- Reactiescore
- 2.039
Tjah
Tjah sorry Jannes, ik houd echt geen lijst bij van accounts waar je gerekt wordt, daarvoor ben je te irrelevant. Kan begrijpen dat dat idd niet als een te goed argument overkomt, maar jijzelf weet wel dondersgoed wat ik ermee bedoel.
Overigens voel ik mij totaal niet aangevallen hoor, vind het alleen jammer dat je rare beschuldigingen aan mijn adres doet.
Je zegt dat je enkel discussie begint als men jou uitdaagd maar wie begon hier nou precies met posten op dit forum? Volgens mij was jij dat.
Dat je in de huidige situatie beter bent dan de gemiddelde tw speler klopt idd, maar dat is zoals je zelf aangaf niet lastig. Dat je mij dan 'niet van invloed in de laatste 20 werelden' noemt vind ik wel gek, aangezien dankzij mijn 'fake pmade' op w42 toch een boel goede spelers op die wereld gestart zijn, en ik bovendien op w44 nog samen met Robin de winnende stam heb opgericht.
Dat ik de laatste schijtwerelden dan niet meespeel op w50 na (gezien de non pp regels daarop) betekent niet dat ik opeens een fossiel ben he.
Dus ik word overal gerekt maar je kan geen voorbeelden geven? Jezus christus, zijn er echt nog mensen die dan verbaast zijn dat ik in discussie ga,... Als mensen nu eens zoveel over mij zouden weten als ik over anderen dan zou er nog ruimte voor discussie zijn. Ik kan er niet aan doen dat jouw kennis over mij beneden het vriespunt ligt maar ga dan aub geen oordeel vellen of de pro uithangen.
Mij hoor je trouwens niet zeggen dat ik jouw geen goede tw speler vind. Ik zei enkel dat het niet zo'n prestatie is om rang 1 te behalen, je hoeft je dus zeker niet beledigd te voelen.
Ik ken mijn plek vrij goed in deze huidige tribalwars werelden en dat is ver boven de meeste (niet dat, dat moeilijk is). Mij hoor je nergens zeggen dat ik de beste ben. Overigs BURN ik niet zomaar iedereen, ik burn enkel degene die onzin op het AF komen posten of mij komen uitdagen op het AF waaronder jij en dan uitspraken gaan doen als in 'je word overal gerekt maar ik kan geen voorbeelden geven'. Tja dan moet je er niet van schrikken als ik ga terug burnen weliswaar op echte gebeurtenissen.
Misschien moet jij je plek leren kennen, een plek dat je al 20 werelden geen rol van betekenis op eender welke wereld gespeeld hebt. Acc Rank 1 op w50 tijdje eerste gestaan in de startfase? Erg leuk maar dat heeft geen enkel nut gehad in het verdere verloop van de wereld.
Ik noem een noob geen pro en een pro geen noob, ongeacht wat ikzelf ben is dat nooit hypocriet te noemen.
Tjah sorry Jannes, ik houd echt geen lijst bij van accounts waar je gerekt wordt, daarvoor ben je te irrelevant. Kan begrijpen dat dat idd niet als een te goed argument overkomt, maar jijzelf weet wel dondersgoed wat ik ermee bedoel.
Overigens voel ik mij totaal niet aangevallen hoor, vind het alleen jammer dat je rare beschuldigingen aan mijn adres doet.
Je zegt dat je enkel discussie begint als men jou uitdaagd maar wie begon hier nou precies met posten op dit forum? Volgens mij was jij dat.
Dat je in de huidige situatie beter bent dan de gemiddelde tw speler klopt idd, maar dat is zoals je zelf aangaf niet lastig. Dat je mij dan 'niet van invloed in de laatste 20 werelden' noemt vind ik wel gek, aangezien dankzij mijn 'fake pmade' op w42 toch een boel goede spelers op die wereld gestart zijn, en ik bovendien op w44 nog samen met Robin de winnende stam heb opgericht.
Dat ik de laatste schijtwerelden dan niet meespeel op w50 na (gezien de non pp regels daarop) betekent niet dat ik opeens een fossiel ben he.