Top/Flop spelers

Reactiescore
1.367

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
71Hzvn
71Hzvn

Mooi plaatje, hij werkt niet haha
 

DeletedUser66217

Guest
Ik loop toch wat voorzichtiger over straat nu Drogyn mij zo van achteren heeft willen pakken.
 

DeletedUser66217

Guest
Ik heb zelf wat glijmiddel aangebracht. Ik had al zo'n vermoeden dat het een misselijkmakende vent was en hij niet bang was om zijn ware aard te tonen.
 
Reactiescore
2.303
Niet heel de wereld speelt voor terra xx
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ahja goed punt, royboyz had het ook achter gelaten. Dat ligt er ook nog van die keer dat jullie ons wilde pakken via dat acc
 
Reactiescore
2.303
Gelukkig heeft drogyn zo een kleine fluit, anders was het helemaal boeken toe.
 
Reactiescore
3.576
Was dat niet de gast die jou had gerekt op 51?

Ik verwacht een reactie van minstens 7 alineas.

Niemand heeft mij gerekt op w51 als in ge edeld of overklast in iets :D Zal ik wat over Yonri vertellen?

Yorni zat in het grote Humble (mijn stam) weliswaar in de beginfase en zoals iedereen weet had Humble het slechtste stamcluster van alle noemswaardige stammen van de afgelopen 20 werelden. Wat resulteerde in het feit dat elk account op zichzelf gesteld was en de samenwerking optimaal moest zijn om die startfase te kunnen overleven. Maar Yorni, zijn medespelers en bevriende buuracc die ook in mijn stam zat zaten zo met de poepers tegen onze vijanden want ze dachten dat we kansloos waren (ze deden beide pp abuse en waren beide top 5 acc's). Dus ze spraken met onze grootste vijand stam en de gedoodverfde favoriet op wereld winst Septen. Ik had zoals altijd al snel via via gehoord dat ze wouden overlopen en ons laten zitten voor onze grootste vijandstam. Nog voor ze de gelegenheid kregen mijn stam te leaven had ik ze al gekicked.

Met als gevolg dat wij de stam Septen keihard maar echt KEIHARD hebben weggespeeld, vernederd, vernield. Al snel brak het hele Septen waaronder ook Gilles een mederunner van Yorni inzat. Yorni zijn acc was weg en hij ging toen maar naar Edict waar die ook zware klappen kreeg van een acc in mijn stam waardoor die naar nog een ander acc in Edict is gaan spelen waar die heeft mogen blijven zitten.

Om een lang verhaal kort te maken, hij heeft op wereld 51 in 3000 stammen gezetten en overgelopen dat het geen naam meer heeft en op 7000 acc's gespeeld. Nooit iets gepresteerd ook, buiten eens met een blitz op spelersloze acc's dorpen ge edeld (wat iedereen kan).

Als je dat laatste als rekken wilt zien mij goed :D Wat ik gerekt vind is dat jij Pim in hoogsteigen persoon een massa kreeg op w37 en nog rapper als Yorni hier is gaan lopen xD In dat opzicht zijn jij en Yorni eigenlijk gelijken.

De enige vraag die op iedereens lippen hangt is eigenlijk wie nu de snelste is tussen Pim en Yorni,... wie zal het zeggen :rolleyes:
 
Bovenaan