekker zorgen dat hij niet kan edelen, kan ik mooi alle bbtjes edelen, ben ik uit zijn range en ben ik de grootste. Nou als je zo de grootste wilt worden. Veel succes dan aangezien je de halve wereld tegen krijgt op die manier..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78605

Guest
We kunnen toch ook gewoon met zijn alleen zonder katas spelen. Of tenminste op muur, vp, kerk en toren heb ik geen moeite mee. Maar waarom altijd die kansloze katas. Dstvertraagd bla bla bla. Iemand normaal clear en vertraagd ook aangezien hij dan niet meer kan farmen.

Dit is gewoon punt geilen, lekker zorgen dat hij niet kan edelen, kan ik mooi alle bbtjes edelen, ben ik uit zijn range en ben ik de grootste. Nou als je zo de grootste wilt worden. Veel succes dan aangezien je de halve wereld tegen krijgt op die manier..
Uhm, zit een te grote geschiedenis hier achter (echt maar van 3 maanden, als dat het al is) dus deze wereld gaat een kata wereld worden. :)
 
Reactiescore
338
tw is flopspeler :(

ik stuur trein naar barbarendorp met op 1 seconde er na mijn deff tegen mogelijke edels. Door een bug van tw komt plots mijn deff aan na de eerste edel.

Hiervoor zal ik niet eens een vergoeding krijgen van tw terwijl ik hier wel voor een clear verloren ben en een dorp door mijn neus geboord.:(
 
Reactiescore
1.019
binnekort een clustercontest? denk toch wel dat wij het geilste cluster hebben haha
 
Reactiescore
2.386

DeletedUser78605

Guest
Welk account hier op Casual 7 gaat volgens jullie het verschil maken en waarom?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Bmtbl, omdat bona ooit gezegd geeft er eens te loggen
 
Bovenaan