Top/Flop spelers

DeletedUser56689

Guest
Nou we zijn begonnen hoor. Stuurde hem zojuist een scout:

Ottomaanse Rijk 05.06.17 10:53
hahaha wil je zo snel dood....

niet eens een uitnodiging

Ik 05.06.17 10:54
Uitnodiging waarvoor?

Ottomaanse Rijk 05.06.17 10:56
voor je begraafplaats,


Mvg

otto de enige echte leider exculis.

Ik 05.06.17 10:56
Ongesteld?

Ottomaanse Rijk 05.06.17 10:58
nineeee , zeg maar vaarwel tegen je dorpje. geloof me als ik dit zeg gebeurt het ook 5 keer hebben ze geprobeerd maar resultaat was quit.

Ik 05.06.17 11:00
Probeer je me te intimideren?

Ottomaanse Rijk 05.06.17 11:02
ik probeer niks. ik was niks voor niks leider geweest van top stammen. na lange tijdje back in de game.

we gaan zien laat de troepen maar praten.

Mvg otto 24/7 on

Ik 05.06.17 11:14
Leider zijn van stammen in andere werelden zegt niet zo heel veel. Daar komt bij dat iedereen wel een keer geluk kan hebben en dat ik bijzonder veel slechte leiders heb gezien.

Maar ik zal je tegemoet komen: op welke wereld(en) heb je welke stam(men) geleid?

Ottomaanse Rijk 05.06.17 11:17
wereld 54 exculis was rang twee

Ik 05.06.17 11:20
Gozer, doe je hier nou zo tof over? Je hebt een stam van 400k punten geleid aan het begin van de wereld? Je bent zelf nooit verder gekomen dan 40k?

http://nl.twstats.com/nl54/index.php?page=tribe&id=49

Lach me dood om deze coole boy. Je zou maar 40k punten hebben gehaald op w54 en de topstam van 400k hebben geleid hoor.
 

DeletedUser78535

Guest
heb je ook verteld dat je doodging lopen en er binnenkort aan gaat?

en dat je 2 gezichten hebt sadye? fake speler hahaha

.Sadye vandaag om 11:38 uur
Denk dat je niet begrijpt wat sarcasme is. Maar wil voor nu wel NAP/BG'tje doen. Opzegtermijn 5 dagen?
 

DeletedUser75234

Guest
heb je ook verteld dat je doodging lopen en er binnenkort aan gaat?

en dat je 2 gezichten hebt sadye? fake speler hahaha

.Sadye vandaag om 11:38 uur
Denk dat je niet begrijpt wat sarcasme is. Maar wil voor nu wel NAP/BG'tje doen. Opzegtermijn 5 dagen?

Wat je hier ook komt zeggen, die berichten die je naar Sadye hebt gestuurd zijn ronduit zielig. Je hebt een stam geleid die de 400k gehaald heeft en de meesten zich zelfs niet herinneren, zo belangrijk was het.

Je legt de lat meteen wel zeer hoog voor jezelf :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
Ik heb eigenlijk een vraagje:
Ik probeer deze wereld een beetje te volgen, en ik merk echt dat sommige spelers een belachelijk snelle groei hebben.
Aangezien ik zeker ben dat (mintens) de helft van al die absurde spelers eigenlijk gewoon slecht zijn, zou ik graag willen weten hoeveel PP (en hoeveel echt geld) er in deze accounts gestoken is.

10k pp? 50k pp? 200k pp? Vermoedelijk zelfs allemaal verdient door op andere werelden andere spelers grondstoffen te verkopen?
De PP beurs kan toch leuk zijn als het gratis is. Vooral als het niveau van de community lager is als hun hypocrisie.
Niet dat ik geen respect voor die spelers heb! Ze beheersen namelijk 1 aspect van het spel beter als al de rest, de marktplaats.

Nee maar vergeet even dat ik met zo'n spelers lach want mijn vraag is serieus:
wat is het gemiddelde aantal PP dat men tegenwoordig moet uitgeven om 500x sneller te kunnen starten dan in tribalwars eigenlijk mogelijk is?
 

DeletedUser61134

Guest
Heb op enkele werelden VV's in handen gekregen van spelers die 5-6x 8500 aankochten.
Zelfs 1 gehad die 100k aantikte. :p

Top 5 is vaak 75-100k schat ik.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb eigenlijk een vraagje:
Ik probeer deze wereld een beetje te volgen, en ik merk echt dat sommige spelers een belachelijk snelle groei hebben.
Aangezien ik zeker ben dat (mintens) de helft van al die absurde spelers eigenlijk gewoon slecht zijn, zou ik graag willen weten hoeveel PP (en hoeveel echt geld) er in deze accounts gestoken is.

10k pp? 50k pp? 200k pp? Vermoedelijk zelfs allemaal verdient door op andere werelden andere spelers grondstoffen te verkopen?
De PP beurs kan toch leuk zijn als het gratis is. Vooral als het niveau van de community lager is als hun hypocrisie.
Niet dat ik geen respect voor die spelers heb! Ze beheersen namelijk 1 aspect van het spel beter als al de rest, de marktplaats.

Nee maar vergeet even dat ik met zo'n spelers lach want mijn vraag is serieus:
wat is het gemiddelde aantal PP dat men tegenwoordig moet uitgeven om 500x sneller te kunnen starten dan in tribalwars eigenlijk mogelijk is?

Iemand hier zei eens dat hij 30k per maand gebruikte.
 

DeletedUser61134

Guest
Ken ook iemand die zo 1000 uitgaf ofzo aan ANDER mobiel spelletje.
Zal zo netjes zijn z'n naam niet te geven voor geval hij anoniem wou blijven :p
 

DeletedUser74396

Guest
3804029e35.jpg
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ken ook iemand die zo 1000 uitgaf ofzo aan ANDER mobiel spelletje.
Zal zo netjes zijn z'n naam niet te geven voor geval hij anoniem wou blijven :p

Ik zit nu rond de 350 voor een spel en het zal me een worst wezen.
 
Bovenaan