Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Veel gebeurd deze ochtend. Ik werd wakker en zag ineens een rood/zwart stipje in ons cluster liggen:
f9afe10c7b356a1da0f8d3de611ebf96.png

Een zuivere CF. Het was een BB van 1010 punten. Verder hebben we CF afspraken tussen Adios en Red dus de speler in kwestie .featherlight. heeft een overtreding begaan.

Ik ben toen naar Jelle van .featherlight. gegaan voor uitleg en een eventuele compensatie. Want enkel het dorp terugedelen laat ik het niet bij zitten. Toen ik zijn verhaal had gehoord ben ik naar de leiding van Adios gestapt:

5b53a49623bd70584a27668367ab0026.png

ac022935d1bc92f4fcd3802fadcc4231.png

c305602e5ba7ff31164c948db20d5a70.png

7bf6fbf0cfabd4430d29c050e83aee6b.png


Dit wilde ik gewoon even laten weten. Vind het erg jammer dat Adios dit zo wegwuift. Mystery Men heeft weliswaar een keer een 10k BB geëdeld in het cluster van ZheQ dat afkomstig was van een MB van ZheQ. Dit was ook tegen de regels maar afgehandeld. Vind het dan wel zwak om op zulke dingen terug te vallen (RBC) en ook dat ik volgens Jelle bij .featherlight. had geCFed vroeger (zie kaartje hierboven).

Ik probeer een gesprek aan te knopen met de leiding maar vind het gewoon erg jammer dat Rainbow niet de moeite neemt om een nette post neer te zetten en direct begint met modder te gooien. Ik gok zo dat ik beter geen moeite meer moet nemen om een gesprek aan te gaan met ze. Iets meer respect had toch ook wel gemogen.

Anyway, ik hoop dat Adios hiervan leert en volgende keer wel met de passende oplossing komt, dit gaat namelijk nergens over. Ik zal volgende keer ook een CF leggen dmv een 1k bb edelen en zeggen 'sorry, pak maar terug maar verder krijg je niks van me.'
 
Reactiescore
3.457
Ik snap je frustratie over die cf geheel begrijp me niet verkeerd!
Laat die cf overnemen door je du en regel compensatie gs whatever

Maar 2 10k dorpen opperen gaat wel heel ver.
 
Reactiescore
853
Dit is wel echt een nieuw dieptepunt hoor. Ja het is een vieze CF, ben ik met je eens, maar om daar dan twee 10k dorpen voor te eisen? Het schijnt een misverstand te zijn geweest voor wat ik hiervan begrijp dus vind dat dan wel heel erg overdreven. Nou weet ik niet wat er hiervoor gebeurd is omtrent de CF van zheq, echter mocht dit een CF zijn geweest die Adios heeft teruggepakt zonder hulp van Red ben ik het met RBC eens dat je zijn rug op kan. Ik denk dat het wat complexer in elkaar steekt en dat jij het enkel gebruikt als makkelijke propaganda.

Om een eerlijke mening te kunnen vormen moeten we toch echt meer weten dan dit.
 

DeletedUser79168

Guest
Je krijgt geen enkel dorp die cf edel je maar of kata je of farm je maar ik wil het gerust voor je doen maar je krijgt geen dorp. Een nap tijdens een oorlog , hoe kom je er ook op. Die cf wordt meegedaan wat jij wil maar that's iT
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik snap je frustratie over die cf geheel begrijp me niet verkeerd!
Laat die cf overnemen door je du en regel compensatie gs whatever

Maar 2 10k dorpen opperen gaat wel heel ver.

Heb ook aangegeven dat ze met een voorstel mogen komen maar vooralsnog krijg ik die niet.
 

DeletedUser79168

Guest
Jawel je mag het dorp farmen :)

Ik wil het ook kata'en voor jou
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79168

Guest
De vorige cf die er was werd overgenomen door Initium en deels gekataed door ons en geen officiële afspraken wat als
 

DeletedUser79168

Guest
Had niet gedacht dat Feather deze actie ging doen + dat cala denkt alles te krijgen nu
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Inge, het dorp kon ik altijd terugkrijgen, waarom zou je het ook gaan deffen. Het punt is gewoon dat het zowat de enige BB was in die regio die er nog lag dus dan moet je langere dodges gooien of op een alternatieve manier dodgen. Gewoon niet erg fijn.

Als iemand iets doet wat tegen de afspraken ingaat zou het niet zo moeten zijn dat het slachtoffer niks ontvangt ter compensatie. GS of het dorp kata'en helpt dan ook absoluut niet. Maakt me dan ook niet zoveel uit wat ik krijg zolang ik maar iets zou kunnen ontvangen dat het nadeel wegpoetst, ik heb opties neergezet, of die nou teveel van het goede zijn of niet, je kan met een ander voorstel komen of een tegenvoorstel. Maar die krijg ik op dit moment nog niet.
 

DeletedUser79168

Guest
Joachim stop met onzin te praten het staat in Pm je mag het kata'en edelen of waar jij echt mee inzit farmen
 
Reactiescore
3.457
Inge, het dorp kon ik altijd terugkrijgen, waarom zou je het ook gaan deffen. Het punt is gewoon dat het zowat de enige BB was in die regio die er nog lag dus dan moet je langere dodges gooien of op een alternatieve manier dodgen. Gewoon niet erg fijn.

Als iemand iets doet wat tegen de afspraken ingaat zou het niet zo moeten zijn dat het slachtoffer niks ontvangt ter compensatie. GS of het dorp kata'en helpt dan ook absoluut niet. Maakt me dan ook niet zoveel uit wat ik krijg zolang ik maar iets zou kunnen ontvangen dat het nadeel wegpoetst, ik heb opties neergezet, of die nou teveel van het goede zijn of niet, je kan met een ander voorstel komen of een tegenvoorstel. Maar die krijg ik op dit moment nog niet.
Beetje kort door de bocht maar had dat opgenomen in de afspraken, of ga nu de onderhandelingen nog aan qua vergoeding mocht het weer gebeuren.
Jullie nemen de moeite om een afspraak te maken zonder die volledig af te ronden.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Joachim stop met onzin te praten het staat in Pm je mag het kata'en edelen of waar jij echt mee inzit farmen

Wat je nu eigenlijk zegt, oh Joachim is de dupe, het kan mij niets interesseren.

Als iemand bij jou een dure plant uit je tuin steelt en na een dag weer teruggeeft aan jou, daar heb je toch ook weinig aan? Je gaat dan toch zeker iets extra's terug willen? Dorp teruggeven zorgt ervoor dat wij een edel moeten verspillen, maar er verder minder mee kunnen zoals dodgen. Of je moet me 200 goudmunten willen GSen zodat het dorpje mij niks kost en ik het als een bb dorp in mijn bezit kan beschouwen :p.

Beetje kort door de bocht maar had dat opgenomen in de afspraken, of ga nu de onderhandelingen nog aan qua vergoeding mocht het weer gebeuren.
Jullie nemen de moeite om een afspraak te maken zonder die volledig af te ronden.

Normaal is het simpel, CF teruggeven en klaar ermee. Maar dat iemand zelfs 1k bb zou edelen, dat had ik me niet voorgesteld. Dacht dat beide stammen dat niveau niet zouden bereiken. Maar blijkbaar moet ik dan nog een extra voorstel plaatsen om gezeik over bb's te voorkomen.

Dit is wel echt een nieuw dieptepunt hoor. Ja het is een vieze CF, ben ik met je eens, maar om daar dan twee 10k dorpen voor te eisen? Het schijnt een misverstand te zijn geweest voor wat ik hiervan begrijp dus vind dat dan wel heel erg overdreven. Nou weet ik niet wat er hiervoor gebeurd is omtrent de CF van zheq, echter mocht dit een CF zijn geweest die Adios heeft teruggepakt zonder hulp van Red ben ik het met RBC eens dat je zijn rug op kan. Ik denk dat het wat complexer in elkaar steekt en dat jij het enkel gebruikt als makkelijke propaganda.

Om een eerlijke mening te kunnen vormen moeten we toch echt meer weten dan dit.

Deze post ook gemist trouwens. Het was zeker geen misverstand, Feather pakte het dorp omdat ik bb's aan het front bij hem zou edelen wat hij verkeerd zag. Maakt de actie nog niet logisch, zelfs waren het bb's. Dan was het een geval normale actie -> absurde reactie geweest.

De CF bij ZheQ was geloof ik maar 10 minuten in het bezit geweest van Red. Edels liepen er al op voordat dorp veroverd werd, dorp zou zeker zijn afgegeven als erom gevraagd werd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Zou het zeker doen:p

Net zoals je een nap aangaat met goede afspraken over opzegtermijn zou ik bij een cf overeenkomst ook duidelijk alles vastleggen.
 

DeletedUser64057

Guest
Joachim ff serieus, ik heb je geopperd het dorp te geven en het daarmee af te doen maar je moest meer hebben.
Daarna geopperd het dorp voor je uit te bouwen zonder troepen te bouwen maar dat was ook niet goed, ik snap dat het vervelend is en meen oprecht dat ik het niet had moeten doen maar ik wil dit misverstand uit de lucht helpen en jij wilt niet alleen het onderste uit de kan halen maar gewoon heel de kan hebben.
 
Bovenaan