Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79226

Guest
owww, ik weet niet of dat zo is, ik dacht enkel fort nox omdat je die benoemde,

ik heb andere stammen anders dan red adten en adios niet gemarkeerd dus zou dat niet weten :p
 
Reactiescore
1.365
Zo mooi dat jij mn naam weer niet noemt he :p.
Terwijl ik als enige volgens mij nog dorpen heb van jou vandaag :O.
 

DeletedUser78126

Guest
Doe je goed rawberry, Verliezen(like)

Maar zonder grappen. This best mogelijk een dorp te verliezen. Geen schande. Soms zelfs beter een dorp op te geven als het teveel kost.
 

DeletedUser13688

Guest
Ze hadden het ook gewoon prima uitgevoerd. Daarnaast zijn vele van die spelers volgens mij studenten oid die meivakantie hebben, ivm de zendtijden. Ik ben jammer genoeg gewoon een werkende lul, dus kan ook niet mijn RL teveel laten beïnvloeden door een spelletje :p vandaag wat meer dan andere dagen Haha.

Maar goed, 60+ clears en zon 20 treintjes gestopt. 3 dorpjes kwijt geloof ik. Is jammer, maar goed, kan dus niet overal zijn :p heb veel def maar het houdt een keertje op haha
 

DeletedUser33893

Guest
Ze hadden het ook gewoon prima uitgevoerd. Daarnaast zijn vele van die spelers volgens mij studenten oid die meivakantie hebben, ivm de zendtijden. Ik ben jammer genoeg gewoon een werkende lul, dus kan ook niet mijn RL teveel laten beïnvloeden door een spelletje :p vandaag wat meer dan andere dagen Haha.

Maar goed, 60+ clears en zon 20 treintjes gestopt. 3 dorpjes kwijt geloof ik. Is jammer, maar goed, kan dus niet overal zijn :p heb veel def maar het houdt een keertje op haha

Ik werk ook hoor :eek:
 

DeletedUser13688

Guest
Ah oké. Nu snap ik ‘m. Maar wat doe je dan precies Ronald, dat je zulke tijden tot je beschikking hebt?

— als in, vroeger als student had ik die tijd ook wel. Toen bleef ik ook tot laat s nachts op. Maar nu met gewoon een voltijd baan vind ik het onmogelijk om dat te doen. Zodoende reageerde ik op wat ik wist dat er binnenkwam tegen 0:00 uur en vielen er vervolgens gaten vanwege OSende dorpen waar je nu van profiteerde :p
 

DeletedUser33893

Guest
Ah oké. Nu snap ik ‘m. Maar wat doe je dan precies Ronald, dat je zulke tijden tot je beschikking hebt?

— als in, vroeger als student had ik die tijd ook wel. Toen bleef ik ook tot laat s nachts op. Maar nu met gewoon een voltijd baan vind ik het onmogelijk om dat te doen. Zodoende reageerde ik op wat ik wist dat er binnenkwam tegen 0:00 uur en vielen er vervolgens gaten vanwege OSende dorpen waar je nu van profiteerde :p

Ik ben op dit moment werkzaam in een robotbedrijf en ben bezig om een exportplan op te stellen. TW erbij open is niet zozeer een probleem omdat 100% focus gedurende 8 uur toch niet realistisch is, juist korte pauzes (waarin ik dus TW doe) helpen mij om meer creatief te denken met verschillende invalshoeken enzo :)
 
Reactiescore
331
Chance da Nox alleen aanviel en niet iemand anders ook nachtte :rolleyes:
 

DeletedUser79226

Guest
Ik ben op dit moment werkzaam in een robotbedrijf en ben bezig om een exportplan op te stellen. TW erbij open is niet zozeer een probleem omdat 100% focus gedurende 8 uur toch niet realistisch is, juist korte pauzes (waarin ik dus TW doe) helpen mij om meer creatief te denken met verschillende invalshoeken enzo :)

Mooi verdraaid om tw te kunnen spelen op werk!
 

DeletedUser13688

Guest
Ik ben op dit moment werkzaam in een robotbedrijf en ben bezig om een exportplan op te stellen. TW erbij open is niet zozeer een probleem omdat 100% focus gedurende 8 uur toch niet realistisch is, juist korte pauzes (waarin ik dus TW doe) helpen mij om meer creatief te denken met verschillende invalshoeken enzo :)
Ah dat klinkt wel tof ja! Ik zelf ben analist, en alhoewel ik browsers altijd open heb is tw-en geen mogelijkheid. Had gelukkig vandaag minder te doen en kon op mobiel snipen:p

Maar zit het jou niet heel erg tegen om je slaap op te moeten geven voor tw?
 
Reactiescore
1.367
Dikke recruit voor adios, nu is de vraag, wanneer gaan ze koets voorbij :)
 

DeletedUser78126

Guest
Ik snap de recruit niet eerlijk gezegd. Dat word toch gewoon een os trekkertje.
 
Reactiescore
425
Prima werk van Fort Nox en @We Like Hot Chicks vandaag, jullie hebben ons aardig bezig gehouden. Uiteindelijk verlies van 6 dorpen is te overzien, zeker geen drama. Kleine 4,3 miljoen bevolking naar de eeuwige velden gestuurd en we hebben waarschijnlijk ook eens een dagelijkse award binnen. Wordt nog interessant in deze rim ;)
 
Bovenaan