Top/Flop spelers

DeletedUser69389

Guest
pp farmer = pp abuser in toekomstige wereld = pp abuser = flop ;)
Dat is te zwart wit. Ik heb ook al vaak zat pp gefarmd, maar dat is puur voor de werelden waar ik speel. Of je moet investeren in PA, AM en eventueel 20% extra gs abusen willen noemen.

Doe je abusen zoals een Pikachu ja dan ben je een flop voor mij inderdaad.
 
Reactiescore
338
weet nog niet wat ik er mee ga doen hahaha, heb momenteel (nog) niet de tijd om weer een wereld serieus te gaan spelen
 
Reactiescore
831
Dat is te zwart wit. Ik heb ook al vaak zat pp gefarmd, maar dat is puur voor de werelden waar ik speel. Of je moet investeren in PA, AM en eventueel 20% extra gs abusen willen noemen.

Doe je abusen zoals een Pikachu ja dan ben je een flop voor mij inderdaad.

Was een slecht sarcastisch mopje. Ik deel je mening, pp farmen is gewoon een must geworden jammer genoeg. Wat bijvoorbeeld Pikachu doet is idd erover voor mij.

Wel denk ik niet dat hij perse een flop is daardoor.
 

Deleted User - 697374

Guest
Pp farmen is geen must gewoon ergens als co gaan spelen en geen pp bijdragen.:oops:
 

Deleted User - 697374

Guest
Die logica is wel krom je pp abused en je bent een flop. Persoonlijk vind ik als je pp abused je niet per defenidef een flop bent. Uiteindelijk gaat het erom wat je voor de rest presteert en niet om hoogste punten of pp je uitgeeft.
 

Deleted User - 487871837

Guest
pp farmer = pp abuser in toekomstige wereld = pp abuser = flop ;)

Beetje kort door de bocht inderdaad.

Je kan ook een wereld pp farmen zodat je op je volgende wereld genoeg pp hebt voor een jaar PA, AM en evt 20% GS of om wat in de events te steken. Maakt je niet meteen een abuser :p

Verder denk ik dat het moeilijk is om nu al toppers op de noemen met al het abusen wat nog gaande is.
 
Reactiescore
831
Beetje kort door de bocht inderdaad.

Je kan ook een wereld pp farmen zodat je op je volgende wereld genoeg pp hebt voor een jaar PA, AM en evt 20% GS of om wat in de events te steken. Maakt je niet meteen een abuser :p

Verder denk ik dat het moeilijk is om nu al toppers op de noemen met al het abusen wat nog gaande is.

Heb al gezegd dat het een mopje was en ik deel jullie mening.

Ik denk persoonlijk wel dat je het erdoor kunt kijken als je kijkt naar sommigen hun farm stats bijvoorbeeld.
 

Deleted User - 697374

Guest
maar aap of niet top of flop? Heeft veel pp er door heen gedouwd kijkend naar farm stats.
 

Deleted User - 697374

Guest
same denk dat als die jongens op het moment van incomings de boel achter laten en hopen dat er iets over blijft
 
Reactiescore
1.278
top Pietertje2003 niet alleen omdat hij in mijn stam zit, maar zijn farm stats en ODA zeggen al genoeg

Verbaas mezelf wel over het enorme ODA aantal ten opzichte van het vrij kleine dorpje dat hij heeft overgenomen. Daarnaast ODA hoeft niet altijd positief te zijn he, zie dat zijn buurman er bijvoorbeeld 9k ODD bij heeft. Dat kan een dure zijn geweest. Het is nog te vroeg om te oordelen of de agressieve speelwijze van pietertje succesvol blijkt. Of dat pietertje eventjes mag wisselen.:D
 
Reactiescore
2.478
Verbaas mezelf wel over het enorme ODA aantal ten opzichte van het vrij kleine dorpje dat hij heeft overgenomen. Daarnaast ODA hoeft niet altijd positief te zijn he, zie dat zijn buurman er bijvoorbeeld 9k ODD bij heeft. Dat kan een dure zijn geweest. Het is nog te vroeg om te oordelen of de agressieve speelwijze van pietertje succesvol blijkt. Of dat pietertje eventjes mag wisselen.:D

Anton, welk acc speel je?

Aldo hier (Axfire W42)
 
Bovenaan