Top/Flop spelers.

DeletedUser79707

Guest
Ik duid enkel aan dat zij ook voor de makkelijke weg kiezen, dat wil niet zeggen dat het gaat helpen ;)
 
Reactiescore
86
13fe81863b50ebdb5ecb0a8f190b2618.png

8526f085cc58cf8f77024423aeae16de.png


Wat een sneue classic is het geworden. Ik dacht dat Facts strijd ging leveren ? @Purple Swag @Heres20BucksKillMe ? Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig. Dat je barbaren zou edelen om ons onder de 20% te houden kan ik nog enigzins begrijpen maar dit is gewoon Anti TW en nog heel dom Anti TW ook. Jullie begrijpen dat zelfs met meer dominantie je niet zou winnen right? Je zou zelfs niet winnen als de instellingen van TW je de winst zouden geven. :rolleyes:. Heres krijgt een massa verliest 10+ dorpen. Eyaf krijgt een massa, is gone en word geinternd en ondertussen worden er 400+ barbarendorpen ge-edeld.
Kijk jullie zijn gewoon stukken beter dan mij, logisch ook ik heb alles solo gedaan en speel amper een jaar. Proficiat met jullie winst. Maar wij hebben nog steed vrijwel geen barbs geedeld om het percentage hoog te houden ;).
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Correctie het gaat wel om meer dominantie. Alleen jullie zitten al langer boven de 20% dus dat maakt misschien verschil.

support had bevestigd dat het gaat om welke stam op nr 1 staat in de ranglijst qua punten, niet in de dominantie ranglijst, al zou het evt kunnen dat dat nog verkeerd uitgelegd was
 

DeletedUser69389

Guest
support had bevestigd dat het gaat om welke stam op nr 1 staat in de ranglijst qua punten, niet in de dominantie ranglijst, al zou het evt kunnen dat dat nog verkeerd uitgelegd was
Dat lijkt mij ook, want dan zou je kunnen cheaten d.m.v. dorpsuitbouw. Ziewiezo omdat het draait om dominantie is het raar om iets variabel als ranglijst te gebruiken. Dan is het nog eerlijker om diegene de winst te geven die als eerste de 20% heeft behaald en dat heeft weten te behouden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dat lijkt mij ook, want dan zou je kunnen cheaten d.m.v. dorpsuitbouw. Ziewiezo omdat het draait om dominantie is het raar om iets variabel als ranglijst te gebruiken. Dan is het nog eerlijker om diegene de winst te geven die als eerste de 20% heeft behaald en dat heeft weten te behouden.
Was eerst wat onweten bij de mods over hoe dit ook exact zat, maar cm heeft bevestigd dat het wel degelijk gaat om de rang 1 in punten op het einde van de afteldagen
 
Reactiescore
461
13fe81863b50ebdb5ecb0a8f190b2618.png

8526f085cc58cf8f77024423aeae16de.png


Wat een sneue classic is het geworden. Ik dacht dat Facts strijd ging leveren ? @Purple Swag @Heres20BucksKillMe ? Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig. Dat je barbaren zou edelen om ons onder de 20% te houden kan ik nog enigzins begrijpen maar dit is gewoon Anti TW en nog heel dom Anti TW ook. Jullie begrijpen dat zelfs met meer dominantie je niet zou winnen right? Je zou zelfs niet winnen als de instellingen van TW je de winst zouden geven. :rolleyes:. Heres krijgt een massa verliest 10+ dorpen. Eyaf krijgt een massa, is gone en word geinternd en ondertussen worden er 400+ barbarendorpen ge-edeld.
Wat is er anti tw aan dorpen verliezen ?
 

DeletedUser69389

Guest
Wat is er anti tw aan dorpen verliezen ?

Zijde 1:
Stammen: Facts
Zijde 2:
Stammen: 1150

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 74
Kant 2: 72
Verschil: 2


chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 585,906
Kant 2: 596,607
Verschil: 10,701


bia, waarbij jungle kameel en bromsie een verdeling hebben en stab farmalarm vind ik overigens niet bij verloren dorpen horen.

desondanks dat staan jullie voor op onze bgs, tph, en tt2tm en .i.

Ik denk dat die het vele barbarendorpen edelen als anti tw bestempeld. Omdat TW staat voor TribalWARS en er weinig wars te beleven valt bij het veroveren van bb's.
 
Reactiescore
660
support had bevestigd dat het gaat om welke stam op nr 1 staat in de ranglijst qua punten, niet in de dominantie ranglijst, al zou het evt kunnen dat dat nog verkeerd uitgelegd was
Dan was het wel een heel slechte support. Wie was dan diegene die hielp?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
famdecibel, en er was eerder al een verkeerde uitleg geweest, en die ook nog eens bevestigd door een CM, het was dat wij de tekst op de dominantie pagina nog eens aankaarte voor er meer duidelijkheid kwam
 
Reactiescore
660
Was eerst wat onweten bij de mods over hoe dit ook exact zat, maar cm heeft bevestigd dat het wel degelijk gaat om de rang 1 in punten op het einde van de afteldagen
Damn, dat kan je toch niet menen.
 
Reactiescore
660
famdecibel, en er was eerder al een verkeerde uitleg geweest, en die ook nog eens bevestigd door een CM, het was dat wij de tekst op de dominantie pagina nog eens aankaarte voor er meer duidelijkheid kwam
Mag ik dan weten wat het uiteindelijk is geworden? Dominantie of puntjes?
 
Reactiescore
1.019
het gaat erom dat diegene die eerst de dominatie behaald die moet verdedigen. als ze niet meer onder die dominatie komen, winnen ze gewoon
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
het gaat erom dat diegene die eerst de dominatie behaald die moet verdedigen. als ze niet meer onder die dominatie komen, winnen ze gewoon

je loop achter, dit was de verkeerde interpretatie die bevestigd was door de CM. Ondertussen is het degene die nr 1 staat. volgens de support dus nr 1 in punten, maar nr 1 in dominantie zou me nog steeds niks verbazen
 
Reactiescore
461
Ja wij hebben al 3 verschillende supports gekregen met verschillende overwinningswaarden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja wij hebben al 3 verschillende supports gekregen met verschillende overwinningswaarden
Tzelfde hier :D
Maar de laatste support was wel van Fam die het nagevraagd had bij cm, en die zei rang1 in punten
 
Reactiescore
1.094
Is toch wel opmerkelijk want ik heb een goed jaartje of anderhalf geleden heb ik na meerdere van dit soort klachten aangestuurd op duidelijkheid wat betreft eindvoorwaarden (en andere zaken). Zijn vast nog wel mensen hier die dat topic kunnen herrineren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
ja natuurlijk , dat kan ik me levendig herinneren
 
Bovenaan