Top/Flop spelers.

Reactiescore
660
Tzelfde hier :D
Maar de laatste support was wel van Fam die het nagevraagd had bij cm, en die zei rang1 in punten
En wat bedoel je daarmee? "was wel van Fam"?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.406
was wel van famdecibel, die het nagevraagd had bij duckje.
 
Reactiescore
660
Ik heb het aan @Duckje zelf gevraagd en kreeg een simpel antwoord. ‘Rang 1 wint’, bij deze.

Aan iedereen, graag gedaan. Indien jullie nog vragen hebben. Ik ben steeds bereid om een sluitend antwoord te geven, zonder mezelf eerst drie keren te verspreken of te vergissen.

Ik heb trouwens nog een simpele tactiek, aan de lopende band grijze dorpen edelen en uitbouwen. Zo deed ik het vroeger.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Moest het rang 1 dominantie zijn, edelen we met gemak veel meer dan jullie als we willen.
1) meer plaats nog beschikbaar
2) heel 1150 heeft een hoger dorpsgemiddelde (na een beetje niet intensief rekenwerk is dit een logische factor)

Dus als je hieraan blijft teruggrijpen dat jullie zo dicht waren bij wereldwinst omdat jullie ineens zoveel barbs hebben geedeld, denk in vervolg 2 keer na. En probeer een beleid te voeren waar je stam zich kan amuseren met de "bedoeling" van het spel (oorlogje voeren), en niet met het zinloos brainafk treintjes sturen naar grijze dorpjes :rolleyes:
 
Reactiescore
510
Je baalt natuurlijk dat je nu niet wint zonder een moeite ervoor te doen.
Alhoewel er op de bb ook al edels verloren worden
 
Reactiescore
86
Je baalt natuurlijk dat je nu niet wint zonder een moeite ervoor te doen.
Alhoewel er op de bb ook al edels verloren worden
yellow.png
Barbarendorp (506|492) K45 773 The Time Wizard [1150] The Time Wizard [1150] 2018-08-23 06:55:44
yellow.png
Barbarendorp (506|492) K45 773 The Time Wizard [1150] The Time Wizard [1150] 2018-08-23 06:55:44
green.png
Barbarendorp (506|492) K45 773 Barbaar The Time Wizard [1150] 2018-08-23 06:55:44
 
Reactiescore
1.094
Reactiescore
510

DeletedUser74552

Guest
Ik heb het aan @Duckje zelf gevraagd en kreeg een simpel antwoord. ‘Rang 1 wint’, bij deze.

Aan iedereen, graag gedaan. Indien jullie nog vragen hebben. Ik ben steeds bereid om een sluitend antwoord te geven, zonder mezelf eerst drie keren te verspreken of te vergissen.

Ik heb trouwens nog een simpele tactiek, aan de lopende band grijze dorpen edelen en uitbouwen. Zo deed ik het vroeger.

altijd grappig. sinds wanneer verandert

Bekijk bijlage 13479

Dit is ook wat er op de dominantie pagina staat. ''Zodra een stam het overwinningspercentage heeft bereikt zal de wereld nog doorgaan voor 5 dagen. Als er in deze periode geen wereldveranderende gebeurtenissen plaatsvinden zal de rang 1 stam op het einde van deze periode de wereld gewonnen hebben.''.

Het lijkt mij ook heel logisch dat vanaf het moment dat er 2 stammen boven het dominantie percentage zitten, de bedoeling is dat je oorlog voert voor de rang 1. Onafhankelijk van wat het dominantiepercentage uiteindelijk is. @Duckje Het is jammer dat er zoveel onduidelijkheid is onder de support zelf. Ik voel er niet veel voor om er een heel topic over aan te maken maar een korte reactie vanuit jou duckje is misschien al heel verhelderend

Dit is wel echt de domste reactie die ik ooit heb gelezen. Laat ik 3 bbs met 500 bbs vergelijken. Jezus jullie kunnen nog geen spelersdorpje edelen al zou ik hem leegzetten voor je.
 
Reactiescore
86
Dit is wel echt de domste reactie die ik ooit heb gelezen. Laat ik 3 bbs met 500 bbs vergelijken. Jezus jullie kunnen nog geen spelersdorpje edelen al zou ik hem leegzetten voor je.
Ja dus?
Logisch toch voor time?
Wat minder logisch is dat safe acc al hun edels aan bb verspillen.
Je baalt natuurlijk dat je nu niet wint zonder een moeite ervoor te doen.
Alhoewel er op de bb ook al edels verloren worden
 
Reactiescore
461
Dit is wel echt de domste reactie die ik ooit heb gelezen. Laat ik 3 bbs met 500 bbs vergelijken. Jezus jullie kunnen nog geen spelersdorpje edelen al zou ik hem leegzetten voor je.
Lol jij hebt er anders ook wel moeite mee
 
Reactiescore
1.167

DeletedUser74552

Guest
Lol jij hebt er anders ook wel moeite mee
Ja hebben we indd erg veel moeite mee.
61899661658debe900e2ab9263a7cbef.png
Je verliest zelfs dorpen aan Bormsie ''de internkoning'' volgens jullie. Stop alsjeblieft met jezelf belachelijk maken. De stam edelt 500 bbs en jullie verliezen dorpen bij bosjes. Wij waren op classic 13 boos dat er bbs werden ge-edeld omdat de classic dan onnodig langer duurde maar jullie spannen hier echt de kroon.
 
Reactiescore
461
Ja hebben we indd erg veel moeite mee.
61899661658debe900e2ab9263a7cbef.png
Je verliest zelfs dorpen aan Bormsie ''de internkoning'' volgens jullie. Stop alsjeblieft met jezelf belachelijk maken. De stam edelt 500 bbs en jullie verliezen dorpen bij bosjes. Wij waren op classic 13 boos dat er bbs werden ge-edeld omdat de classic dan onnodig langer duurde maar jullie spannen hier echt de kroon.
Wij zijn hier toch ook niet komen roepen toen time 10 tal dorpen verloor
 
Bovenaan