Top/flop spelers

DeletedUser80547

Guest
Toch iets beter gepresteerd als dat ik had verwacht van IR. Buiten dat hebben ze nog steeds niets gepresteerd met zijn alle, maargoed dat even buiten beschouwing ;)

Ik speel niet eens actief op deze wereld en ook niet in een top stam maar volgens mij weet ik er nog meer van dan jou o_O
*IR* heeft o.a. Cleonito, Kroosdorp, Len94, Excalibur (was die niet samen met Angels?) weggewerkt voor zo ver ik heb kunnen zien... En ook hun oorlog-statistieken tegen Prof zien er goed uit denk ik zo?
En nu ik toch een beetje in de statistieken kijk, heeft Angels lid Trust.fundBaby niet 200.000 punten verloren aan *IR* ? XD
FastAndFurious ziet er wat dat betreft ook niet best uit... verliest ook dorpen
Is er al iemand van *IR* die zoveel dorpen kwijt is geraakt?
Ben ook geen fan van *IR* maar snap dit arrogante gedrag van Angels leden totaal niet, weet niet of het afgunst / jaloezie of wat dan ook is...
Maar goed is maar een spelletje hoor.... Als ik zie hoe triest hier sommige mensen op het forum reageren zoals ene Edwart van Jann0 of een aantal leden van Angels dan denk ik ook... naja.. laat ik daar maar niet zeggen... Gelukkig zie ik ook een aantal gewoon volwassen reageren, veel plezier met het spel.

Zo, dat lucht op.

Gr.
 
Reactiescore
142
Ik speel niet eens actief op deze wereld en ook niet in een top stam maar volgens mij weet ik er nog meer van dan jou o_O
*IR* heeft o.a. Cleonito, Kroosdorp, Len94, Excalibur (was die niet samen met Angels?) weggewerkt voor zo ver ik heb kunnen zien... En ook hun oorlog-statistieken tegen Prof zien er goed uit denk ik zo?
En nu ik toch een beetje in de statistieken kijk, heeft Angels lid Trust.fundBaby niet 200.000 punten verloren aan *IR* ? XD
FastAndFurious ziet er wat dat betreft ook niet best uit... verliest ook dorpen
Is er al iemand van *IR* die zoveel dorpen kwijt is geraakt?
Ben ook geen fan van *IR* maar snap dit arrogante gedrag van Angels leden totaal niet, weet niet of het afgunst / jaloezie of wat dan ook is...
Maar goed is maar een spelletje hoor.... Als ik zie hoe triest hier sommige mensen op het forum reageren zoals ene Edwart van Jann0 of een aantal leden van Angels dan denk ik ook... naja.. laat ik daar maar niet zeggen... Gelukkig zie ik ook een aantal gewoon volwassen reageren, veel plezier met het spel.

Zo, dat lucht op.

Gr.

Mooie deftige reactie, maar je noemt nu ook enkele spelers op waarvan het niveau op zichzelf al niet bijster hoog is. Plus dat IR met een grote overmacht is. Ze vielen tovernaar aan met welgeteld 8 accounts. 8 accounts dat zijn al meer spelers dan er in geheel Angels zitten. En kijk als je dan volop met edels gooit en 1 dorpje pakt dan vind ik dat geen bijster goed resultaat. En al helemaal niet als je de activiteit van de spelers bekijkt dat weekend op Tovenaar. Maargoed dat mag buiten beschouwing gelaten worden omdat dat andersom ook vast een voor zal komen.

Plus ik praat niet namens Angels maar namens tovenaar. Daar is iedereen ook heel goed in om dat constant door elkaar te halen blijkbaar :)
 

DeletedUser80547

Guest
Ja misschien reageerde ik wat boos ben net weg ge edeld in w66 :( Dus ga ik me nu maar op de casual er mee bemoeien :D
Maargoed, ''8 accounts dat zijn al meer spelers dan er in geheel in Angels zitten''? Maar ik zie op het profiel van Tovenaar dat jullie er met ze 3en op spelen? En hoeveel mensen spelen er bijv. op een Fierce of op een account bij *IR*? Tsja dat soort vergelijkingen zijn nooit eerlijk. Met 3 mensen op 1 account spelen of met 1 iemand op 1 account spelen vind ik ook een mega verschil.
 

DeletedUser80547

Guest
Lijkt mij dat met ze 3en op een account spelen veel meer mogelijkheden heeft dan iemand in zijn 1tje? Dat is wel degelijk een verschil!
Als je iemand hebt die vroeg op is, iemand die overdag kan spelen, en iemand die laat naar bed gaat, zit je perfect!
 
Reactiescore
142
Als dat bij de vijand ook zo is dan zijn ze helemaal ver in de meerderheid :)
 

DeletedUser80547

Guest
En daarom ga ik met een voorstel komen om op CASUAL werelden, die toch wel bedoeld zijn voor
- beginners / mensen die het willen leren
- en mensen die er de tijd niet voor hebben voor een echte wereld
- of mensen die er gewoon niet 'goed' in zijn
er maar door 1 speler per account gespeeld mag worden. Is gewoon makkelijk te checken door 1 ip-adres toe te staan voor een account.

Ik begrijp dat je op normale werelden in een team verband gaat spelen op 1 account, maar op een CASUAL wereld... wat toch bedoeld is om TW te leren..
Ik ga er een voorstel voor typen. Niet dat ik denk dat daar iets uitkomt. Innogames geeft volgens mij geen **** om de casuals. De PP-markt word volgens mij amper gebruikt & niet veel spelers zijn er actief, dus relatief weinig geld te verdienen. Maargoed... zou het wel eerlijker maken voor een wereld waar casual gespeeld zou moeten worden.

#MakeTheCasualsGreatAgain

Update: 1 ip-adres voor een mobile - device en 1 ip adres voor een vast adres zou het dan moeten zijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.368
@Koelkast ik snap gewoon niet waarom iedereen denkt dat wij arrogant zijn? Wij zijn gewoon de beste en daarmee uit, toch?
 

Deleted User - 2172780

Guest
Update: 1 ip-adres voor een mobile - device en 1 ip adres voor een vast adres zou het dan moeten zijn

Gaat nooit werken. Alleen al 4g loggen en wifi loggen op mobiel is al een ander ip-adres. Om maar als voorbeeld te gebruiken.
 

DeletedUser80547

Guest
Gewoon 1 ip adres voor mobile. Dus als je kiest voor 4g loggen is dat je ip. Iedereen heeft tegenwoordig toch grote databundels, en de TW-app kost amper data aangezien er geen video's zijn die geladen hoeven worden.
En anders kan je ook gewoon gaan kijken naar de locatie waar iemand inlogt. Als iemand om 12:00 inlogt in Zeeland en vervolgens iemand om 12:30 inlogt in Groningen weet je dat er meerdere mensen op spelen.
 
Reactiescore
2.368
Dan mogen ze beginnen met de TW-app voor Android handelbaar te maken. Geen idee hoe het bij Apple zit, maar ik wacht gemiddeld een minuut voordat ik een wereld kan selecteren, en dan nog een minuut voordat ik werkelijk iets kan doen. Ik browserlog gewoon via mijn gsm :x
 
Reactiescore
697
Als je internet deelt kijken ze of je effectief via 2 apparaten speelt. Dus 4G en wifi op 1 phone zou het probleem niet mogen zijn volgens mij.
 
Reactiescore
30
Dan mogen ze beginnen met de TW-app voor Android handelbaar te maken. Geen idee hoe het bij Apple zit, maar ik wacht gemiddeld een minuut voordat ik een wereld kan selecteren, en dan nog een minuut voordat ik werkelijk iets kan doen. Ik browserlog gewoon via mijn gsm :x

Jap hier ook.. Er zijn weinig apps die zo kut werken als de Android-app van Tw. Aankaarten heeft geen zin. Wordt toch niks mee gedaan
 

DeletedUser70435

Guest
Ja misschien reageerde ik wat boos ben net weg ge edeld in w66 :( Dus ga ik me nu maar op de casual er mee bemoeien :D
Maargoed, ''8 accounts dat zijn al meer spelers dan er in geheel in Angels zitten''? Maar ik zie op het profiel van Tovenaar dat jullie er met ze 3en op spelen? En hoeveel mensen spelen er bijv. op een Fierce of op een account bij *IR*? Tsja dat soort vergelijkingen zijn nooit eerlijk. Met 3 mensen op 1 account spelen of met 1 iemand op 1 account spelen vind ik ook een mega verschil.
5 accounts met 3 spelers per account en 100 dorpen per account = 500 dorpen voor de stam
15 accounts met 1 speler per account en 100 dorpen= 1500 dorpen voor de stam

Lijkt me een duidelijk verschil. In totaal heb je evenveel spelers maar zo belachelijk veel meer dorpen dat je zwaar de overmacht hebt.
 
Reactiescore
1.019
5 accounts met 3 spelers per account en 100 dorpen per account = 500 dorpen voor de stam
15 accounts met 1 speler per account en 100 dorpen= 1500 dorpen voor de stam

Lijkt me een duidelijk verschil. In totaal heb je evenveel spelers maar zo belachelijk veel meer dorpen dat je zwaar de overmacht hebt.
Tprobleem is erna vv problemen :d
 

DeletedUser80547

Guest
5 accounts met 3 spelers per account en 100 dorpen per account = 500 dorpen voor de stam
15 accounts met 1 speler per account en 100 dorpen= 1500 dorpen voor de stam

Lijkt me een duidelijk verschil. In totaal heb je evenveel spelers maar zo belachelijk veel meer dorpen dat je zwaar de overmacht hebt.

Met 3 spelers op 1 account kom je veel makkelijker aan 100 dorpen dan met 1 speler op 1 account.
Met 3 spelers op 1 account is er praktisch gezien altijd iemand online.
Ik speel alleen op 1 account, ik ga naar school, heb een bijbaan, sport en heb andere verplichtingen, en speel voornamelijk TW in de avond. Als er weer eens een clustertje met 10k BB dorpen vrij komt, zie ik dat pas relatief laat. Terwijl iemand met 3 spelers op 1 account die altijd online zijn er in de tussentijd al 5 BB's heeft weggesnoept.
Om maar een verschil te noemen ;)
 

DeletedUser79332

Guest
Moraal van het verhaal is dus?

Juist, co zoeken of accepteren!
 

DeletedUser80547

Guest
Ik heb het allang geaccepteerd, het zal niet veranderen, maar had me wel leuk geleken voor een CASUAL om met andere n00bs te kunnen spelen, niet met spelers die in normale werelden ook gewoon in de top10 spelen....
 
Bovenaan