Top/Flop Spelers

Reactiescore
831
Trouwens, kun je een plaatje maken atm?:p
MNX8Avc.png
 
Reactiescore
420
Ik garandeer jullie dat de nummer 1 meer dan voldoende skills heeft. Dat er wat PP in steekt is zeker waar maar denk dat zonder PP de voorsprong even groot zou geweest zijn :)
 
Reactiescore
831
Ik garandeer jullie dat de nummer 1 meer dan voldoende skills heeft. Dat er wat PP in steekt is zeker waar maar denk dat zonder PP de voorsprong even groot zou geweest zijn :)

Jij bent deluded bro. Hij dubbelt bijna rank 2 op een fcking LH wereld. Hoe denk je dat die zonder pp zo een voorsprong maakt? Domme mensen op het Af tegenwoordig
 

Deleted User - 487920325

Guest
Zal zeker wat pp inzitten daar, maar denk niet perse veel meer dan de rest aan de top. Nummers 2 tm 6 hebben allen een paar schijtdorpen ge-edeld en dan ga je dus vanzelf sneller als je dat niet doet.

Durf zelfs te beweren dat sommigen in de top meer gebruikt hebben, zie bijvoorbeeld een cloudy die echt pure schijtdorpen heeft ge-edeld van 300 punten die nu even groot zijn als know zijn hoofddorp.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
420
Omdat er mensen onder hem veel meer PP hebben gebruikt. Als je dan een normale wereld zou hebben ( zonder bonus, met farmen etc ) dan zou het identiek zijn. Het is niet alleen je PP gebruiken maar ook efficiënt en de juiste inventaris zaken goed te benutten.

Ik speel dit spel al 11 jaar dus ik weet wel waarover ik praat. Ik ben dus geen dom mens dat tegenwoordig op het AF zit.
 
Reactiescore
831
Om op een LH wereld nu al de 2de rank te dubbelen en al 12 dorpen (dat zijn begot +- 70 munten slaan he) te hebben in 22 dagen moet je wel insane veel pp gebruiken. Ik ken genoeg mensen die in de top 25 zitten en er maar +-2k pp tegen hebben aan hebben gegooid. Die direct efficient mijnen uppen, goed farmen, mooie dorpen overnemen, etc en die zijn nergens dichtbij +-70 munten.

Nu zijn er natuurlijk ook noobs die zelfs niet efficient pp kunnen gebruiken en daarom ook dat dit een noob wereld is. Nou mag je al 11 jaar spelen maar heb je überhaupt al een LH wereld gespeeld met recente events en pp beurs? Ga eens terug praten met mensen die w59 hebben gespeeld en vraag hun over een speler genaamd 'Last Whisper'.

maar denk dat zonder PP de voorsprong even groot zou geweest zijn :)

Dit is dus complete onzin.
 

DeletedUser71723

Guest
Jij bent deluded bro. Hij dubbelt bijna rank 2 op een fcking LH wereld. Hoe denk je dat die zonder pp zo een voorsprong maakt? Domme mensen op het Af tegenwoordig

HHahhah klach me kapot, topreactie :D
 

Deleted User - 487957951

Guest
Omdat er mensen onder hem veel meer PP hebben gebruikt. Als je dan een normale wereld zou hebben ( zonder bonus, met farmen etc ) dan zou het identiek zijn. Het is niet alleen je PP gebruiken maar ook efficiënt en de juiste inventaris zaken goed te benutten.

Ik speel dit spel al 11 jaar dus ik weet wel waarover ik praat. Ik ben dus geen dom mens dat tegenwoordig op het AF zit.

T. vroeger wist jij ook al niets <3<3<3

Grapje mijn ouwe rukker!
 
Bovenaan