Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
62
Dat bedoel ik ja, 2 dorpjes en je smijt een speler vol kata's. Ik blijf er mijn bedenkingen bij hebben, denk dat die terecht zijn (zeker als je naar het kwaliteits- en ervaringsverschil tussen beide spelers kijkt, wat je echt niet mag onderschatten).
Verder wordt er o zo mooi gesproken van 'dit is tussen ons en Epdej, Noble zijn best schatjes', maar dan gaan ze er nog eens hun stamgenoot bijhalen. Komaan, dit is ronduit lachwekkend.
 

DeletedUser78825

Guest
b4f8dbb532701832e7e76f9e1b496c91.png


Viral heeft geen stam.

Plus, ik weet niet hoeveel katas er precies zijn geweest dus is imo moeilijk te beoordelen in hoeverre het teveel is.
 
Reactiescore
62
Die werken duidelijk samen toch (wat hun volste recht is).
Moesten we jouw redenering volgen dat smijt Viral kata's uit het niets?

Meer dan genoeg om de boerderijtjes naar 1 te brengen.
 

DeletedUser78825

Guest
Die werken duidelijk samen toch (wat hun volste recht is).
Moesten we jouw redenering volgen dat smijt Viral kata's uit het niets?

Ik heb gehoord dat het iets te maken had met "in het krijt staan".
 
Reactiescore
62
Ik baseer me zuiver en alleen op de 2 aangehaalde redenen;
- de NAP die aanvaard was door DBA
- de 2 schamele, beloofde dorpjes die ze niet gekregen hebben

Daarom is het mijn ogen een meer dan overdreven reactie van een ervaren account uit op een speler die het spelletje wellicht nog aan het leren is.
 

DeletedUser79737

Guest
Wij hebben het voorval met Epdej besproken en hij claimt een aaneenschakeling van leugens. De betreffende dorpen stonden namelijk leeg, maar een MB van DBA, Devillance, vond het nodig meer clears mee te sturen. Dat kon Epdej niet waarderen en met goedkeuring van Pieter, een speler van DBA, mocht Epdej de edelmannen toch weer blokkeren.
In de toegevoegde afbeeldingen mag iedereen dit teruglezen. Ik heb goedkeuring gekregen van Epdej deze hier online te zetten.

WhatsApp Image 2018-08-24 at 18.08.51.jpeg WhatsApp Image 2018-08-24 at 18.08.58.jpeg WhatsApp Image 2018-08-24 at 18.09.04.jpeg WhatsApp Image 2018-08-24 at 18.09.13.jpeg WhatsApp Image 2018-08-24 at 18.09.17.jpeg
 

DeletedUser79280

Guest
Wat een gedoe over 3/4 dorpjes..

Om dit nu gelijk een stab te noemen en de stam noble erbij te betrekken en in negatief daglicht te zetten? Er was veel bekend over dorpen die leeg stonden i.v.m. deff die aan het front stond dus als Epdej echt iets van plan was had hij die MB wel helemaal van de kaart geveegd..(Dat was een stab geweest) Deze actie ging alleen om een 3/4tal dorpen die in zijn cluster lagen en waarbij het al niet de bedoeling was dat deze MB in het cluster van Epdej zou komen. Daarnaast is er wel degelijk overleg geweest over deze overgenomen dorpen (zie eerdere bericht met foto's van soc)

Om een massa op Epdej te plannen met 300 clears is jullie recht aangezien de NAP over is, maar om nu massaal kata's mee te sturen om dit kleine akkefietje is in mijn ogen wel kinderachtig.

Als stam zijnde hebben we ons buiten het akkefietje tussen Epdej en DBA gehouden, de eerste twee dagen heeft het account dus ook zelf mogen deffen. Toen later duidelijk werd hoe het in elkaar zat zijn we hem vanochtend toch maar te hulp geschoten.

Helaas hebben de kata's redelijk wat schade kunnen toebrengen. Ondanks de aanhoudende aanvallen is deze schade alweer herstelt. Naar mijn mening had DBA de kata's beter kunnen thuislaten, en zich kunnen richten op een beter plan om dorpen te veroveren..

Nogmaals, dat noble in een negatief daglicht wordt gezet is volkomen onterecht. We hebben het altijd goed kunnen vinden met veel spelers van Adios en zouden ons niet verlagen tot zulke acties die hier eerder genoemd zijn. Voordat er dus de volgende keer weer allemaal conclusies worden getrokken zou het fijn zijn om eerst de desbetreffende personen in te lichten en hun kant van het verhaal te horen. Hiermee voorkom je deze onterechte zwartmakerij.

Mvg

giphy.gif



giphy.mp4
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Niet eens zin om de posts te lezen ben ik bang :(.
 

DeletedUser59507

Guest
Wel opvallend dat iedereen er als de kippen bij is om te (ver)oordelen, ook zonder enige feitenkennis. Maar dat zodra de bewijzen op tafel worden gelegd en zelfs epdejs onschuld wordt aangetoond, mensen te mager van aard zijn om hun vooringenomen ongefundeerde beschuldigingen of mening toch maar terug te nemen. Het draait om reputatie en FairPlay, daar gaat het met die kata's, 4 dorpjes etc. de hele tijd over. Maar is het dan wel fair om ergens iets van te vinden als je de feiten niet kent? Discovered had schijnbaar heel veel behoefte aan goedkeuring voor zijn kata actie, maar weinig behoefte aan de daadwerkelijke feitelijke toedracht eerlijk schetsen.
 
Reactiescore
1.367
Wel opvallend dat iedereen er als de kippen bij is om te (ver)oordelen, ook zonder enige feitenkennis. Maar dat zodra de bewijzen op tafel worden gelegd en zelfs epdejs onschuld wordt aangetoond, mensen te mager van aard zijn om hun vooringenomen ongefundeerde beschuldigingen of mening toch maar terug te nemen. Het draait om reputatie en FairPlay, daar gaat het met die kata's, 4 dorpjes etc. de hele tijd over. Maar is het dan wel fair om ergens iets van te vinden als je de feiten niet kent? Discovered had schijnbaar heel veel behoefte aan goedkeuring voor zijn kata actie, maar weinig behoefte aan de daadwerkelijke feitelijke toedracht eerlijk schetsen.

Ach, jullie verdienen altijd kata's, allemaal :p
 
Reactiescore
3.452
De leider van Noble heeft aangegeven dat het iets is tussen de twee betreffende spelers en dat hij zich er niet mee gaat bemoeien , hij stuurt geen deff naar zijn lid en helpt niet aangezien hij dit ziet als een conflict tussen twee spelers en niet op stamniveau.
Is dat vraagstuk ook weer opgelost ;-)

Misschien ook even mijn laatste bericht plaatsen ouwe stokert!

Leuke poging voor een Runner
 
Reactiescore
62
2 pagina's met verwijten richting Noble, en daarmee moet hij het stellen eens het tegendeel bewezen is?
Please, hij heeft groot gelijk dat hij zijn reactie postte en het was niet overdreven.
 
Reactiescore
3.452
2 pagina's met verwijten richting Noble, en daarmee moet hij het stellen eens het tegendeel bewezen is?
Please, hij heeft groot gelijk dat hij zijn reactie postte en het was niet overdreven.
Zoals Cala al zei, er wordt of niet of selectief gelezen.
 
Reactiescore
3.452
784C3067-2F52-4E49-8239-BACE2E454AA1.jpeg Dat Noble de bg verbrak met Adios en direct Red op de hoogte stelt dat de bg is verbroken is Sws al smerig.
Red wist dat Noble de deff leverancier was van Adios , de leider maakte al plannen voor dat de bg op was gezegd om Adios in de rug aan te vallen wanneer ze daadwerkelijk de bg zouden opzeggen.
Dus plannen om aan te vallen, direct Red op de hoogte stellen , ik blijf achter mijn woorden staan dat ik dat smerig vind .
 
Bovenaan