Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
3.452
Dus je beloofd dorpen af te staan , bericht dat ze overgenomen kunnen worden en ze staan dik gestacked , das geen stab vind je?
 

DeletedUser76972

Guest
Nu wel even een mening van de rest: Vinden jullie dat Blue (die niets met deze strijd te maken heeft) nu ook kata's op ons mag gooien? Ik sta open voor andere hun mening
Om hier nog even op terug te komen.
Blue heeft nog wel betrekkingen met noble gezien de conflicten met hun in het verleden altijd de westelijke spelers van adios betrokken.
We gaan dit niet vergelden door kata's, want zie ook wel in dat er niet netjes gehandeld is vanuit Noble.

Dat gezegd hebben zou ik wel graag zien dat jij er nu stopt met kata's. Je hebt je standpunt er nu wel mee neergezet en ga je door dan is het einde zoek.
Vecht het vanaf nu gwn normaal uit.
 
Reactiescore
62
Toegegeven, mijn focus lag op die aanvallen van de mb.
Zoals eerder aangegeven vond ik dat schuld bekennen, als daar geen goede reden voor is dan is dat een stab. Snap echter uberhaupt niet waarom hij die zou willen teruggeven.
Dus ja, daarin zou ik je gelijk geven.

Pakt niet weg dat je zonder enige communicatie naar de stam zelf toe kata's begint te smijten.
Jij hebt al een aantal acties van red als heel smerig/laag beschouwd, begin jij dan ook direct te kata'en? Neen, je gaat eerst in gesprek.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Om hier nog even op terug te komen.
Blue heeft nog wel betrekkingen met noble gezien de conflicten met hun in het verleden altijd de westelijke spelers van adios betrokken.
We gaan dit niet vergelden door kata's, want zie ook wel in dat er niet netjes gehandeld is vanuit Noble.

Dat gezegd hebben zou ik wel graag zien dat jij er nu stopt met kata's. Je hebt je standpunt er nu wel mee neergezet en ga je door dan is het einde zoek.
Vecht het vanaf nu gwn normaal uit.

Moet vanuit Noble komen denk ik. Excuses aanbieden, alle dorpen teruggeven die van MBs gepakt waren (?), de dorpen teruggeven in de deal (of het heeft met elkaar te maken) etc. Dan kan het Kata gebruik denk weer weg :)
 

DeletedUser78825

Guest

Ik weet dat je dat hebt gezegd, en daar doel ik niet op. Ik bedoel eerder dat dit de reactie is op het totaalplaatje en je dus alles tegenover alles moet zetten wanneer je wilt kijken of deze actie justified is.
 

DeletedUser79415

Guest
Toegegeven, mijn focus lag op die aanvallen van de mb.
Zoals eerder aangegeven vond ik dat schuld bekennen, als daar geen goede reden voor is dan is dat een stab. Snap echter uberhaupt niet waarom hij die zou willen teruggeven.
Dus ja, daarin zou ik je gelijk geven.

Pakt niet weg dat je zonder enige communicatie naar de stam zelf toe kata's begint te smijten.
Jij hebt al een aantal acties van red als heel smerig/laag beschouwd, begin jij dan ook direct te kata'en? Neen, je gaat eerst in gesprek.

Ik kan je denk ik wel 20 berichten geven gesprekken van onze kant naar hun en 18daarvan zijn sws netjes misschien enkele wat opgefokt maar wat wil je als je klap na klap van Noble/epdej moet incasseren .. emmer stroomt na lange tijd nou eenmaal over.
 

DeletedUser76932

Guest
Toegegeven, mijn focus lag op die aanvallen van de mb.
Zoals eerder aangegeven vond ik dat schuld bekennen, als daar geen goede reden voor is dan is dat een stab. Snap echter uberhaupt niet waarom hij die zou willen teruggeven.
Dus ja, daarin zou ik je gelijk geven.

Pakt niet weg dat je zonder enige communicatie naar de stam zelf toe kata's begint te smijten.
Jij hebt al een aantal acties van red als heel smerig/laag beschouwd, begin jij dan ook direct te kata'en? Neen, je gaat eerst in gesprek.

Zoals al aangegeven zijn wij al 10 talle keren in gesprek gegaan, van whatsapp tot ingame PM.
 

DeletedUser79415

Guest
Geloof het of niet in 10 jaar nog nooit bewust focus gelegd met katas maar als ik het doe is het niet voor saus.
 
Reactiescore
62
Wellicht wel, Noble zou eerst eens zelf moeten reageren om dat totaalplaatje te weten.
Ook nooit een probleem gehad met DBA, integendeel zelf, zeker vroeger heel veel respect gehad voor dat account.

Voor de rest laat ik het hierbij.
 

DeletedUser76932

Guest
Wellicht wel, Noble zou eerst eens zelf moeten reageren om dat totaalplaatje te weten.

Voor de rest laat ik het hierbij. Blijf het wel een overdreven reactie vinden, die wellicht meer te maken heeft met het feit dat Epdej niet meer hun defbunker wil zijn dan wat anders.

Nee hoor, tis puur om de stab.

Dat hij ineens stopt met deffbunker zijn maakt ons niet uit, we hebben niets te vrezen.
 
Reactiescore
3.452
Pakt niet weg dat je zonder enige communicatie naar de stam zelf toe kata's begint te smijten.

De leider van Noble heeft aangegeven dat het iets is tussen de twee betreffende spelers en dat hij zich er niet mee gaat bemoeien , hij stuurt geen deff naar zijn lid en helpt niet aangezien hij dit ziet als een conflict tussen twee spelers en niet op stamniveau.
Is dat vraagstuk ook weer opgelost ;-)
 

DeletedUser78825

Guest
De leider van Noble heeft aangegeven dat het iets is tussen de twee betreffende spelers en dat hij zich er niet mee gaat bemoeien , hij stuurt geen deff naar zijn lid en helpt niet aangezien hij dit ziet als een conflict tussen twee spelers en niet op stamniveau.
Is dat vraagstuk ook weer opgelost ;-)

giphy.gif
 

DeletedUser76932

Guest
Beste AF lezertjes van me,

Laten we het wel leuk houden voor de rest van Noble. Zoals ook aangegeven is deze actie gedaan door epdej en totaal niet door de rest van Noble. Ik heb nogsteeds 100% respect voor onze toppers in Noble en vind het dus jammer om te horen dat zij nu ook de volle laag krijgen.

Graag even aan denken dat Epdej niet persé heel noble is! :D
 

DeletedUser79737

Guest
De leider van Noble heeft aangegeven dat het iets is tussen de twee betreffende spelers en dat hij zich er niet mee gaat bemoeien , hij stuurt geen deff naar zijn lid en helpt niet aangezien hij dit ziet als een conflict tussen twee spelers en niet op stamniveau.
Is dat vraagstuk ook weer opgelost ;-)

Eindelijk eens een Noble reactie. Dit was eerst oprecht de bedoeling. Epdej en DBA het onderling laten uitvechten.
Echter intussen zijn de eerste 10 rode bijltjes wat nu binnenkomen niet van DBA of zijn team, maar van Viral. Viral stuurde eerst alleen fakes, die ver van te voren gezien werden; niets om je zorgen over te maken. Nu wordt dus een andere grote speler erbij betrokken om Epdej aan te vallen. Hier moeten wij wel een grens trekken.

Als reactie op al het anderen, ik heb gelezen vanaf p.36: Blowsie schijnt de enige te zijn die onze positie begrijpt. Er bestond een NAP-afspraak met Adios. We mochten elkaar niet aanvallen voor 2 weken nadat de BG eindigde. De afspraken zaten echter losjes in elkaar en er stond niets in betreffende AMI. De NAP is goedgekeurd geworden door beide partijen.
Verder ben ik niet op de hoogte van enige afspraken over het teruggeven van dorpen van de MBs. Als deze beslissing bij mij had gelegen was simpelweg nooit verteld dat men de dorpen terug kon nemen. Ze bleven dan gewoon bij ons.
 
Reactiescore
62
Eindelijk eens een Noble reactie. Dit was eerst oprecht de bedoeling. Epdej en DBA het onderling laten uitvechten.
Echter intussen zijn de eerste 10 rode bijltjes wat nu binnenkomen niet van DBA of zijn team, maar van Viral. Viral stuurde eerst alleen fakes, die ver van te voren gezien werden; niets om je zorgen over te maken. Nu wordt dus een andere grote speler erbij betrokken om Epdej aan te vallen. Hier moeten wij wel een grens trekken.

Als reactie op al het anderen, ik heb gelezen vanaf p.36: Blowsie schijnt de enige te zijn die onze positie begrijpt. Er bestond een NAP-afspraak met Adios. We mochten elkaar niet aanvallen voor 2 weken nadat de BG eindigde. De afspraken zaten echter losjes in elkaar en er stond niets in betreffende AMI. De NAP is goedgekeurd geworden door beide partijen.
Verder ben ik niet op de hoogte van enige afspraken over het teruggeven van dorpen van de MBs. Als deze beslissing bij mij had gelegen was simpelweg nooit verteld dat men de dorpen terug kon nemen. Ze bleven dan gewoon bij ons.

Smijt Viral ook kata's?
Op die 2 beloofde dorpen na zijn er inderdaad niet echt problemen in mijn ogen.
 
Reactiescore
1.367
Eindelijk eens een Noble reactie. Dit was eerst oprecht de bedoeling. Epdej en DBA het onderling laten uitvechten.
Echter intussen zijn de eerste 10 rode bijltjes wat nu binnenkomen niet van DBA of zijn team, maar van Viral. Viral stuurde eerst alleen fakes, die ver van te voren gezien werden; niets om je zorgen over te maken. Nu wordt dus een andere grote speler erbij betrokken om Epdej aan te vallen. Hier moeten wij wel een grens trekken.

Als reactie op al het anderen, ik heb gelezen vanaf p.36: Blowsie schijnt de enige te zijn die onze positie begrijpt. Er bestond een NAP-afspraak met Adios. We mochten elkaar niet aanvallen voor 2 weken nadat de BG eindigde. De afspraken zaten echter losjes in elkaar en er stond niets in betreffende AMI. De NAP is goedgekeurd geworden door beide partijen.
Verder ben ik niet op de hoogte van enige afspraken over het teruggeven van dorpen van de MBs. Als deze beslissing bij mij had gelegen was simpelweg nooit verteld dat men de dorpen terug kon nemen. Ze bleven dan gewoon bij ons.

Van jullie kant is het gewoon slim gespeeld, maar van de kant van DBA ging ik ook kata's smijten :p
 

DeletedUser79737

Guest
Smijt Viral ook kata's?
Op die 2 beloofde dorpen na zijn er inderdaad niet echt problemen in mijn ogen.
Viral gebruikt ook Kata's. Vreemd genoeg zijn dat er meestal zo'n 30 per aanval. Genoeg om boederij levels omlaag te halen als de aanvallen gedodged worden, maar meer dan dat ook niet.
Komt op mij een beetje over alsof hij niet helemaal achter het Kata-plan staat.

Zelfs DBA was al aan het overwegen te stoppen, maar dat zou pas gebeuren na intern overleg, wat dan weer blijkbaar 48 uur moet duren, en in de tussentijd gooit hij al zijn kata's nog de deur uit. Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij over 48 uur geen kata's meer over heeft, dat had ik geloofwaardiger gevonden.
 
Bovenaan