Top/Flop Spelers

Reactiescore
1.367
Ik loop nog liever tegen een muur aan dan een deftig gesprek proberen te voeren met jou

Dan kun je je beter stilhouden of je helm af doen als je weer tegen de muur aan loopt
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
44
Wat maakt t uit dat er veel pp uitgegeven wordt? Heb een groot deel gefarmt van w66 en eerdere werelden. Bovendien kan je ons noep vinden, dat is ook geen probleem maar we hebben toch wel in die massa die 2 dagen duurde meer dorpen gepakt dan verloren (zelfs als je de dorpen van tip niet meerekent) dus om te zeggen dat het aan de pp ligt is een beetje een zwak excuus imo. 2.5k incs op de teller en dan geen verliezen lijden dat is nog geen ander team gelukt deze wereld
 

DeletedUser77799

Guest
Precies dit, veel teams zouden al gerund zijn als ze die teller omhoog zouden hebben schieten. Vind het meer dan normaal dat er pp gebruikt mag worden bij zo n massa, maar met enkel pp kom je er niet hoor. Gewoon erg knappe prestatie
 

DeletedUser77658

Guest
Lezen jullie wel goed? Het gaat hem er niet om dat hij pp gebruikt, het gaat over het feit dat Koen die toen nog actief op vinci zat (zeg als ik het verkeerd heb) er zoizo al meer dan 600 euro heeft insteken. Dat is iets anders dan eens wat muurtjes boosten met pp wat iedereen tegenwoordig doet. Maarja als je zo dom bent om geld in innogames te steken hou ik je niet tegen.
 

DeletedUser79777

Guest
Wat maakt t uit dat er veel pp uitgegeven wordt? Heb een groot deel gefarmt van w66 en eerdere werelden. Bovendien kan je ons noep vinden, dat is ook geen probleem maar we hebben toch wel in die massa die 2 dagen duurde meer dorpen gepakt dan verloren (zelfs als je de dorpen van tip niet meerekent) dus om te zeggen dat het aan de pp ligt is een beetje een zwak excuus imo. 2.5k incs op de teller en dan geen verliezen lijden dat is nog geen ander team gelukt deze wereld

ik kreeg tijdens jullie massa op mij misschien geen 2.5k incs maar 2k ong en die massa hebben we ook mooi weten af te slaan met 1 dorpje winst :p
En ik ben legit noep , algemeen feit.
 
Bovenaan