Top/Flop spelers

Reactiescore
3.536
Anne je bent een leugenaar dat weet je toch!
En inderdaad Jannes, je gaat er weer op, ik wilde gewoon even kijken of al die negatieve aandacht allemaal voor jou was of voor één van de andere gelukkigen op het lijstje.

Ik zie geen 10-12 namen :) Anne is niet de enige leugenaar of persoon die uit zijn nek lult!
 

DeletedUser

Guest
Ja want mensen die werken hebben zomervakantie? Ik werk de hele zomer door en neem nooit vakantie dus RIP je argument.

Jij weet evengoed als ik dat ik nooit met een serieuze bedoeling ben gaan spelen op dat account en dat ik ook effectief geen beloftes heb gedaan nog ooit beweerd heb mij te gaan inzetten. Richard was overigens niet op vakantie toen maar liet soms enkele dagen niets van zich horen.

Zoals ik zei, ging ik enkel snachts wat taggen omdat ze elke nacht weer vrij laat inc's gingen sturen. Dat niemand van jullie team in de ochtend logt om de inc's te regelen of überhaupt afspreekt wie welke uren gaat doen en er vervolgens totaal geen organisatie is en het acc halve dagen onbemand is met de nodige verliezen tot gevolg is gewoon niet op mij af te schuiven. Ik deed mijn deel (snachts taggen) en ging dan gewoon slapen om te gaan werken. Als jij en Jannick mij daarvoor willen blamen doe ik jullie inderdaad af als leugenaars. Als jij nu weken daarvoor hebt zitten deffen of niet doet weinig ter zake.

Ps: Je verantwoordelijkheid nemen is nobel maar gewoon ook 100% BS. Als je op vakantie was kon jij er niets aan doen dus ook daar ben ik het niet mee eens. Ik leg de blame dan ook volledig op de spelers die er wel waren en wel serieus speelde. En probeer ook niet uit je nek te lullen want dat staat je niet af. Feit dat je over zomervakantie begint terwijl ik dat helemaal niet hebt wijst er gewoon op dat je het NIET goed weet en maar dingen zegt om je uitspraken kracht bij te staan. Dus zoals ik altijd zeg, zeg alleen de dingen die je weet en lul er geen onzin bij want dat kan ik niet waarderen en dan praat ik onbeschoft ook al wil ik dat liever niet tegen je zijn.

Nee, ik zei dat ik ging werken en ik had je geloofd toen je zei dat je het ging regelen qua deffen die dag dat ik moest werken. Dat is dan toch geen bullshit dat ik de verantwoordelijkheid heb genomen? Ik geloof iemand die iets niet waarmaakt, dus is dat mijn fout. Of jij vakantie had of niet doet er inderdaad weinig toe, want als iemand zegt dat iets gedaan zal worden door hem, ga ik er van uit dat hij kan. Ik zie het punt van discussie verder niet eigenlijk.

*insert vrouwelijke emoticon die de handjes ophaalt*
 
Reactiescore
3.536
Het kan niet dat ik gezegd heb dat ik het acc overdag zou regelen als ik er overdag niet was. En jawel dat is enorme BS dat je het op jezelf neemt. Zo kan je altijd alles op jezelf pakken.
 
Reactiescore
603
warmachine
 
Bovenaan