Top/Flop Spelers

Reactiescore
1.367
Pils zijn zeker geen slaafjes van Reor.

Edit: Heb GEH toegevoegd aan originele post. In ieder geval is het aantal slaafjes echt heel hoog voor beide stammen :/

Gezamenlijke aanvallen vanuit pils en reor zeggen me iets anders :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Gezamenlijke aanvallen vanuit pils en reor zeggen me iets anders :)
Wat zeggen die aanvallen dan? Dat als 2 stammen op de nummer 1 stam aanvallen ze automatisch slaafjes zijn van elkaar? Enorm kort door de bocht dit
 
Reactiescore
1.367

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zelf conclusies trekken. Nice :)
Enorm kort door de bocht dit
l
Ik vraag enkel wat dit wil zeggen "Gezamenlijke aanvallen vanuit pils en reor zeggen me iets anders", en zoals elk normaal functionerend wezen kan ik afleiden dat dat wilt zeggen dat je wel denkt dat ze slaafjes zijn. Dat je dat niet wilt toegeven, mij goed, maar dan moet je niet zeggen dat ik men eigen conclusie trek. Aangezien je ook verder niet ingaat op mijn vraag, staat dat antwoord dus wel al degelijk vast.

Jammer dat Bellum zo wordt vertegenwoordigd hier
 
Reactiescore
1.367
Ik vraag enkel wat dit wil zeggen "Gezamenlijke aanvallen vanuit pils en reor zeggen me iets anders", en zoals elk normaal functionerend wezen kan ik afleiden dat dat wilt zeggen dat je wel denkt dat ze slaafjes zijn. Dat je dat niet wilt toegeven, mij goed, maar dan moet je niet zeggen dat ik men eigen conclusie trek. Aangezien je ook verder niet ingaat op mijn vraag, staat dat antwoord dus wel al degelijk vast.

Jammer dat Bellum zo wordt vertegenwoordigd hier

Jij vraagt niet. Jij verzint zelf een antwoord en trekt daar conclusies uit. Vervolgens ga je op mij zeiken.
Jammer dat vix-v en nova tegenwoordig zo vertegenwoordigd worden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat zeggen die aanvallen dan? Dat als 2 stammen op de nummer 1 stam aanvallen ze automatisch slaafjes zijn van elkaar? Enorm kort door de bocht dit
0 vraag, enkel verzinsels van mezelf. Klopt Danny, 10/10 op begrijpend lezen
 
Reactiescore
1.367
2.5m? Dat is sws wel een stuk meer, want ze sterven van de mb's. 1.5m klopt wel, maar verder geen mb's aanwezig...

2.5m is MM 1.5m is mijn stamgenoot :p

0 vraag, enkel verzinsels van mezelf. Klopt Danny, 10/10 op begrijpend lezen

Je stelt vragen die je zelf direct beantwoord, dan zijn je vragen niet bedoeld om vragen aan mij te stellen maar om zelf je eigen invulling te geven ;)
Dat is een van de eerste dingen die je leert bij je spreekbeurt op de basisschool ;)
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Aantal % van Kakaka ten opzichte van eigen aantal punten ; 18,24. Aantal procent van Bellum ten opzichte van eigen punten ; 26,95%

Ja die 7% is indd de roast wel waart ;p. Er maar van uit gaan btw dat kakaka2 alle mbs/hulpjes bevat.
 
Reactiescore
831
Ik snap niet zo goed hoe en wat je berekent hebt maar als ik de 18.468.410 punten van Bellum + slaafjes maal 0,2695 doe krijg ik 4.977.236 wat plus minus het aantal slaafjes is (=5.032.850).

Echter bij de KaKaKa berekening is er wat fout gegaan. KaKaKa + KaKaKa2 komt op 5.442.402 punten uit. Wanneer ik dit vermenigvuldig met jou berekende 0,1824 verkrijg ik 992694 punten wat wel wat meer is dan de werkelijke 843.699 punten. Het percentage zou dan nog wel wat dalen.

Verder sla je de bal nog mis in de stats. KaKaKa edelt veruit minder uit hun 'MB/DU' stam dan Reor en Bellum doet. Dat wij onze 'slaafjes' langer laten uitbouwen en zo efficienter omgaan in hun verbruik is natuurlijk een pluspunt voor KaKaKa. Beter dan constant opedelen en dan nieuwe recruiten zoals Reor en Bellum doet.

En ten laatste is 27% - 18,24% = 8,76% en niet 7%. Hierdoor trek ik al helemaal twijfels in je berekeningen.
 
Reactiescore
239
giphy.gif
 
Reactiescore
2.064
Ik vind hem mooi haha
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik snap niet zo goed hoe en wat je berekent hebt maar als ik de 18.468.410 punten van Bellum + slaafjes maal 0,2695 doe krijg ik 4.977.236 wat plus minus het aantal slaafjes is (=5.032.850).

Echter bij de KaKaKa berekening is er wat fout gegaan. KaKaKa + KaKaKa2 komt op 5.442.402 punten uit. Wanneer ik dit vermenigvuldig met jou berekende 0,1824 verkrijg ik 992694 punten wat wel wat meer is dan de werkelijke 843.699 punten. Het percentage zou dan nog wel wat dalen.

Verder sla je de bal nog mis in de stats. KaKaKa edelt veruit minder uit hun 'MB/DU' stam dan Reor en Bellum doet. Dat wij onze 'slaafjes' langer laten uitbouwen en zo efficienter omgaan in hun verbruik is natuurlijk een pluspunt voor KaKaKa. Beter dan constant opedelen en dan nieuwe recruiten zoals Reor en Bellum doet.

En ten laatste is 27% - 18,24% = 8,76% en niet 7%. Hierdoor trek ik al helemaal twijfels in je berekeningen.

Je lult echt mega veel poep. ;p

Wat ik gedaan heb is Slaafjes / Moraalheerstam X 100 = Percentage slaafjes aan Moraalheer stam (in punten wel te verstaan). En heb t nergens over edelen gehad.
 
Reactiescore
831
Haha ik weet niet wat je hebt gedaan vriend maar daar klopt ook niets van in dat geval haha.

Bellum: ( 5.032.850 / 13.435.560 ) X 100 = 37,46%

KaKaKa: ( 851.227 / 4.622.822 ) X 100 = 18,41%

In ieder geval ik zag direct aan je percentage van Bellum dat je met 5 mil aan slaafjes en 13,5 mil aan hoofdstam niet aan 26% kan komen :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Haha ik weet niet wat je hebt gedaan vriend maar daar klopt ook niets van in dat geval haha.

Bellum: ( 5.032.850 / 13.435.560 ) X 100 = 37,46%

KaKaKa: ( 851.227 / 4.622.822 ) X 100 = 18,41%

In ieder geval ik zag direct aan je percentage van Bellum dat je met 5 mil aan slaafjes en 13,5 mil aan hoofdstam niet aan 26% kan komen :)

Ik zie mijn fout al, wat ik heb gedaan is totaal gepakt.

Bellum + slaafjes.

Slaafjes / Bellum + Slaafjes X 100 = Percentage slaafjes ten opzichte aan het geheel.

Gedaan aan de hand van jouwn statestieken. Ben echter in rekensom kakaka vergeten die optelsom Slaafjes + kakaka te pakken waardoor hij 3% lager is uitgevallen.
 
Bovenaan