Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum
Reactiescore
62
Nee kon niet dorpen waten gestacked team DBA mocht de dorpen pakken maar was al gestacked... dus ook dat was onzin van epdej.

Wij hebben ons er zeker aangehouden enkel 1x een scout (na24 uur geen gehoor van epdej kan wel openen van berichten/lezen) verzonden omdat we de dorpen terug mochten pakken (beweerde al dat het leeg was) die devil was verloren maar die stonden toen stacked ...

Tja, dat is gewoon goed offen dan. Als Devillance online was kon er toch iets aan gedaan zijn alleszins.
 
Reactiescore
62
Prachtig tunnelvisie opmerking weer.
Als jouw Mb wordt aangevallen hoe zou jij dan reageren? Oh die moet zichzelf maar redden?
Nee een goede moraalheer beschermt zijn Mb , in deze situatie kon dat niet door de nap en dat wist Noble maar al te goed!
Dus smerig

Prachtige tunnelvisie weer.
Noble zegt toch heel duidelijk 'geen NAP met de mb's'?
 
Reactiescore
3.457
Prachtige tunnelvisie weer.
Noble zegt toch heel duidelijk 'geen NAP met de mb's'?
Daarom des te smeriger om juist de mb’s aan te vallen aangezien de moraalheren niet konden reageren ivm de nap!!
 
Reactiescore
62
Boven dien een mb/du is indirect jezelf dus als mensen beweren dat jezelf had goedgekeurd dat iemand je mb/du aanvalt in nap tijd let me know...

Boven dien wij waren adios geleaved indd maar de aanvallen liepen al, wil je bewijs kunnen we zo opzoeken maar ook dit dan na werk.

Geen nood, ik heb het al gedaan. Je hebt daar inderdaad gelijk in!

Adios Geeneen 09th August 2018 - 18:05:03 4,730,878
 

DeletedUser79415

Guest
Tja, dat is gewoon goed offen dan. Als Devillance online was kon er toch iets aan gedaan zijn alleszins.

Dus een speler die solo speelt en net vader is geworden eis jij 24/7 online te zijn terwijl die heel save ligt excl die paar dorpen aan front...

Sorry maar wat je nu allemaal zegt is onzin.

Nap met ons is nap met mb, vind je dat niet dan prima maar sta open voor de gevolgen dit heb ik epdej ook gezegd in privé voor er meer dorpen werden veroverd dan 1 (08u) overige later op de dag..
 
Reactiescore
62
Daarom des te smeriger om juist de mb’s aan te vallen aangezien de moraalheren niet konden reageren ivm de nap!!

Maar DBA wist dat de mb's hier niet waren inbegrepen.
Dat het maar een rare NAP is akkoord, maar er is geen reactie op die NAP gekomen, dus is ermee ingestemd.
 
Reactiescore
62
Dus een speler die solo speelt en net vader is geworden eis jij 24/7 online te zijn terwijl die heel save ligt excl die paar dorpen aan front...

Sorry maar wat je nu allemaal zegt is onzin.

Nap met ons is nap met mb, vind je dat niet dan prima maar sta open voor de gevolgen dit heb ik epdej ook gezegd in privé voor er meer dorpen werden veroverd dan 1 (08u) overige later op de dag..

Belachelijk om die context erbij te betrekken, dat zeg ik helemaal niet.
Er staat heel duidelijk dat de NAP niet met jullie mb's is.
 
Reactiescore
3.457
Maar DBA wist dat de mb's hier niet waren inbegrepen.
Dat het maar een rare NAP is akkoord, maar er is geen reactie op die NAP gekomen, dus is ermee ingestemd.
Ik denk niet dat ook maar iemand had verwacht dat Noble zo laag zou zijn om direct de aanval te openen op de mb’s.
Deze nap aanbieding is dus met voorbedachte rade gedaan!
Zwaar laf ook omdat ze wisten dat Adios er niet op konden reageren ivm de nap.
 

DeletedUser79415

Guest
Ik denk niet dat ook maar iemand had verwacht dat Noble zo laag zou zijn om direct de aanval te openen op de mb’s.
Deze nap aanbieding is dus met voorbedachte rade gedaan!
Zwaar laf ook omdat ze wisten dat Adios er niet op konden reageren ivm de nap.

Indd troepen lopen al gemiddeld 36+-uren terug en veel liepen ook al weer weg van huis daarheen aangezien ze front abrupt leeg haalden
 
Reactiescore
62
Ik denk niet dat ook maar iemand had verwacht dat Noble zo laag zou zijn om direct de aanval te openen op de mb’s.
Deze nap aanbieding is dus met voorbedachte rade gedaan!

Wellicht wel, verandert niets aan de instemming van de NAP en zijn inhoud. DBA was hiervan op de hoogte.
Dus het lijkt me laag voor laag, kata's tegenover sluw spel.

Is het dan nog gerechtvaardigd? In mijn ogen niet.
Het is alleszins duidelijk nu hoe DBA reageert wanneer er iets gebeurt dat hen niet zint.

Ooh en Inge, ik heb jou al heel vaak horen aanhalen dat de regels van een NAP duidelijk moeten uitgeschreven zijn en gevolgd moeten worden. Het is in mijn ogen dan ook duidelijk geen stab.
 

DeletedUser76932

Guest
Maar DBA wist dat de mb's hier niet waren inbegrepen.
Dat het maar een rare NAP is akkoord, maar er is geen reactie op die NAP gekomen, dus is ermee ingestemd.

Het feit dat hij altijd onze deffbunker was (zelfs na de leave) en dan ineens dit doet verwachten wij niet? Hij is gewoon ineens gestopt met ons te helpen en valt onze mb's aan.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat een bullshit lees ik hier haha. Oftewel Noble zou gewoon geen NAP aangegaan zijn met een deel van de mensen wie ze de rug toegekeerd zijn.

Als je iemand de rug toekeert, fine. Maar dan bied je een NAP aan. Hier hebben ze dat dus blijkbaar niet gedaan, niet bij iedereen. Dus dat is om die reden sowieso een stab :).
 
Reactiescore
62
Zeggen dat je de dorpen teruggeeft maar dan niet leegzet wel?

Er was geen NAP met je mb's toch?
Je was toch ook geen lid van Adios (waarmee de NAP liep)?

Wel raar dat hij dan toch schuld bekent door 2 dorpjes terug te willen geven, en zich daar dan niet meer aan te houden.

Tenslotte; je kata't een lid van een stam en een BG, vind het maar laf om dan achteraf te komen zeggen 'maar het is enkel die speler hoor', zonder ook maar een woord hierover te zeggen tegen de desbetreffende stam/BG.
 
Reactiescore
62
Wat een bullshit lees ik hier haha. Oftewel Noble zou gewoon geen NAP aangegaan zijn met een deel van de mensen wie ze de rug toegekeerd zijn.

Als je iemand de rug toekeert, fine. Maar dan bied je een NAP aan. Hier hebben ze dat dus blijkbaar niet gedaan, niet bij iedereen. Dus dat is om die reden sowieso een stab :).

De NAP was aanvaard zoals hij was aangeboden toch? Is aan de stam zelf om daarop te reageren of niet in te stemmen.
 
Reactiescore
3.457
Wellicht wel, verandert niets aan de instemming van de NAP en zijn inhoud. DBA was hiervan op de hoogte.
Dus het lijkt me laag voor laag, kata's tegenover sluw spel.

Is het dan nog gerechtvaardigd? In mijn ogen niet.
Het is alleszins duidelijk nu hoe DBA reageert wanneer er iets gebeurt dat hen niet zint.

Ooh en Inge, ik heb jou al heel vaak horen aanhalen dat de regels van een NAP duidelijk moeten uitgeschreven zijn en gevolgd moeten worden. Het is in mijn ogen dan ook duidelijk geen stab.
Ik zeg dat het vies laag spel is Ward,ik geloof dat jij de enige bent die het voor Noble opneemt,bang dat ze hun deff bij je terugtrekken wellicht ?

Ik geef Dba groot gelijk in deze situatie zeer frustrerend om zo met elkaar om te gaan.
 
Reactiescore
62
Ik zeg dat het vies laag spel is Ward,ik geloof dat jij de enige bent die het voor Noble opneemt,bang dat ze hun deff bij je terugtrekken wellicht ?

Ik geef Dba groot gelijk in deze situatie zeer frustrerend om zo met elkaar om te gaan.

Ik zeg zelf al meerdere malen dat het niet proper is, maar het is geen stab zoals het door anderen beweerd wordt.
Die kata's zijn (in mijn ogen) dan ook niet gerechtvaardigd, dat is het enigste dat ik hier wil duidelijk maken.

Ik heb geen def van hun, noch zou ik daar enige schrik voor hebben ;)
 
Bovenaan