Top/Flop spelers

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Vage boost beschuldigingen zijn er niet echt als iedereen weet dat ze 70k pp erin hebben gestopt.

En interns vinden wordt ook enigzins lastig
 
Laatst bewerkt:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Het verbaast mij vooral dat er nog geen vage intern/boost beschuldigingen naar AU gedaan zijn ondanks hun bijna doublen van de nr2. Iedereen het ermee eens dat het bazen zijn dan? Gratis voor de 1 miljoen en 100 dorpen awards trouwens AU!

Simpele ziel jij
 
Reactiescore
99
Het verbaast mij vooral dat er nog geen vage intern/boost beschuldigingen naar AU gedaan zijn ondanks hun bijna doublen van de nr2. Iedereen het ermee eens dat het bazen zijn dan? Gratis voor de 1 miljoen en 100 dorpen awards trouwens AU!

mwah ik denk niet dat ze geboost zijn door gratis dorpen niet veel in iedergeval en ja t zijn wel bazen haha
 
Reactiescore
1.148
Het verbaast mij vooral dat er nog geen vage intern/boost beschuldigingen naar AU gedaan zijn ondanks hun bijna doublen van de nr2. Iedereen het ermee eens dat het bazen zijn dan? Gratis voor de 1 miljoen en 100 dorpen awards trouwens AU!

Hahaha, ik denk dat wij het beiden wel weten. :p
 

Deleted User - 2242732

Guest
Het verbaast mij vooral dat er nog geen vage intern/boost beschuldigingen naar AU gedaan zijn ondanks hun bijna doublen van de nr2. Iedereen het ermee eens dat het bazen zijn dan? Gratis voor de 1 miljoen en 100 dorpen awards trouwens AU!
We hadden in het begin van de wereld al 1 die hemel en aarde riep dat we boostten, breng hem nou niet opnieuw...
Enige reden dat we zo hard gaan is door onze zieke mb
 

DeletedUser48745

Guest
Het verbaast mij vooral dat er nog geen vage intern/boost beschuldigingen naar AU gedaan zijn ondanks hun bijna doublen van de nr2. Iedereen het ermee eens dat het bazen zijn dan? Gratis voor de 1 miljoen en 100 dorpen awards trouwens AU!
kontenlikker
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Wel het was fijn je op deze wereld gehad te hebben, geniet nog kort van de tij
d die je resteert
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
489
En Faith is het hulpstammetje van Faith! neem ik aan? Ook al wat over en weer geintern zie ik :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dan doel je denk ik vooral op Jelleveld, die met 29 interns van die stam veruit aan kop gaat.

Brengt mij overigens gelijk op een nieuw puntje. Verdient deze speler zijn huidige rang of is dit gewoon één grote flop?
 

DeletedUser76162

Guest
Dan doel je denk ik vooral op Jelleveld, die met 29 interns van die stam veruit aan kop gaat.

Brengt mij overigens gelijk op een nieuw puntje. Verdient deze speler zijn huidige rang of is dit gewoon één grote flop?

Hij verdient zijn rang niet kijkende naar interns en matige farms. Flop of niet is vooralsnog niet te zeggen al durf ik wel de assumptie te maken dat hij dit wel degelijk is, puur intuïtie.
 
Reactiescore
489
Ja 32 interns en rang 2. Gewoon de helft van je dorpen internen en dan ook rang 3 staan ODA. Beetje veel ODA vind ik :p
 
Bovenaan