Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser79226

Guest
Hiervoor heb ik een whatsapp gesprek gehad met .featherlight. zelf en daar heb ik eerst gehoord hoe het ging hoor. Heb niet direct een compensatie geëist maar pas nadat ik wist wat zijn motief was om dat dorp te pakken.

Wauw wanneer de leider van RED met een lid uit adios whatsapped

Dat zou hetzelfde zijn als koetsiers bijvoorbeeld met Adios zou whatsappen wtf

kan echt niet
 
Reactiescore
1.367
Wauw wanneer de leider van RED met een lid uit adios whatsapped

Dat zou hetzelfde zijn als koetsiers bijvoorbeeld met Adios zou whatsappen wtf

kan echt niet


Doen je medespelers ook met adios :eek:
 
Reactiescore
3.457
4VWL1_fi-200x200.gif
 

DeletedUser77324

Guest
Danny weet alles. Ook dingen die ik zelf nog niet weet.
Daarom Danny altijd vragen voor je gaat unibetten:p
 
Reactiescore
853
Het is beter dat ie binnen 2 dagen al weggespeeld wordt, dan dat ie eerst 5 weken in de stam zit en wij aan 'm gehecht geraakt zijn. Nu weten we tenminste dat 't niets was. 2 dagen in de stam, werd aangevallen, dropt vv bij mij, rent en heeft weinig def. God, ik had weinig tijd en liet me leiden door algemene goedkeuring omdat ik niet de tijd had om een intensieve vv check te doen. NO MORE!
Een vv check? Wist niet dat dat een ding was. Is er eigenlijk überhaupt gedeft op dat account? Buiten kansloos op muur 0 stacken en recaps die 4u later aankwamen heb ik namelijk weinig gemerkt van dat deffen.
 

DeletedUser78126

Guest
Ken je vv check niet? Dat doen alle pro stammen... in begin van de wereld met 30 plus leden.
En rawberry blijkbaar ook. #pro
 

DeletedUser13688

Guest
Ken je vv check niet? Dat doen alle pro stammen... in begin van de wereld met 30 plus leden.
En rawberry blijkbaar ook. #pro
Kun je wel potje tof gaan doen, maar ik zie het als persoonlijke falen als “leider” dat ik een knul geloof op zn statement dat hij een massa van koets zou kunnen keren als we hem zouden aannemen. Normaal zou ik meer argwaan hebben en dat van tevoren willen checken; front accounts op waarde schatten is leuk, maar de waarde weten is nog veel beter. Nu kregen wij de vv gedropt het moment dat aanvallen bijna binnenkwamen, en bleek dat er wat.. 6 def dorpen oid waren?
 
Reactiescore
853
Kun je wel potje tof gaan doen, maar ik zie het als persoonlijke falen als “leider” dat ik een knul geloof op zn statement dat hij een massa van koets zou kunnen keren als we hem zouden aannemen. Normaal zou ik meer argwaan hebben en dat van tevoren willen checken; front accounts op waarde schatten is leuk, maar de waarde weten is nog veel beter. Nu kregen wij de vv gedropt het moment dat aanvallen bijna binnenkwamen, en bleek dat er wat.. 6 def dorpen oid waren?
Normaal beoordeel je dat aan de hand van de sollicitatie :p. Hieruit kun je ervaring opmaken, op basis daarvan trek je dan de conclusie of de speler geschikt is of niet. Tevens vind ik dat jullie hadden moeten weten dat dit zou gebeuren, Taitais frontte met 3 koetsleden. Wat verwacht je van zo'n account, dat hij keurig een massa gaat deffen? :D
 

DeletedUser13688

Guest
Normaal beoordeel je dat aan de hand van de sollicitatie :p. Hieruit kun je ervaring opmaken, op basis daarvan trek je dan de conclusie of de speler geschikt is of niet. Tevens vind ik dat jullie hadden moeten weten dat dit zou gebeuren, Taitais frontte met 3 koetsleden. Wat verwacht je van zo'n account, dat hij keurig een massa gaat deffen? :D
Solli was verder keurig. Een stamgenoot gaf aan dat hij in het verleden goede ervaringen had met deze speler. Kijk het gaat er niet om dat ie verliest. Dat kan een ieder overkomen. Het ging erom dat hij aangaf veel def te hebben en aanvallen langer tegen zou kunnen houden, maar toen de aanvallen kwamen was het al snel “hier de vv” en zagen we dat er amper tot geen def aanwezig was. Als het op een solli en verleden aankomt: iemand die goed kan lullen kan zich dan in principe ook gemakkelijker ergens inpraten. Ik hou normaal van de zekerheid. Kun je het niet mee eens zijn, maar jij hoeft er dan ook verder niets mee te maken te hebben :)
 
Reactiescore
853
Solli was verder keurig. Een stamgenoot gaf aan dat hij in het verleden goede ervaringen had met deze speler. Kijk het gaat er niet om dat ie verliest. Dat kan een ieder overkomen. Het ging erom dat hij aangaf veel def te hebben en aanvallen langer tegen zou kunnen houden, maar toen de aanvallen kwamen was het al snel “hier de vv” en zagen we dat er amper tot geen def aanwezig was. Als het op een solli en verleden aankomt: iemand die goed kan lullen kan zich dan in principe ook gemakkelijker ergens inpraten. Ik hou normaal van de zekerheid. Kun je het niet mee eens zijn, maar jij hoeft er dan ook verder niets mee te maken te hebben :)
Def is inderdaad niet aanwezig als je op muur 0 gaat stacken om clears te koppen he ;)
 

DeletedUser78126

Guest
Als je dat gaat lopen doen als vv’er is het logisch dat je heel snel nog maar 6 deffdorpen over hebt.
 

DeletedUser13688

Guest
de (top)speler Fort Nox heeft me behoorlijk verrast deze ochtend #veeltreintjes#nogmeerclears#hoekrijgthiealdie,zoalsNUAzenoemt,"rimnoobjes"omsamentewerken#muchteamwork#wow#teamworkmakesthedreamwork#ipeedmyselfalittle.
 

DeletedUser79226

Guest
Alleen maar hulde voor Fort nox, dat ze tegen de overmacht van Adten jou om ondersteuning laten vragen :p
 

DeletedUser13688

Guest
Alleen maar hulde voor Fort nox, dat ze tegen de overmacht van Adten jou om ondersteuning laten vragen :p
Je doet steeds alsof ik debiel ben in dat opzicht. Maar ik heb een front van 5mil plus punten in zn geheel en draag dat front in Mn eentje. Het is misschien geen stam als red of koets, maar met zon front kan er van alles misgaan. Ik vroeg 2 weken terug om OS omdat ik toen ook al 11 treintjes kreeg en iets grotere verwachtte. Dat kwam vanochtend dus. Wel hulde aan die lui; korte afstand, die 2 stammen zijn blijkbaar de hele nacht wakker geweest om aanvallen te sturen terugrekenend werd het meeste tussen 2 en 5:30 s nachts/ s ochtends gestuurd. Jammer genoeg had ik niet genoeg tijd om alles zo te schuiven dat ik verliezen voorkomen kon. Prima gespeeld aan hun kant. Maar goed, is dan wel redelijke overmacht; als individuen kleiner, maar als collectief wel 4x groter dan ik, met meer clears en treintjes dan ik effectief in Mn eentje kon stoppen :p jammer de pammer.
 
Bovenaan