Top/Flop spelers.

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Let u wel even op dames en heren, Ben Howard is absolute top, is namelijk de schrik van Hamme.

Als dat zo is zitten we binnekort quasi op hetzelfde buurtfeest :eek:
 
Reactiescore
660
Of jij, Lennart, Peter en Pim zijn/waren gewoon baas.
Tja, de kans is groot dat Peter gewoon op zijn gsm heeft gespeeld. Ik weet dat sommige het niet gaan geloven. Ze denken maar wat ze willen.
 
Reactiescore
660
Geen een keer meegemaakt waarin team Eyaf/MMB niet ging runnen wanneer er incs waren.

Maarja goed volgende classic weer een kans jongens! Wanneer zouden ze hun aanmeldingsrondes houden voor boost accounts in de start?



Let u wel even op dames en heren, Ben Howard is absolute top, is namelijk de schrik van Hamme.

Het Franstalige gedeelte van Hamme dan toch!
 
Reactiescore
510
Tja, de kans is groot dat Peter gewoon op zijn gsm heeft gespeeld. Ik weet dat sommige het niet gaan geloven. Ze denken maar wat ze willen.
Ik speel ook meestal via tw app hoor, kan makkelijk als je het gewend bent.
 
Reactiescore
86
Barbaren edelen om 1150 van de nr1 te krijgen, booooh
Vijand hun BG internen (2x zelfs, hij is weer bezig.), perma nap opzeggen, niks verkeerds aan.
:confused::confused::confused::confused:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Niet zo salty :eek:

Die bbs edelen hoor je mij niet over iig, vind het wel grappig. Het is een tactiek, enkel een behoorlijk inefficiente en grotendeels een verspilling van edels die beter ingezet hadden kunnen worden.

Heb je uberhaupt met jungle gesproken over wat er gebeurt is? Als dit een intern is kan ik best goed begrijpen dat hij zich laat internen aangezien hij gestabt is door zijn eigen stamgenoot.
 
Reactiescore
1.166
Reactiescore
81
Tja, de kans is groot dat Peter gewoon op zijn gsm heeft gespeeld. Ik weet dat sommige het niet gaan geloven. Ze denken maar wat ze willen.
Wanneer het veel al dodgen is pak ik liever de laptop. Is toch wat sneller in naam veranderen van de bevelen met sangu.
Maar wanneer het om backtimen/snipen/enzo. gaat en het account staat goed. Dan maakt het mij idd niet veel uit als ik pc zit of mobiel.

Maar ik kwam pas halverwege/einde van de massa op het account. Dus zoveel heb ik niet bijgedragen aan het deff werk.
 

DeletedUser79591

Guest
Niet zo salty :eek:

Die bbs edelen hoor je mij niet over iig, vind het wel grappig. Het is een tactiek, enkel een behoorlijk inefficiente en grotendeels een verspilling van edels die beter ingezet hadden kunnen worden.

Heb je uberhaupt met jungle gesproken over wat er gebeurt is? Als dit een intern is kan ik best goed begrijpen dat hij zich laat internen aangezien hij gestabt is door zijn eigen stamgenoot.


Hoezo gestabbed door zn eigen stamgenoot ?
Ik ben degene die contact had met hem en er is niks stab gebeurd . Integendeel zijn wij gestabbed door hem
 

DeletedUser74552

Guest
13fe81863b50ebdb5ecb0a8f190b2618.png

8526f085cc58cf8f77024423aeae16de.png


Wat een sneue classic is het geworden. Ik dacht dat Facts strijd ging leveren ? @Purple Swag @Heres20BucksKillMe ? Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig. Dat je barbaren zou edelen om ons onder de 20% te houden kan ik nog enigzins begrijpen maar dit is gewoon Anti TW en nog heel dom Anti TW ook. Jullie begrijpen dat zelfs met meer dominantie je niet zou winnen right? Je zou zelfs niet winnen als de instellingen van TW je de winst zouden geven. :rolleyes:. Heres krijgt een massa verliest 10+ dorpen. Eyaf krijgt een massa, is gone en word geinternd en ondertussen worden er 400+ barbarendorpen ge-edeld.
 
Reactiescore
1.166
Dit is ook de enige mogelijkheid om de wereld te winnen. Na de mislukte massa's op Adresta & Time hadden ze ook vrij snel door dat ze, ondanks de grote overmacht, niks zouden pakken. Op deze manier kunnen ze qua dominantie nog een kans maken maar vergeten ze het belangrijkste, de aanval.
 

DeletedUser79707

Guest
Als ik moet kiezen tussen de moeilijke weg of de makkelijke weg en er zitten verder geen consequenties of andere voorwaarden aan de makkelijke weg dan kies ik 100% de makkelijke weg. Dat lijkt me een simpele en logische keuze. :oops:
 

DeletedUser74552

Guest
Wat snap je niet aan Anti TW ? Het is TribalWARS.

Leuk dat je kunt quoten maar wat is je punt ? Als je wilt zeggen dat bbs edelen de makkelijke manier is om te winnen ben je echt een complete idioot. Zelfs met extra dominantie zouden ze niet winnen volgens de support van TW dus verspillen ze alleen edels. Daarnaast hebben wij met 2m aan extra uitgebouwde dorpen veel meer resources ter beschikking om edels te plaatsen. Die 400 bbs die zij in 3 weken edelen kunnen wij in 3 dagen pakken. Je hebt echt het tactisch inzicht van een stoeptegel als je denkt dat dit gaat helpen haha.
 

DeletedUser69389

Guest
13fe81863b50ebdb5ecb0a8f190b2618.png

8526f085cc58cf8f77024423aeae16de.png


Wat een sneue classic is het geworden. Ik dacht dat Facts strijd ging leveren ? @Purple Swag @Heres20BucksKillMe ? Waar zijn jullie in hemelsnaam mee bezig. Dat je barbaren zou edelen om ons onder de 20% te houden kan ik nog enigzins begrijpen maar dit is gewoon Anti TW en nog heel dom Anti TW ook. Jullie begrijpen dat zelfs met meer dominantie je niet zou winnen right? Je zou zelfs niet winnen als de instellingen van TW je de winst zouden geven. :rolleyes:. Heres krijgt een massa verliest 10+ dorpen. Eyaf krijgt een massa, is gone en word geinternd en ondertussen worden er 400+ barbarendorpen ge-edeld.
Correctie het gaat wel om meer dominantie. Alleen jullie zitten al langer boven de 20% dus dat maakt misschien verschil.
 
Bovenaan