Top/Flop spelers

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser13688

Guest
Ik heb vroeger ook af en toe monsterlijke voorsprongen gehad op de rest. W26.net, daar liep ik met 3 mil toen 1 mil voor op de nr 2. Maar dat was ook omdat ik wat meer in de RIM lag, niet heel veel lastige tegenstanders had. Als je als groot account veel off hebt en je tegenstanders van 300-400k in 2 golven dood hebt, dan groei je echt snel door. Soms kan het harder gaan dan je denkt. Betekent overigens ook niet dat je dat elke wereld kan doen. Ben vaak top 10 geweest, maar zeker telkens onder andere omstandigheden, en de ene Meern overtuigender dan de andere. Misschien hebben de regenboog vrouwen gewoon een goede wereld.
 

DeletedUser79218

Guest
volgens mij snap jij dan het event niet goed hoor want het is mij heel duidelijk dat er een groot verschil is tussen eerst in de ranglijst en veel pp insteken. Als u deze tacktiek nog altijd niet beheerst dan is het inderdaad des te beter voor ons om met de awards te gaan lopen :)

Niet zo heel moeilijk om steeds eerste te worden met dat event zonder pp inderdaad.
 

DeletedUser78224

Guest
Ik wil graag murena als flopspeler opgeven.
Deffen ho maar en edelen kunnen ze alleen maar van spelers waarvan ze VV krijgen of die al stoppen met het spel. Stelletje kut spelers. En tas wil ik ook opgeven want die kunnen alleen maar katas gebruiken stelletje noobs
 

DeletedUser78389

Guest
Ik wil graag murena als flopspeler opgeven.
Deffen ho maar en edelen kunnen ze alleen maar van spelers waarvan ze VV krijgen of die al stoppen met het spel. Stelletje kut spelers. En tas wil ik ook opgeven want die kunnen alleen maar katas gebruiken stelletje noobs

Kunnen zij dorpen edelen van spelers waar ze de VV van hebben. :eek: Leer mij ook eens hoe dat moet.:cool:
 
Reactiescore
516
Kunnen zij dorpen edelen van spelers waar ze de VV van hebben. :eek: Leer mij ook eens hoe dat moet.:cool:
Edels sturen en dan vv pakken om alles leeg te zetten. Dat is geen rocket sience hoor :D. Maar waarschijnlijk doelt die op stam vv.
 

DeletedUser78224

Guest
Ja blijkbaar ben jij een dikke noob die dit spelletje nog nooit gespeeld heeft. Elke w heb je weer domme spelers die doen alsof ze alles aankunnen. Paar spelers naaien voor dorpen en daarna vol door de mand vallen. Ik weet niet voor welk acc jij speelt maar ik weet sws zeker dat jij over een kleine maand weg bent geedelt omdat je duidelijk niet doorhebt hoe dit spel werkt. Misschien dat in unr alles fuseren de goeie tactiek was, of dat je in een van die andere flop stammetjes een knikje krijgt, maar goede stammen zullen je nooit meer aannemen dikke teringnoob.
 

DeletedUser78224

Guest
Nee Jelle als jij nou eens gaat farmen dan heb ik eindelijk eens wat edels om mee te spelen.
En slapen is voor pp ubusers

En wie tegen mij is moet maar zijn acc naam posten dan Kata ik je
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78224

Guest
Idd zolang ik kan typen hebben jullie niks te melden... Duh
En morgen Kata ik jullie allemaal de moeder
 
Bovenaan