Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79458

Guest
Thaud nieuwe recruit van Adios als plaatsvervanger voor ZheQ93. Ziet dit er uit als een top of flop recruit?
 
Reactiescore
1.367
Thaud nieuwe recruit van Adios als plaatsvervanger voor ZheQ93. Ziet dit er uit als een top of flop recruit?

Aardige speler, redelijk account, had hem voordat koets viel nog bij mij op het acc willen hebben
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Veel meer kan Adios niet echt doen, vind dit iig een goed teken om het nog enigzins te herstellen. Heb er respect voor dat ze de handdoek nog niet in de ring gegooid hebben iig!
 

DeletedUser79415

Guest
Thaud, sterke recruitering als je het mij vraagt.

lekker actief, toont goeie inzet ook met vv draaien.

Vlotte babbel en leuk team.

Dat soort mensen heeft adios momenteel nodig :) .

Gr J
 
Reactiescore
1.581
Top!

Aardige gast, draagt zijn op allerlei vlakken zijn steentje bij!
 

DeletedUser75778

Guest
Wat is het verhaal omtrent Fort Nox? Enige speler in het zuiden die niet door Red is opgeslokt, moge het zijn middels een join of geëdeld worden. Hij heeft een enorm hoge ODA voor een rimmer, plek 11, maar lijkt nagenoeg geen tegengas te krijgen; een ODD-rank van ongeveer 60. Ik ben al maanden niet meer op w60 en het bijbehorende AF geweest, so enlighten me!
 

DeletedUser75778

Guest
hij behoort tot red, of werkt met ze samen, maar david lekker weg blijven vieze runner en stabber
Kort maar krachtig. En bedankt voor de lieve woorden. I beg to differ, maar dat spreekt voor zich neem ik aan. Kennen wij elkaar?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat is het verhaal omtrent Fort Nox? Enige speler in het zuiden die niet door Red is opgeslokt, moge het zijn middels een join of geëdeld worden. Hij heeft een enorm hoge ODA voor een rimmer, plek 11, maar lijkt nagenoeg geen tegengas te krijgen; een ODD-rank van ongeveer 60. Ik ben al maanden niet meer op w60 en het bijbehorende AF geweest, so enlighten me!

BG van Red, zo is hij ook gemarkeerd in het oorlogstopic ;-)

Enne, ik wacht nog op je (^.^)
 
Reactiescore
660
Het voelt wat onwennig moet ik zeggen, maar voor alles een eerste keer, Robin. Hoe is het? Ik hoop dat je nog altijd af weet te blijven van het spel? :tongue:
Ik ben er echt volledig van af ja. Heb nog heel even op w62 gelogd tot 300 ptn, maar ik weet wel zeker dat ik dat zo direct weer kon deleten. Echter die kans hebben ze me nooit gegeven, ik werd er overgenomen.
:)
Voor de rest alles ok hier.
Jij speelt nog wel veel of ook totaal niks meer?
 
Bovenaan