Top/Flop spelers

DeletedUser78972

Guest
Haha hee leef jij ook nog?
Ook actief op deze wereld?

En jij moet weten dat ik niet echt een haantje ben opzich meer een halve haan lol
 

DeletedUser78796

Guest
Ik weet precies wat voor een jij bent. En op 56 deed je ook zeker je naam eer aan.

En leef weer sinds een paar weken. Kijken of er een leuke wereld is om te beginnen
 
Reactiescore
1.019
waarschijnlijk is daar iemand die je niet zo graag mag, zo graag wil je die spelers daar laten starten :eek:
 

DeletedUser78796

Guest
Lig ergens in het zuiden dus helaas gaat dat niet meer lukken.

En als ik zal starten ga ik er meteen weer vol voor. Nu kan het ook wel maar ben dan eigenlijk te laat begonnen vind ik
 
Reactiescore
3.582
waarschijnlijk is daar iemand die je niet zo graag mag, zo graag wil je die spelers daar laten starten :eek:

Liggen veel opties nog een leuke stam te maken hoe meer spelers daar zijn hoe groter de kans.

Lig ergens in het zuiden dus helaas gaat dat niet meer lukken.

En als ik zal starten ga ik er meteen weer vol voor. Nu kan het ook wel maar ben dan eigenlijk te laat begonnen vind ik

Je hebt in de inventaris een item waarmee je u dorp tot 1.5 dagen na je start ergens naartoe kan verplaatsen naar keuze. Zuiden overigens mss wel de moeilijkste plaats om te starten nog.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik weet precies wat voor een jij bent. En op 56 deed je ook zeker je naam eer aan.

En leef weer sinds een paar weken. Kijken of er een leuke wereld is om te beginnen

haha wat voor een dan?
en idd 56 was na w1 wel ff inkomen ja schaam ik me niet voor hoor en deed alles via mobiel,

maar oke nice, agh te laat is het nooit in de rim, wel zou ik niet onder leonpij12 spelen als ik jou was:p
 
Reactiescore
3.582
Ahw lieverd, maar speelde jij niet anoniem :eek:

Mss was mijn joke ni duidelijk genoeg :s Met ondersteboven doelde ik op echt letterlijk ondersteboven die hele lijst. Maar volgens mij klopt het dan alsnog niet. Hoe dan ook nog altijd anoniem geen zorgen :p
 
Bovenaan