Top/Flop spelers

DeletedUser6916

Guest
Ze hebben zichzelf er alleen maar mee,zolang deze stab niet wordt opgehelderd behoudt Dejavu zijn slechte naam en ik geloof niet dat ze zo bekend willen staan?

Er zal ook vast en zeker nog wel een verklaring komen, dat moet ook. Echter is het warm weer en hebben wij (geloof het of niet) ook een leven.
 

DeletedUser7072

Guest
Ze hebben zichzelf er alleen maar mee,zolang deze stab niet wordt opgehelderd behoudt Dejavu zijn slechte naam en ik geloof niet dat ze zo bekend willen staan?

En wat voor gevolgen heeft een slechte naam nou eigenlijk? Deze wereld is klein en dejavu is groot, ze hebben geen diplomatie en ook geen nieuwe rekruten nodig.

Ik denk niet dat een slechte naam onder de community hier bijster veel IG consequenties zal hebben.
 
Reactiescore
3.537
Heeft toch meer gevolgen dan je zou denken hoor Dirk. Maar of het bepalend zal zijn is weer wat anders.
 
Reactiescore
3.537
Stelling: Het account met het hoogste puntengemiddelde in de top 25 is eigenlijk de beste speler? :eek:
 
Reactiescore
3.537
De kans je gemiddeld per dorp meer troepen hebt is wel groter als je gemiddeld gezien de meeste punten in verhouding met dorpen hebt :eek:
 

DeletedUser77704

Guest
Stelling: Het account met het hoogste puntengemiddelde in de top 25 is eigenlijk de beste speler? :eek:

Als die speler zijn hoge punten gemiddelde te danken heeft aan strijd en stabiel farmen zonder bergen PP zeg ik ja. Maar meestal heb je paar van zulke.spelers in top 25. Hebben ze het te danken aan internen/fusie/pp zeg ik nee.
 
Reactiescore
3.537
Jammer niemand de moeite nam om te kijken om welke speler het ging om dan te concluderen ik hier aan het joken ben :(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Maar als je veel hebt gestreden kan je toch niet de meeste troepen hebben?????

Paradox
 
Reactiescore
3.452
En wat voor gevolgen heeft een slechte naam nou eigenlijk? Deze wereld is klein en dejavu is groot, ze hebben geen diplomatie en ook geen nieuwe rekruten nodig.

Ik denk niet dat een slechte naam onder de community hier bijster veel IG consequenties zal hebben.
En je denkt ook niet dat het gevolgen heeft voor andere werelden?
Als ik de woorden zo lees van een Dejavu lid heeft zo'n naam wel degelijk effect en wordt niet snel vergeten.
Daarnaast is het wel een 'mooie tribute' naar de vroegere stam Divined Ghosts. Jullie hebben veel waarde gehecht aan hun naam xD, hele wereld lang laag spel vertoont. Lekker als je als stam zo geëerd wordt.
 

Deleted User - 2242732

Guest
En je denkt ook niet dat het gevolgen heeft voor andere werelden?
Als ik de woorden zo lees van een Dejavu lid heeft zo'n naam wel degelijk effect en wordt niet snel vergeten.

De community bestaat uit 99% dejavu "denkende" spelers, dus nee er zullen echt geen gevolgen zijn ;)
Veel gejank hier om "vies spel" (wat het overigens ook is, los daarvan), maar binnen 2 werelden zit praktisch iedereen die dit roept terug samen met desbetreffende accounts :p #tw anno 2018
 

DeletedUser78021

Guest
Hoe staat het ermee?
Zijn alweer een paar dagen verder:)

Zijn bezig met een goede forumpost in elkaar te zetten, dus het komt eraan.
Zoals iedereen wsl minder tijd heeft in de zomervakantie is dit ook het geval bij ons.
Dus het duurt allemaal net wat langer dan normaal, excuses daarvoor maar ik wil geen halve post
op het forum droppen waar nog 10 haken en ogen aan zitten.

- Yvo
 
Bovenaan