Top/Flop spelers

Reactiescore
634
Shayan,

Zoek aub een vriendin, want je bent echt maar wat aan het bazelen.
Enige wat jij doet is typen om getypt te hebben.

Ene keer vind je misbruik maken van een samenwerking goed, terwijl je 2 berichten erna aangeeft dat misbruik Stab is.

Je zit te zeggen dat zonder screens het modder gooien is, krijg je screens, ga je alsnog jouw stamgenoot zijn verhaal goed proberen te praten, terwijl daar geen enkele screen wordt getoond om iets te bewijzen.

laatste tip voor jou dan, want verdere reacties geven op jouw posten gaat geen toegevoegde waarde hebben.
Begin alvast de betekenis van de volgende TW termen te achterhalen

NAP
GAP
BG
PBG

STAB
SPION

NOOB


Mvg,

Mark - Team Coruscant
 

DeletedUser78605

Guest
Heel deze discussie is nutteloos.. De desbetreffende speler zit niet op het af, dus werk hem in game maar weg.

En Mark - Team Coruscant, kan jij niet gewoon een handtekening maken? Erger me daar echt al dagen aan :p
 

DeletedUser77389

Guest
Shayan moet gewoon nodig eens aan zijn trekken komen volgens mij. Zit wat dwars daar.
 

DeletedUser20783

Guest
Shayan,

Zoek aub een vriendin, want je bent echt maar wat aan het bazelen.
Enige wat jij doet is typen om getypt te hebben.

Ene keer vind je misbruik maken van een samenwerking goed, terwijl je 2 berichten erna aangeeft dat misbruik Stab is.

Je zit te zeggen dat zonder screens het modder gooien is, krijg je screens, ga je alsnog jouw stamgenoot zijn verhaal goed proberen te praten, terwijl daar geen enkele screen wordt getoond om iets te bewijzen.

laatste tip voor jou dan, want verdere reacties geven op jouw posten gaat geen toegevoegde waarde hebben.
Begin alvast de betekenis van de volgende TW termen te achterhalen

NAP
GAP
BG
PBG

STAB
SPION

NOOB


Mvg,

Mark - Team Coruscant


je screen zijn een paar random afspraken wat de andere persoon ook toegeeft. verder staat er niks in over welke van zogenaamde termen van je en is alles open voor interpretatie. maar ik kap maar, blijf maar lekker de slachtoffer spelen vriend.

dus ga maar lekker door met beledigen, want dat is de enige manier dat jullie argumenten kunnen winnen. vind het trouwens ook geweldig dat je lekker langs mij heen blijft praten.

groet voor de laatste keer,

shayan
 

DeletedUser56551

Guest
Ah Coruscant aka Mark, daar ben je weer!

Leuk trouwens dat je alle tijds aanduidingen voor de grap weglaat.

Jullie waren al bezig op Tanken voordat wij de afspraken aan het maken waren, dus dat jij ons hebt geholpen tegen Tanken is gewoon niet waar. Hier druk ik dus al uitkraam van je de grond in.

Wij(Run) werkten inderdaad samen met Hide, ontken ik niet, en kan iedere jongen met wat verstand ook geweten hebben. (2 stammen die eerst zusterstammen waren, veranderen alleen de naam naar Hide en Run, goh wat hebben die namen veel gemeen, vind je niet? )

Daarnaast mocht jij Unique inderdaad hebben, zoals je ziet op je leuke screens. Echter vergeet je hierbij de screens te maken van de tijdsaanduiding. Wij gaven je een week, hier heb jij niet op gewacht. Jij, ja jij MARK, want zonder jou op het account Coruscant waren er allang fatsoenlijke afspraken gemaakt. Maar jij dwong onze du direct tot overgave anders kwam jij wel even langs met een clear. Sorry maar met zo'n arrogante kwast doen wij dan geen zaken meer. Tevens was het inderdaad de Co die een van jou Du's ging ondersteunen, het was namelijk je eigen Du die ons om hulp vroeg omdat hij jouw account niet meer wou helpen. Jullie deden blijkbaar heel onredelijk tegen hem en daarom kwam hij bij ons aankloppen..

P.s. wat heeft UC hiermee te maken? Ook hierbij geef je geen tijdsaanduiding want onze afspraken werden 4 weken geleden besproken, en 3 weken geleden tot einde gebracht en gesprekken met UC vonden pas verleden week plaats..

Pfff zo moe word je van zulke spelers. Kom met de waarheid of zeg niets..

Groetjes <3
 

DeletedUser77389

Guest
Ah Coruscant aka Mark, daar ben je weer!

Leuk trouwens dat je alle tijds aanduidingen voor de grap weglaat.

Jullie waren al bezig op Tanken voordat wij de afspraken aan het maken waren, dus dat jij ons hebt geholpen tegen Tanken is gewoon niet waar. Hier druk ik dus al uitkraam van je de grond in.

Wij(Run) werkten inderdaad samen met Hide, ontken ik niet, en kan iedere jongen met wat verstand ook geweten hebben. (2 stammen die eerst zusterstammen waren, veranderen alleen de naam naar Hide en Run, goh wat hebben die namen veel gemeen, vind je niet? )

Daarnaast mocht jij Unique inderdaad hebben, zoals je ziet op je leuke screens. Echter vergeet je hierbij de screens te maken van de tijdsaanduiding. Wij gaven je een week, hier heb jij niet op gewacht. Jij, ja jij MARK, want zonder jou op het account Coruscant waren er allang fatsoenlijke afspraken gemaakt. Maar jij dwong onze du direct tot overgave anders kwam jij wel even langs met een clear. Sorry maar met zo'n arrogante kwast doen wij dan geen zaken meer. Tevens was het inderdaad de Co die een van jou Du's ging ondersteunen, het was namelijk je eigen Du die ons om hulp vroeg omdat hij jouw account niet meer wou helpen. Jullie deden blijkbaar heel onredelijk tegen hem en daarom kwam hij bij ons aankloppen..

P.s. wat heeft UC hiermee te maken? Ook hierbij geef je geen tijdsaanduiding want onze afspraken werden 4 weken geleden besproken, en 3 weken geleden tot einde gebracht en gesprekken met UC vonden pas verleden week plaats..

Pfff zo moe word je van zulke spelers. Kom met de waarheid of zeg niets..

Groetjes <3

Lig jij eigenlijk nog wel op de kaart. Of ben jij zo'n verlaten dorpje dat ik in mijn oor hoor pruttelen?
 

DeletedUser73657

Guest
Kunnen de noobjes uit hide nog iets kwijt over finesthour en waarom zo een stabber nog steeds niet gekicked is? Zou bijna gaan denken dat jullie me gelijk geven :rolleyes:
 
Reactiescore
634
Wij(Run) werkten inderdaad samen met Hide, ontken ik niet, en kan iedere jongen met wat verstand ook geweten hebben. (2 stammen die eerst zusterstammen waren, veranderen alleen de naam naar Hide en Run, goh wat hebben die namen veel gemeen, vind je niet? )

Je erkent dat je met opzet misbruik probeert te maken van een samenwerking en zoals ik lees ben je ook nog eens trots op je STAB :)

Ah Coruscant aka Mark, daar ben je weer!

Volgens mij heb jij Run dood laten gaan door je houding, wat je nu een andere toe wilt schuiven ?
Nu zit je in Hide, ook zelfde verhaal :)

dus ga maar lekker door met beledigen, want dat is de enige manier dat jullie argumenten kunnen winnen. vind het trouwens ook geweldig dat je lekker langs mij heen blijft praten

Eens waren we allemaal als Noob begonnen, dus kan het je ook niet echt kwalijk nemen :), iets meer moeite doen en je komt er wel ;)

Eerst zit je zeiken dat er geen screens zijn, krijg je screens over meerdere voorvallen door Coruscant en anderen geleverd, is het nog steeds niet goed :).

Kijk eens naar de taalgebruik van je stam genoot en vergelijk die met de rest, voordat je hier verder gaat bazelen.

Vanuit Run en Hide is er op geen enkele screens of beschuldigen op een normale manier gereageerd, denk daar maar eens over na.
Dan ga je ook kunnen achterhalen waarom Zusjes en Nichtjes (Run - Hide - MB/DU) nu 1 voor 1 W61 waarwel zeggen
 

DeletedUser78605

Guest
Precies :p

Werelden volgen de volgende stadia:
1. PPwars (0k - 10k)
2. Farmwars (10k - 250k)
3. Internwars (250k - 1m)
4. Tribalwars (1m+)
En ik vond de startfase vroeger altijd het leukst.. Kon je door actief te zijn en goed te farmen lekker uitbreiden. Nu wordt dat altijd strak getrokken door de pp functies..
 

DeletedUser78605

Guest
Hide! kiest internen wel erg makkelijk boven deffen of nieuwe spelers zoeken
 

DeletedUser20783

Guest
Hide! kiest internen wel erg makkelijk boven deffen of nieuwe spelers zoeken

durft niet voor de andere te spreken maar ik heb gewoon een fusie gedaan met 2 andere leden van de stam waar ik het wel mee kan vinden. ik speelde alleen en had wat versterking nodig, zeker met de vakanties die aankomen.


met vriendelijke groet,

shayan
 

DeletedUser69481

Guest
Ik begin wel steeds meer de keuze van Hide en Run te begrijpen om in het begin een grote massa stam te maken. Op het tempo dat er nu accounts verdwijnen was 1/2 extra stammen geen overbodige luxe geweest.
 
Bovenaan