Top/flop spelers

Reactiescore
723
Wel een ludieke oorlogsverklaring. Kon er wel om grinniken.


Om terug te komen op mijn reactie omtrent meat.
Zullen ongetwijfeld goede spelers zijn en intern hun steentje enorm bijdragen. Ik geloof jullie op je woord en kan het toch niet controleren.

Echter als leider is hij niet echt een visite kaartje naar buiten toe. Ik zal hier verder op het AF niet over uitwijden uit respect, en ik hoef hem ook niet publiekelijk aan de schandpaal te hangen. Heeft geen meerwaarde.

@Second Sons @miketijger jullie kunnen IG om opheldering vragen en ik zal deze netjes met jullie delen.
Thx voor de credits van de oorlogsverklaring. Heb er even aan bezig geweest. Achteraf gezien was de verklaring nog niet af. Er ontbrak nog wat.

Wat Meat betreft: Ik vind hem een super gozer. Als je hem goed kent, komt hij idd anders over dan dat je zo ineens van hem een pm krijgt. Ik kan wel begrijpen dat hoe hij is, anders of raar over komt naar buitenstaanders. Ik heb hem destijds meteen via de groep leren kennen en niet eerst appart. Dat kan een verschil zijn.

@Je-maintiendrai ik zal je morgen dan nog een pm sturen.

Fijn om altijd wat leesvoer te hebben!
 

DeletedUser79767

Guest
Meat is gewoon een no nonsense leider. Hij gebruikt zijn tijd liever om dingen goed te regelen, dan om 10.000 mooie maar nietszeggende woordjes eromheen te lullen. Als je even door de directheid heen prikt is het gewoon een topper.
Die instelling van geen bullshit schopt veel mensen vaak tegen het been, maar zorgt er wel voor dat we gewoon dingen gedaan krijgen.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik ga hier nu op het AF niet verder over uitwijden. Elkaar publiekelijk afblaffen hierover heeft geen meerwaarde.
Ik deel je mening niet en kan dat aantonen. Dus je kan me IG vinden zodat de rest van de wereld zich hier niet mee hoeft te bemoeien.
 

DeletedUser79767

Guest
Netjes van je! Al zou het mij niet bijster veel uitmaken, ben wel wat gewend op het AF haha.
 
Reactiescore
142
Ik heb even zitten twijfelen waar ik dit zal plaatsen, in het topic top/flop spelers of topic top/flop stammen. Uiteindelijk toch de keuze gemaakt voor dit topic. Omdat de rode lijn in mijn verhaal draait om een speler.

Ik vind speler Jens van account Fear The Walking Dead een enorme grote flop speler. En waarom? Dat zal ik u haarfijn uitleggen.

Geheel IR mag zich inmiddels aangesproken voelen door wat ik nu over hun leider en stam ga zeggen. Had ik dit twee dagen terug getypt dan was het met zekerheid alleen Fear The Walking Dead geweest.

Waar het allemaal begon. In Februari 2019.
IR besloot nadat ze andere accounts van Angels aardige verliezen had toegebracht (wat zo zijn redenen had) een massa op De Zwarte Tovenaar te doen. Het werd een massa met flink wat clears en edelclears. Maar zoals we ondertussen van IR gewend zijn, slecht uitgevoerd.

En zoals velen op TW ben ik tegen kata gebruik op gebouwen anders dan Verzamelplaats,Kerk,Toren,Muur. En ik ben van mening, ik gebruik ze niet tegen mijn vijanden,dus verwacht ik ze ook niet terug. Het verbaasde mij dus dat ik van Jan0 katas op Adelshoeve kreeg. En later ook op andere gebouwen.

Dus wij besloten als stam om Fear The Walking Dead een PM te sturen om eens te kijken of een mogelijke Kata Nap bespreekbaar was. Aangezien Fierce op dat moment druk was met andere dingen werd de PM gestuurd vanaf account Bring Me Back To Life.

Dit had het volgende resultaat:
9351a39a6d2d7b0c82e7ad5a5ec76abc.png
Flex werd vakkundig afgepoeierd. Dus geen resultaat. Er restte ons niets dan via Fierce het opnieuw te proberen.
Positief was dat Jens aangaf kata`s niet te gebruiken tenzij ze tegen hem gebruikt worden.
Dus er werd via account Fierce contact gezocht, en dat leverde de volgende PM wisseling op.

a1aa180fbf9fe7985fa49ce8416fbb23.png
886ca5c25731592aaf23f7cc6397f0d0.png
4da1244707ac874ac5e7147db33395e5.png
d4e523fa9e374d33bf3cb7a960e7bb1c.png
ef84109dcdfb72fc973172a1e3d93ddb.png
4cccccc8e31ae460049ef6480cdb1d09.png
f4c561c67a151a3ae5a2c9e78aa754fe.png
8390835191478f3984f7420e5db3b1c0.png
cc613997c7a2001897095c6a47424d81.png
a885f5c0549c526688f02d51591e0fd5.png
15b073e7e38126bae4101e8b15cad751.png

Let niet op de manier van Blurren want ik was op mobiel bezig en ik zat op mijn werk. Maargoed. Eind goed, al goed. De kata afspraak werd goed en netjes gerespecteerd. Totdat... wij een PM kregen van Fear The Walking Dead.

06d7bf0a7e4e6cd8b4ed3558546b25c0.png

IR zegt kata nap op..... met een samenraapsel van leugens als reden.
Wij (angels) zouden overal steun zoeken? Bewijs moet nog steeds komen.
Wij zouden IR clusterfucken? Nu dan wil ik u eens verzoeken om naar de wereldkaart van casual7 te gaan en de ligging van meerdere dorpen van Fear The Walking Dead t.o.v. Angels eens te bekijken.

Jammer was dit! Wij konden dit ook eigenlijk niet geloven. Dus na Jens te hebben geadviseerd om de blauwe M&M`s niet meer te eten en er eens een nachtje over te slapen kregen wij de volgende ochtend alsnog helaas de bevestiging dat het definitief was. En dat de afkoelperiode inging.

Zo gezegd, zo gedaan. Het positieve was wel dat Jens vele malen had gezegd geen katas te gebruiken tenzij ze tegen hem gebruikt zouden worden.

Een moment geduld alstublieft, in verband met de veelheid informatie heb ik niet genoeg ruimte om alles in 1 post te plaatsen. Aan het vervolg word gewerkt.
 
Reactiescore
142
Vervolg.

Positief, IR kan prima winnen zonder kata`s.

Vooral Fear The Walking Dead heeft absoluut geen kata`s nodig om te winnen. Dat weten wij allemaal van eerdere werelden.
2bd24ea6d0e93d7e1eaa6be9ac6fe55c.png
9e184592caf32055a152662adca208c5.png

Afgelopen weekend komt IR opnieuw af op De Zwarte Tovenaar met een aardige massa. Oftewel redelijk wat incs. Want een goede massa is het nog altijd niet.

De eerste clears komen aan. We dodgen wat. We blocken wat. We slopen edels. En? Kata`s van Fear The Walking Dead op Adelshoeve. En iets later op smederij. Weg redenatie Jens. Waren het dus allemaal leugens? Of kan Jens het zonder kata`s toch niet winnen? Zij het dat hij niet kan winnen zonder kata`s dan zou het inderdaad een tactische zet zijn om kata`s op AH of Smederij te zetten. Al geeft dat wel het niveau aan van IR. Zonder de BG`s die IR heeft en Angels niet zit IR al met een positief verschil van 1000 dorpen ten opzichte van Angels. Geeft dus aan dat er wel op laag niveau gespeeld word. Maar het kan nog lager.

We krijgen op een gegeven moment zelfs kata`s op leemgroeve.... nu dan durf ik te zeggen. Dat is geen taktisch slopen meer. Daar zit ook niets van fatsoen bij. En op dat moment kwamen de kata`s enkel van Fear The Walking Dead.

Ik heb hier honderden rapportjes van. En een ieder die naar mijn dorpsopbouw kijkt op dit moment kan zien hoe IR aan het slopen is.

Vanaf dit weekend is IR dus dagelijks De Zwarte Tovenaar aan het slopen. Kata`s op Boerderij, Adelshoeve, Smederij,Leemgroeve. Noem maar op.

Ik vind dit een heel vuil spel. En ik kan u vermelden dat er nooit een kata vanuit Angels naar IR geweest is met een ander kata doel als Muur, Verzamelplaats, Toren, Kerk. Dus? Geen reden voor Jens om nu zo`n sloopactie te beginnen.

Ik hoop dat een ieder die dit leest eens inziet hoe Jens, speler van Fear The Walking Dead in elkaar zit. Ik hoop dat andere stammen zich hiervan zullen distancieren. En ik raad IR aan om eens een keer met bewijzen te komen. En leden van IR. Willen jullie op deze post reageren? Heb ik dingen beweert die niet waar zijn? Kom dan met bewijzen. En eens een keer niet met leugens zonder ooit bewijs te tonen.
 
Reactiescore
723
Ik ga hier nu al 1 klein detail geven.
Misschien morgen meer? Geen idee lf ik zin ga hebben.

Fear The Walking Death zei: "speler A zat op mobiel en typte daardoor..."
Fierce zei: "speler A kan niet op mobiel gezeten hebben, want er was geen mobiel icoon naast het uur."

Het was gezegd met die context. Misschien niet de exacte woorden.
Ik zit nu zelf mobiel en heb een pm de deur uit gedaan om te controleren, maar die pm kreeg naast het verzonden uur tijdstip geen gsm icoon. Aangezien ik ook via chrome op mijn gsm speel en niet via de app. Dus speler A kon gerust op de gsm zitten.

Omgekeerd kan ook, maar dan doe je moeilijk. Ik kan perfect een gsm icoon creëren bij mijn pm als ik op de pc zit.
Nox heb ik al gedownload op mijn pc. Even tw installeren op nox en een pm verzenden. Maar dat is gewoon onlogisch. Chrome op de pc gaat vele sneller.

(Het is niet omdat het toevallig is dat BoB bg is van IR dat ik daarom dat argument weerleg. Het is gewoon iets dat iedereen mag weten)

Deel je kennis om het spel leuker te maken ;) Al is het een stom detail dat verder niets uitmaakt
 
Reactiescore
723
Verder vind ik de post(s) van jand mooi opgebouwd. Veel tijd ingestoken, maar best lastig te lezen screens.
 
Reactiescore
338
upload_2019-4-10_22-3-52.png
Dit was in februari al van Jann op mij. Toen waren het nog 100 kata's per clear.

upload_2019-4-10_22-5-29.png
Dit is al een stukje erger. Maar het kan nog meer denkt hij...
upload_2019-4-10_22-7-18.png
En als ik dat zo zie bij Fear, zal hij ze ook nog wel op van alles en nog wat zetten zeker.

upload_2019-4-10_22-9-13.png
Bij het nut hiervan stel ik me ook maar zeer de vraag :p

Bij deze nog iemand bij IR die niet vies is van massaal te katapulten...

Je kan natuurlijk ook altijd met deff aanvallen
upload_2019-4-10_22-15-41.png

upload_2019-4-10_22-15-57.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
142
Verder vind ik de post(s) van jand mooi opgebouwd. Veel tijd ingestoken, maar best lastig te lezen screens.

Klopt helaas, omdat ik enkel schermafbeeldingen had van diverse formaten. En ik ben niet zo goed dat ik precies weet hoe dat in orde te krijgen

Hoop wel dat je je toch distantieert van zulk een manier van spelen. Als dat Jens erop na houd.
 
Reactiescore
723
Klopt helaas, omdat ik enkel schermafbeeldingen had van diverse formaten. En ik ben niet zo goed dat ik precies weet hoe dat in orde te krijgen

Hoop wel dat je je toch distantieert van zulk een manier van spelen. Als dat Jens erop na houd.
Ik ben zeker niet de opperboss in onze stam. Ik kan ook niet instaan voor wat de rest van mijn stam beslist.
Ik doe al moeite de gehele stam dit topic te laten lezen. Ik heb het al in whatsapp gegooit en morgen op ons forum.

Momenteel hebben we bg met IR dus dan kunnen jullie eens een clear (met kata op muur, verzamel, kerk of toren ;)) van mij verwachten.
Mochten we bg/nap van angels geweest zijn, dan had IR een clear (met kata op boer, just kidding, op muur, kerk, toren, verzamel :)) kunnen verwachten. Maar ik krijg dan ook waarschijnlijk eens incommings op diezelfde targets als mij (hopelijk)


o_O Hou het leuk voor iedereen (op de normale clears na die uiteraard moeten lopen)
 
Reactiescore
723
Bekijk bijlage 14348
Dit was in februari al van Jann op mij. Toen waren het nog 100 kata's per clear.

Bekijk bijlage 14349
Dit is al een stukje erger. Maar het kan nog meer denkt hij...
Bekijk bijlage 14350
En als ik dat zo zie bij Fear, zal hij ze ook nog wel op van alles en nog wat zetten zeker.

Bekijk bijlage 14351
Bij het nut hiervan stel ik me ook maar zeer de vraag :p

Bij deze nog iemand bij IR die niet vies is van massaal te katapulten...

Je kan natuurlijk ook altijd met deff aanvallen
Bekijk bijlage 14352

Bekijk bijlage 14353

Oeh! Aanvallen met def?
Is er verdedigd met off :p

Of was het troependump.
Wie o wie zal het zeggen :confused:
 

DeletedUser80387

Guest
Ook worden er boerderijen neergehaald door jullie kameraadjes van N-ES.
Dit gaat niet zonder gevolgen blijven jongens....
 
Reactiescore
723
Ook worden er boerderijen neergehaald door jullie kameraadjes van N-ES.
Dit gaat niet zonder gevolgen blijven jongens....

Klein vraagje.
Wie bedoel je met "jullie"
Ik hoop IR met daarbij legion.
Als daarmee ook BoB bedoelt ben je een klein beetje mis.
Volgens mij hebben wij (BoB) nog geen enkele pm gestuurd richting N-ES.
Dus dan ook nog niet over een bg/nap.
Bg/Nap hoort normaal met de leiding besproken te worden en ik heb van mijn collega leiders nog niets gehoord.

Anyway, bedankt voor het leesvoer voor deze avond. Mochten mensen zich ook vervelen deze avond en een praatje willen.
Ingame een pm sturen naar Trolmasterone.

Groetjes,
Mike
 
Reactiescore
2.181
Alsof Jens überhaupt iets kan, tuurlijk moet hij slopen. Die rent toch wel wanneer hij geen naps met vijand kan krijgen.
 

DeletedUser80387

Guest
Vrienden van vrienden maken toch geen vijanden?
Jullie is de alliantie Legion, *IR*, N-ES, BoB.
Boerderijen kata'en is not done, maar wordt door jullie alliantiegroepje fel gedaan.
Dit maakt het dus voor alle stammen die niet in jullie groepje horen makkelijker om samenwerkingen met elkaar te zoeken.
Iedereen gaat jullie dus viseren en dat is jullie eigen fout.
Ik ben alleszins benieuwd wat er in de pijplijn zit.
 

DeletedUser80547

Guest
Fear The Walking Dead zijn woorden : ''zijn ze het zat hoe Angels denkt de beste te zijn in deze wereld en grote woorden op het AF uit naar spelers van deze wereld''
Volgens mij slaat hij daar wel mooi de spijker op zijn kop, je moet er wel een hoop ander gebral voor aan horen maar toch. Ik vermoed dat dat ook de reden is waarom al die stammen tegen Angels strijden. Iedereen is die stoere praatjes ''wij zijn de beste'' en ''arrogante'' en (regelmatig) kinderachtige gedrag (op het AF) volgens mij wel een beetje beu, en dus niet alleen in *IR* maar ook Legion, N-ES, BoB.... (voor zover mensen op het AF kijken?)
Dusja dan moet je ook niet verbaasd zijn dat stammen gaan samenwerken tegen ''de beste''.....
Verder moet ik er wel bij zeggen dat ik Je-maintiendrai van Angels een uitzondering vind op het AF en van wat ik heb gelezen altijd normaal communiceert. Zelfde geldt voor TrolmasteOne van BoB die mij positief is opgevallen. En zijn er nog wel een paar maar die weet ik niet waar ze spelen.
Overigens ben ik het er ook niet mee eens dat het AF voor 'propaganda' gebruikt zou moeten worden... propoganda is ook niet altijd de waarheid hé ;) .. dusja om nou mensen te gaan proberen te misleiden op het AF... Verder zou ik wel eens iemand van *IR* op het forum willen horen, maar kan ook goed begrijpen waarom je hier geen account aanmaakt want je krijgt over het algemeen een bak ellende over je heen.

Verder vond ik wel de mooiste opmerking ''om de blauwe M&M`s niet meer te eten en er eens een nachtje over te slapen'' :p geniaal:cool:
 
Reactiescore
2.181
AF is een manier om de wereld naar je hand te zetten. Op oudere werelden werd hier op mooie wijze gebruik van gemaakt, bij nieuwere werelden is het meer moddergooien maar goed.

Fear the walking dead heeft niet echt veel te zeggen wanneer je weet wat voor persoon erop speelt. Enkel iemand die de makkelijke weg neemt en een ander zijn zooi laat opknappen.
 
Reactiescore
2.386
Die reactie op '(regelmatig) kinderachtig gedrag', voor deze wil ik zonder probleem en volledig opdraaien!
 
Bovenaan