Top/Flop spelers.

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
met andere woorden je verloor een dorp
 
Reactiescore
86
Ja hebben we indd erg veel moeite mee.
61899661658debe900e2ab9263a7cbef.png
Je verliest zelfs dorpen aan Bormsie ''de internkoning'' volgens jullie. Stop alsjeblieft met jezelf belachelijk maken. De stam edelt 500 bbs en jullie verliezen dorpen bij bosjes. Wij waren op classic 13 boos dat er bbs werden ge-edeld omdat de classic dan onnodig langer duurde maar jullie spannen hier echt de kroon.
Hou je bek gewoon kerel, hoeveel recaps staan hier wel niet op? Wat probeer je nou te bewijzen? Dat ik een dikke noob ben die niet kan deffen? Proficiat, je hebt gelijk, ik ben een dikke noob die niet kan deffen. Jij bent dan nog een grotere noob die niet kan aanvallen want je hebt al hoeveel edels verloren op mij? 40? "Je veliest edels bij bosjes."
Jullie zeggen iets over dat Facts edels doodloopt op bbs, als ik hier een post opzet dat Time ook edels verliest zeg je dat het een domme reactie is. ??


Time gaat strijd niet uit de weg, jullie wel. Dat is gewoon treurig. Maar goed jullie mogen nog 35 dagen deffen en bbs edelen :D. Succes.
Hoezo gaan wij de strijd uit de weg dan, we zijn er toch nog? En als je weer op die bbs doelt, guess what wij hebben er geen genomen :engel:
 

DeletedUser74552

Guest
Hou je bek gewoon kerel, hoeveel recaps staan hier wel niet op? Wat probeer je nou te bewijzen? Dat ik een dikke noob ben die niet kan deffen? Proficiat, je hebt gelijk, ik ben een dikke noob die niet kan deffen. Jij bent dan nog een grotere noob die niet kan aanvallen want je hebt al hoeveel edels verloren op mij? 40? "Je veliest edels bij bosjes."
Jullie zeggen iets over dat Facts edels doodloopt op bbs, als ik hier een post opzet dat Time ook edels verliest zeg je dat het een domme reactie is. ??
Hoezo gaan wij de strijd uit de weg dan, we zijn er toch nog? En als je weer op die bbs doelt, guess what wij hebben er geen genomen :engel:
a73a3b27d1950b39dbc3e57553586b50.png

Noob:D
 
Reactiescore
326
Hou je bek gewoon kerel, hoeveel recaps staan hier wel niet op? Wat probeer je nou te bewijzen? Dat ik een dikke noob ben die niet kan deffen? Proficiat, je hebt gelijk, ik ben een dikke noob die niet kan deffen. Jij bent dan nog een grotere noob die niet kan aanvallen want je hebt al hoeveel edels verloren op mij? 40? "Je veliest edels bij bosjes."
Jullie zeggen iets over dat Facts edels doodloopt op bbs, als ik hier een post opzet dat Time ook edels verliest zeg je dat het een domme reactie is. ??



Hoezo gaan wij de strijd uit de weg dan, we zijn er toch nog? En als je weer op die bbs doelt, guess what wij hebben er geen genomen :engel:


Gelukkig verloren jullie geen edels bij bosjes op time. Overigens is 40 edels echt niks van wat wij in totaal hebben. Die luxe heb je als je ervoor kiest om vrijwel geen barbs te edelen :)
 
Reactiescore
86
Gelukkig verloren jullie geen edels bij bosjes op time. Overigens is 40 edels echt niks van wat wij in totaal hebben. Die luxe heb je als je ervoor kiest om vrijwel geen barbs te edelen :)
Wij verloren inderdaad genoeg edels op time, omdat er prima gedeft is en onze aanval ruk was. Maar toen Time dorpen verloor zijn wij hier niet komen posten dat time zoveel dorpen is verloren of niet soms?
 

DeletedUser69389

Guest
Meer na 2 dagen maar zoals ik al zei gewoon goed gedeft en Time lag lekker geclustered iets wat wij niet hebben :oops:
Main cluster was in mijn tijd goed geclusterd ja, maar de noordkaap niet. Evenals de westflank waar er losse dorpen lagen. Argumentatie is dus niet geheel kloppend.
 

DeletedUser69389

Guest
Ja oke heb je wel gelijk in maar dat clustertje in 't noorden kon je nog steeds veel makkelijker recappen dan wij konden treinen :p
Tuurlijk kon dat, maar dat kwam ook doordat jullie uitermate zwak aanvielen. Je wist dat er weinig deff voorhanden was daar dan dien je eerst de recapdorpen uit te schakelen. Maar jullie voerden niet continue een druk uit op ons front waardoor je ons telkens de kans gaf om te herstellen.
 
Reactiescore
86
Tuurlijk kon dat, maar dat kwam ook doordat jullie uitermate zwak aanvielen. Je wist dat er weinig deff voorhanden was daar dan dien je eerst de recapdorpen uit te schakelen. Maar jullie voerden niet continue een druk uit op ons front waardoor je ons telkens de kans gaf om te herstellen.
Yup my bad ik ben gewoon noob in aanval en def :(
 
Reactiescore
1.166
Ja oke heb je wel gelijk in maar dat clustertje in 't noorden kon je nog steeds veel makkelijker recappen dan wij konden treinen :p

Die waren juist amper te recappen aangezien we bijna geen adelshoeven hadden in die dorpen.. Even uit mijn hoofd waren het maar 4a5 dorpen die een AH hadden. Misschien 1 of 2 meer maar bijna geen :p
 
Reactiescore
461
Die waren juist amper te recappen aangezien we bijna geen adelshoeven hadden in die dorpen.. Even uit mijn hoofd waren het maar 4a5 dorpen die een AH hadden. Misschien 1 of 2 meer maar bijna geen :p
Jullie hadden dan ook niet zovaak gerecapped, meer duur gesniped
 
Reactiescore
1.166
Jullie hadden dan ook niet zovaak gerecapped, meer duur gesniped

Juh, dat heb ik er wel voor over om jullie frontoffjes te blocken :).

Wie vind jij nou de betere aanvaller tot nu toe?
 
Bovenaan