Top/Flop spelers

DeletedUser77704

Guest
Eerst waren het de stamleden van Run en Hide die dachten dat zij überhaupt kans maakten tegen Raad.

Later begonnen enkele Noobs van Lick met deze gedachten rond te scharrelen.
Ze waren zelfs zo overtuigd, dat ze alle kleinere stammen en spelers naar zich hebben geprobeerd te trekken.

Een Jump van Moniskir zou volgens deze Noobs ook geen probleem zijn.
Ze waren zo overtuigd dat een NAP bespreking omtrent deze Jump niet nodig was volgens hun.
Uiteindelijk verliezen ze de Jump dorpen van Moniskir en later verliezen ze geheel Realexxt.

Intern loopt het ook niet zo lekker bij Lick, de ene leider stapt op na de andere en nu zit de Uber Noob aan de stuur :).
Ook elkaar helpen is er binnen Lick niet, terwijl een stamgenoot volle aanval krijgt, gaat een andere stamgenoot al zijn troepen laten farmen.
(wellicht met opzet om zo niet te hoeven helpen :) )


Speciaal voor Justin,

Je kan wel 2 werelden gewonnen hebben, maar een wereld waar je echte tegenstanders hebt, toont wederom aan waarom jij tot de Noob klasse behoort.

Je bent een schatje om te denken dat ik er maar 2 heb gewonnen :oops:

Je weet hoe de gesprekken gingen voor de NAP en hoe ik over situatie dacht dus probeer die dingen niet door mekaar te halen ;) Zou fijn zijn. Of probeer eens ergens anders over te praten dan een speler die stopt, altijd praktisch ;)
 

DeletedUser79359

Guest
Lick heeft een aantal spelers van NGNG moeten overhalen om er enigszins nieuw leven in te blazen. Sneu! Het gaat ze niet helpen. Raad heeft al laten zien dat ze de terechte winnaar van deze wereld worden.
 
Reactiescore
63
Lick heeft een aantal spelers van NGNG moeten overhalen om er enigszins nieuw leven in te blazen. Sneu! Het gaat ze niet helpen. Raad heeft al laten zien dat ze de terechte winnaar van deze wereld worden.

Sinds wanneer is het rekruteren van spelers sneu? Tenzij jullie betrekkingen met hun hadden, wat bij mij in ieder geval niet bekend is. Mocht het wel zo zijn vind kk dat eerder sneu, omdat Raad hun dan nodig blijkt te hebben om van zulke noobs te winnen.

Daarnaast gaat het bij deze wereld niet om dominantie maar het bezitten van runedorpen, dus neen ... wereld is nog zeker niet beslist..
 
Reactiescore
1.278
Het rekruteren van spelers op zich is natuurlijk niet sneu, het gaat meer op de manier waarop. Door van een aanliggende stam de 'top' spelers te rekruteren, die op de beurt dan ook nog een paar (oud)stamgenoten internen, laat je een stam snel bezwijken. Hierdoor ontloopt je een potentieel interessante strijd en dit natuurlijk jammer er zijn al zo weinig stammen actief.

Daarnaast al rekruteer je spelers op het moment dat je dorpen verliest als stam komt het al snel over als rekruteren uit wanhoop, of dit sneu is of verstandig hou ik in het midden.

Ben in ieder geval blij dat Lick stappen onderneemt om alsnog de rollen om te draaien en de wereld te winnen, of dit genoeg is om raad te verslaan zullen we vanzelf zien.
 

DeletedUser73657

Guest
crodie op 01.07. om 11:42 uur
We hebben destijds voor Raad gekozen en daar wil ik ook voor blijven kiezen.. de spelers van Psy, SBL en Ben van het acc Tears zijn gewoon arrogante zakken waar toch niet mee samen te werken valt

maxresdefault.jpg


58539d2201c8599051b8a4eda1a7d0d0.png



13847998.jpg
 
Reactiescore
634
Of probeer eens ergens anders over te praten dan een speler die stopt, altijd praktisch ;)

Je kan beter vertellen welke merk ren schoenen hij heeft gekocht in plaats van onzin aankondigen over stoppen ;).
Of gaat dat de nieuwe rage worden, fronten met echte spelers = stoppen met TW :)
 

DeletedUser77704

Guest
Je kan beter vertellen welke merk ren schoenen hij heeft gekocht in plaats van onzin aankondigen over stoppen ;).
Of gaat dat de nieuwe rage worden, fronten met echte spelers = stoppen met TW :)

Heb je dan spookspelers :eek: Als ze in ranglijst staan, zijn ze toch echt?

Maar volgens mij front het account nog niet niet met de echte top van Raad. En team mag dat fixen, was in februari al gestopt maar toen na 6 weken terug gekomen voor paar gasten op 57. Daarna toch weer door gegaan maar k trek het lichamelijk niet, lag gisterennacht in ziekenhuis na spoedopname. Gelukkig nu weer thuis, maar zijn belangrijkere zaken dan TW. Handel nu netjes alles af op alle werelden/openstaande beloftes en dan is het.mooi geweest.
 

DeletedUser79359

Guest
crodie op 01.07. om 11:42 uur
We hebben destijds voor Raad gekozen en daar wil ik ook voor blijven kiezen.. de spelers van Psy, SBL en Ben van het acc Tears zijn gewoon arrogante zakken waar toch niet mee samen te werken valt

maxresdefault.jpg


58539d2201c8599051b8a4eda1a7d0d0.png



13847998.jpg

Briljant! XD
 
Reactiescore
30
Grappenmaker.
 

DeletedUser78364

Guest
Ik zie dat .Psychedelic nurse dorpen verliest aan Raad. Is .Psychedelic nurse dan toch niet zo'n topper? Of was de massa van Raad gewoon goed uitgevoerd?
 

DeletedUser73657

Guest
Heb je niks beters te doen?

Batchienoob komt hier een grote mond opzetten maar kan niks waar maken , dan mogen wij daar toch even mee lachen.

Ik zie dat .Psychedelic nurse dorpen verliest aan Raad. Is .Psychedelic nurse dan toch niet zo'n topper? Of was de massa van Raad gewoon goed uitgevoerd?

Lick hielp weinig tot niet met vv'en wat een van de hoofdzaken is van het dorpenverlies :)
 

DeletedUser20001

Guest
Ik zie dat .Psychedelic nurse dorpen verliest aan Raad. Is .Psychedelic nurse dan toch niet zo'n topper? Of was de massa van Raad gewoon goed uitgevoerd?

Was een serieus goede aanval, vooral door Smashingone. Denk dat dat de beste raad speler is en degene die straks op nummer 1 eindigt. Zeker ook verdiend. Als je zo levensloos zoveel aanvallen kan blijven sturen dan hoor je eerste te worden.
 

DeletedUser73657

Guest
Was een serieus goede aanval, vooral door Smashingone. Denk dat dat de beste raad speler is en degene die straks op nummer 1 eindigt. Zeker ook verdiend. Als je zo levensloos zoveel aanvallen kan blijven sturen dan hoor je eerste te worden.

Gelukkig dat je via vv's het werk kan verdelen.

Vv staat trouwens voor vakantievervanging. Weet niet of ze daar in lick al van gehoord hebben
 
Reactiescore
967
Was een serieus goede aanval, vooral door Smashingone. Denk dat dat de beste raad speler is en degene die straks op nummer 1 eindigt. Zeker ook verdiend. Als je zo levensloos zoveel aanvallen kan blijven sturen dan hoor je eerste te worden.

Het feit dat je hem hopeloos noemt omdat die veel aanvallen stuurt, blijkt wel weer hoe slecht jij bent. Kwestie van duizenden incomings op jouw aars sturen en weg is Stijntje:oops:
 
Reactiescore
20
Was een serieus goede aanval, vooral door Smashingone. Denk dat dat de beste raad speler is en degene die straks op nummer 1 eindigt. Zeker ook verdiend. Als je zo levensloos zoveel aanvallen kan blijven sturen dan hoor je eerste te worden.

Duizend aanvallen sturen doe je gewoon rustig door wat op enter te drukken, paar clears er tussen gooien en op je andere scherm een serie kijken en je bent klaar in een uurtje. Dat is best elke dag te doen. Jammer dat iemand denkt dat fakes sturen iemand een goede speler maakt. Dat maakt hem alleen een actieve speler en blijkbaar word je op deze wereld dan meteen als goed gezien. Als je in lick zit is activiteit een zeldzaamheid, dus snap enigszins dat je niet weet hoe je daar mee om moet gaan.
 
Bovenaan