Top/Flop Spelers

Reactiescore
489
Jaa maar geen ODA dus is een intern, die speler die hij heeft overgenomen is ook banned trouwens. Ik ken de spelers niet maar lijkt op een domme fout
 

DeletedUser78659

Guest
Ik begreep dat deze spelers sowieso al samen speelde:D
Kort en zeker niet krachtig in ieder geval hahaha
 

DeletedUser71723

Guest
Zaten samen in een stam, dus is zeker en vast intern. Hun twstats zeggen niets veel maar misschien zijn het wel undercover pro's :rolleyes:
 

Deleted User - 487920325

Guest
Na 3 dagen banned geweest te zijn, zijn ze nu echt keihard aan het boosten. Al 3,5k erbij geboost vandaag.
 
Reactiescore
399
iedereen report voor alle spelers uit spuit 11
ik ben voor als dat klopt wat hierboven gezegt word
 

DeletedUser78659

Guest
Wel grappig dat Spuit 11 hier van beschuldigd word, bewijzen?
Vind het maar een vreemde beschuldiging...
 

DeletedUser78659

Guest
Ik heb geen idee, maar dat de helft Spuit 11 beschuldigd word, vind ik een vreemde gang van zaken.
 
Reactiescore
524
@Sign of Quality top of flop?
Na het aangeboden krijgen van een (7k) dorp van een teamgenoot en het ook daadwerkelijk hebben gepakt de stam leaven en de (huidige) nm1 stam (Aux. D) joinen.

Opmerkelijk genoeg zit hier ook een al eerder benoemde topper (jemaman) in die het al voor elkaar kreeg om een ban te krijgen.
 

DeletedUser71723

Guest
@Sign of Quality top of flop?
Na het aangeboden krijgen van een (7k) dorp van een teamgenoot en het ook daadwerkelijk hebben gepakt de stam leaven en de (huidige) nm1 stam (Aux. D) joinen.

Opmerkelijk genoeg zit hier ook een al eerder benoemde topper (jemaman) in die het al voor elkaar kreeg om een ban te krijgen.

Als een stammaat een grote fout maakt door zen clear buiten kerkradius gewoon ergens op te gooien met zen trein. Gans doodloopt en daarna zen dorp aanbied die 2K meer punten heeft dan je huidige dorp en goede ligging heeft. Sla jij dat aanbod af? :p Ik alvast niet
 

DeletedUser79332

Guest
Ook wel een beetje een n00b actie om je off troepen niet gelovig te hebben..
 
Bovenaan