Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79415

Guest
Wat is daar erg aan?

Boeie, of je de dorpen nou +-10000 maakt of helemaal uitbouwend.

Bovendien trace deed het toch ook?

Care Guys lekker spel spelen nog eventjes doorzetten of hardlopen.
 
Reactiescore
1.367
Crack probeerde de 10 mil award te stelen door middel van zijn dorpen volledig uit te bouwen.

Waarom niet?
Tis toch een wedstrijd he
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Daarom zei ik al dat het een nutteloze discussie was. Iedereen heeft hier een andere kijk op.
 
Reactiescore
1.367

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005

Na de val van de zoveelste speler aan de Adios/Koets kant (Saphira had geen zin in deffen) wou Crackie nog ff awardje binnenslepen omdat wereldwinst nu al helemaal onmogelijk is. Nouja eigenlijk iedereen op Crack behalve Jesse die heeft de volledige dorpenuitbouw gestopt. Nouja iedereen zijn pleziertje ik zelf vind het beetje triest vooral nadat ze zelf met zijn alle huilde op het forum toen Trase het deed.


Ben je een beetje boos?
 
Reactiescore
1.367
Na de val van de zoveelste speler aan de Adios/Koets kant (Saphira had geen zin in deffen) wou Crackie nog ff awardje binnenslepen omdat wereldwinst nu al helemaal onmogelijk is. Nouja eigenlijk iedereen op Crack behalve Jesse die heeft de volledige dorpenuitbouw gestopt. Nouja iedereen zijn pleziertje ik zelf vind het beetje triest vooral nadat ze zelf met zijn alle huilde op het forum toen Trase het deed.



Ben je een beetje boos?

Waarom zou ik boos moeten zijn?
 
Reactiescore
163
Omdat TAS ons ging blamen omdat we met gebouwen 10M punten wouden halen, we overeen waren gekomen dat we het beide uit zouden zetten. Maar TAS zich niet aan zijn woord hield en het toch met gebouwen haalde o_O
 
Reactiescore
1.367
Waarom zou ik boos moeten zijn? :rolleyes:

omdat je enkel reageert met
clear.png
clear.png
:D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
@Crack je weet dat dorpen uitbouwen, afbreken en weer terug opbouwen veel GS kost he :eek:
 
Reactiescore
1.283
Omdat TAS ons ging blamen omdat we met gebouwen 10M punten wouden halen, we overeen waren gekomen dat we het beide uit zouden zetten. Maar TAS zich niet aan zijn woord hield en het toch met gebouwen haalde o_O

Ik had je bericht gemist.

We blamede niemand maar vertikte het om die award weg te geven aan een booster.
Een goede rede hadden jullie er ook niet voor behalve dan “trase deed het ook”...alleen schrijf je tas en trase toch een tikkie anders dus totaal niet relevant.

Daarbij is onze am later weer terug gezet maar net als jullie hadden ook wij geen zin om de huidige bouw uit te zetten handmatig dus liep die nog even door.

Ben verder trots op jullie dat jullie hof nr 2 wel binnen hebben kunnen boosten.

Luf you guys
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan