Top/Flop spelers.

Reactiescore
99
http://nl.twstats.com/nlc1/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=487888316
klopt
Dorp Punten Oude eigenaar Nieuwe eigenaar Datum/Tijd
red.png
~031~ GRB (498|521) K54 6,638 The Philanthropist. Spinnerzzz [Facts] 2018-07-16 13:39:17
red.png
Prestige (501|520) K55 7,937 The Philanthropist. Spinnerzzz [Facts] 2018-07-15 22:28:09
red.png
Prestige (503|516) K55 7,732 The Philanthropist. Spinnerzzz [Facts] 2018-07-15 01:54:09
red.png
Prestige (502|513) K55 3,258 The Philanthropist. Witte1994 [BONK] 2018-07-14 22:28:23
red.png
Prestige (500|514) K55 4,395 The Philanthropist. Spinnerzzz [Facts] 2018-07-14 21:30:42
yellow.png
Prestige (502|513) K55 3,258 The Philanthropist. The Philanthropist. 2018-07-14 20:49:04
red.png
Prestige (502|513) K55 3,244 The Philanthropist. Witte1994 [BONK] 2018-07-14 15:07:59
red.png
030 Eyjafjallajökulls dorp (497|514) K54 5,456 The Philanthropist. Spinnerzzz [Facts] 2018-07-14 12:26:31
yellow.png
030 Eyjafjallajökulls dorp (497|514) K54 4,293 The Philanthropist. The Philanthropist. 2018-07-10 08:00:15
red.png
027 Eyjafjallajökulls dorp (496|514) K54 5,352 The Philanthropist. [Weiss] Spinnerzzz [Facts] 2018-07-09 09:49:23


Ja? Weer meer bewijs dat jullie internen? Haha
 
Reactiescore
510
Start maar eens solo full Core.
Ook geen pretje
 

DeletedUser76520

Guest
Waarschijnlijk 0,0 weerstand anders was ik ook allang zover geweest
 
Reactiescore
99
Denk wel dat we veruit het meeste deff gebasht hebben dus dat klopt al niet..
Of ze het spel begrijpen dat is een andere zaak. En little L. Denk niet dat jij al veel weerstand hebt gehad moet wel toegeven dat ik benieuwd ben naar wat jij nog gaat presteren. Je was onze Du vorige classic
 
Reactiescore
510
We zullen zeker niet de meeste weerstand gehad hebben.
Maar het is een feit als ik zeg dat toen 90% van de wereld zou kiezen voor een makkelijke tegenstander om te edelen, dat ik koos ervoor een speler te pakken die ip dat moment top 5 stond.
Misschien niet de beste keuze, maar achteraf gezien misschien onvermijdelijk, zullen we nooit weten helaas.
 

DeletedUser74552

Guest
Vaak zat gelukt, echter mijn ligging is bagger vergeleken met dat van 1150. maar daar kan ik ook alleen mijzelf de schuld van geven, had maar in de rim moeten starten. easy targets, dus voor 80 procent geef ik je gelijk.

tactische fout

Waarschijnlijk 0,0 weerstand anders was ik ook allang zover geweest

Weet je wat ik echt vreemd vind ? En deze vraag ga ik bij jullie beide leggen, ik ben benieuwd of jullie me dit kunnen uitleggen. Allereerst ga ik jullie gelijk geven. Beers heeft indd niet al te veel weerstand gehad. Rim edelen is voornamelijk easy. Toch heeft beers 1,54M meer ODA dan Gelukzaligen terwijl gelukzaligen 60k meer punten heeft.

Hoe kan dit ?
 
Reactiescore
461
Weet je wat ik echt vreemd vind ? En deze vraag ga ik bij jullie beide leggen, ik ben benieuwd of jullie me dit kunnen uitleggen. Allereerst ga ik jullie gelijk geven. Beers heeft indd niet al te veel weerstand gehad. Rim edelen is voornamelijk easy. Toch heeft beers 1,54M meer ODA dan Gelukzaligen terwijl gelukzaligen 60k meer punten heeft.

Hoe kan dit ?
Dus ? Dit zegt minder over deze spelers maar meer over de tegenstander. Kijk bv naar de overnames van Beers, amper recaps. As je dan naar die van little kijkt zie je dat hier duidelijk meer recaps zijn. Waar je dus uit kan afleiden dat Beers meer op deffspelers loopt die alles volstacken, terwijl little meer op off spelers loopt die op de recap spelen.
Beers heeft 2mil meer ODA dan Bormsie, bijna 1/3de zelfs van Beer zijn totale ODA, en dit met maar een puntenverschil van ± 100k
En terwijl je zelf al beweerde dat geluk al een intern heeft gehad. Hoe doet bormsie dit dan ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79687

Guest
Weet je wat ik echt vreemd vind ? En deze vraag ga ik bij jullie beide leggen, ik ben benieuwd of jullie me dit kunnen uitleggen. Allereerst ga ik jullie gelijk geven. Beers heeft indd niet al te veel weerstand gehad. Rim edelen is voornamelijk easy. Toch heeft beers 1,54M meer ODA dan Gelukzaligen terwijl gelukzaligen 60k meer punten heeft.

Hoe kan dit ?

waarom stelt u deze vraag niet bij bromsie?

Meerdere factoren, in het begin, pakte ik 2k dorpen, waarbij andere 5k dorpen pakken, kleinere targets betekent ook minder troep verlies.
Omdat ik een waardeloos cluster heb ben ik genoodzaakt meer bbs te pakken.

Heads was een noodzakelijke intren, zonder hem een doodlopende groeirichting want ik kon niet na het noorden, als enige na het zuiden met tt2tm en stam is suicuide omdat die samenwerken.


Alle acties deed ik met andere zowel op bellator als undiscovered, met tph en mijn stam, gedeelde verliezen.
 

DeletedUser74552

Guest
Dus ? Dit zegt minder over deze spelers maar meer over de tegenstander. Kijk bv naar de overnames van Beers, amper recaps. As je dan naar die van little kijkt zie je dat hier duidelijk meer recaps zijn. Waar je dus uit kan afleiden dat Beers meer op deffspelers loopt die alles volstacken, terwijl little meer op off spelers loopt die op de recap spelen.
Beers heeft 2mil meer ODA dan Bormsie, bijna 1/3de zelfs van Beer zijn totale ODA, en dit met maar een puntenverschil van ± 100k
En terwijl je zelf al beweerde dat geluk al een intern heeft gehad. Hoe doet bormsie dit dan ?

Bromsie heeft veel interns gehad. Volgens mij zo goed als alleen maar. De spelers van Bromsie mogen hier zelf ook op reageren als ze willen maar echt een account weg gespeeld is er nog niet. De reden waarom ik de vraag aan gelukzaligen stel is omdat zij dat ontkennen en Bromsie niet. Althans ik heb Bromsie dat hier nog niet zien doen. Het verschil kan hem zitten in recaps klopt maar gelukzaligen heeft ook amper recaps dus dat zou voor dat account niet gelden. Kortom Gelukzaligen internt alles bij elkaar ondanks hij hier loopt te beweren van niet.

waarom stelt u deze vraag niet bij bromsie?

Meerdere factoren, in het begin, pakte ik 2k dorpen, waarbij andere 5k dorpen pakken, kleinere targets betekent ook minder troep verlies.
Omdat ik een waardeloos cluster heb ben ik genoodzaakt meer bbs te pakken.

Heads was een noodzakelijke intren, zonder hem een doodlopende groeirichting want ik kon niet na het noorden, als enige na het zuiden met tt2tm en stam is suicuide omdat die samenwerken.


Alle acties deed ik met andere zowel op bellator als undiscovered, met tph en mijn stam, gedeelde verliezen.

Kleinere targets betekent ook minder troepen verlies. Dat is dus complete onzin. Elke TW speler heeft het wel meegemaakt in de startfase tegen een speler van 3k aan lopen met 5k 5k def. Sterker nog ik zou durven beweren hoe kleiner de targets hoe MEER def en hoe minder skill. Elke ''noob'' denkt namelijk als ik maar genoeg def maak dan hou ik het langer vol. Verder heb ik niks aan te merken op het feit dat je BBs edelt, dat deden mijn DU's ook altijd voor me. Elke speler heb je gewoonweg geinternd, daar komt het eigenlijk wel een beetje op neer. Ik zal niet beweren dat jullie het enige account zijn op deze classic die dat hebben gedaan of dat het een doodzonde is maar kom dan alsjeblieft niet uit de hoogte doen dat je de Philantropist hebt weg gespeeld lol.
 

DeletedUser58424

Guest
We zullen zeker niet de meeste weerstand gehad hebben.
Maar het is een feit als ik zeg dat toen 90% van de wereld zou kiezen voor een makkelijke tegenstander om te edelen, dat ik koos ervoor een speler te pakken die ip dat moment top 5 stond.
Misschien niet de beste keuze, maar achteraf gezien misschien onvermijdelijk, zullen we nooit weten helaas.

Top-6 :(
En jij hebt mij misschien wel als target gekozen en mogen edelen van hen, maar het waren wel Thot en PicturePerfect. die het merendeel van het beukwerk hebben verricht... :)
En de enige reden dat je voor mij hebt gekozen, is omdat je een full-def speler met 6 dorpjes niet aandurfde... Beetje gek om je nu dan op de borst te kloppen, vind je niet? :D
 
Reactiescore
510
Top-6 :(
En jij hebt mij misschien wel als target gekozen en mogen edelen van hen, maar het waren wel Thot en PicturePerfect. die het merendeel van het beukwerk hebben verricht... :)
En de enige reden dat je voor mij hebt gekozen, is omdat je een full-def speler met 6 dorpjes niet aandurfde... Beetje gek om je nu dan op de borst te kloppen, vind je niet? :D
Hoezo zou ik een full defspeler aan willen vallen in de start. Zonde van mijn clears.
 
Reactiescore
1.167
Was ook zonde van de edels. Die treinen met 1000 bijl zonder clears ervoor waren pijnlijk hoor Lennart. Laat het dronken loggen maar aan mij over, dan gebeurt er tenminste niets. Behalve wat pms de deur uitgooien.
 
Reactiescore
127
Was ook zonde van de edels. Die treinen met 1000 bijl zonder clears ervoor waren pijnlijk hoor Lennart. Laat het dronken loggen maar aan mij over, dan gebeurt er tenminste niets. Behalve wat pms de deur uitgooien.

Gebeurt er nuchter wel wat dan als jij logt?
 

DeletedUser67517

Guest
Haha sinds wanneer is weerstand hier een onderwerp van discussie. Wat een ranglijstgeilers hier tegenwoordig zeg.
 
Bovenaan