Top/Flop spelers

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Sowieso dubieuze keuze om als account met veel potentie een, toch wel, slechtlopende stam te joinen, terwijl er totaal geen noodzaak is.

Slecht lopend? Ben toch wel benieuwd hoezo het ineens een slecht lopende stam is. Tuurlijk Bier zal vast beter lopen, maar loopt Faith dan gelijk slecht?
 

DeletedUser58227

Guest
Denk dat Savior blij was dat ze van Stan af waren

Ik heb meerdere keren het aanbod gekregen om op Savior te spelen, omdat ze mijn teamgenoten niet moesten maar mij wel. Lijkt me erg opmerkelijk dus wat jij hier stelt. Niet iedereen is zoals jij
 
Reactiescore
117
Ik heb meerdere keren het aanbod gekregen om op Savior te spelen, omdat ze mijn teamgenoten niet moesten maar mij wel. Lijkt me erg opmerkelijk dus wat jij hier stelt. Niet iedereen is zoals jij

Ben jij Stan? :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Slecht lopend? Ben toch wel benieuwd hoezo het ineens een slecht lopende stam is. Tuurlijk Bier zal vast beter lopen, maar loopt Faith dan gelijk slecht?

Met de nieuwe rekruten lijken de feitjes beter maar in the end loopt het echt allemaal niet op rolletjes. Enkel het feit al dat er tussen neus en lippen door is gevraagd of AU en Pils het zien zitten om Faith te joinen :p Denk niet dat ik individuen hoef aan te wijzen die er statistisch of feitelijk weinig van bakken :) Maakt opzich niet uit, op deze wereld is het moeilijk om een perfecte stam te vormen als je meer dan een aantal leden wil hebben.. Snap alleen vanuit het oogpunt van Savior totaal niet waarom je voor Faith of uberhaupt een corestam zou kiezen, in dit stadium al. Savior had op elk moment en overal kunnen binnen wandelen.
 

DeletedUser58227

Guest

Ja, toen ik ww van dit account kwijt was. Hoezo?
Maar goed ik zie hier nog altijd niemand van Savior reageren. Says enough, of is het net zoals voorheen dat ze alleen kunnen reageren wanneer het ze uitkomt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76687

Guest
Enkel het feit al dat er tussen neus en lippen door is gevraagd of AU en Pils het zien zitten om Faith te joinen :p .

Doel je nou echt wat ik heb gestuurd naar jullie via PM? Moet ik jou reactie daarop dan ook serieus nemen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
735
Ja, toen ik ww van dit account kwijt was. Hoezo?
Maar goed ik zie hier nog altijd niemand van Savior reageren. Says enough, of is het net zoals voorheen dat ze alleen kunnen reageren wanneer het ze uitkomt?
Beetje flauw om te zeggen, gezien je gewoon redenen hebt gekregen wanneer er niet geantwoord werd. Ik ben de enige die actief op AF reageert naast Jim die letterlijk alleen met troll uitspraken gooit.
Niet dat ik ook maar een verantwoording schuldig ben, maar ik zal hem je voor de laatste keer geven. Ben gisteren afgestudeerd, wat natuurlijk fantastisch is, maar ervoor gezorgd heeft dat ik afgelopen week weinig tot geen TW heb gespeeld gezien ik een presentatie had voor te bereiden en afgelopen nacht mn kop eraf heb gezopen om het te vieren.
Zoals je zelf aangeeft hebben we je dat inderdaad meermaals gevraagd en ons ongenoegen uitgesproken over je co, waarmee je het zelf later ook eens was. Met AUT en V. aan de ene kant en Faith! vanaf de andere was een keuze voor een stam slechts een kwestie van tijd en uiteindelijk is de keuze op Faith! gevallen, wat me een vrij logische keuze lijkt. Wat je er verder van wil maken is aan jou, maar alleen al door de fairgame instelling van Inge lijkt me dat het duidelijk is dat dit geen vooropgezet spel was oid.
 
Reactiescore
2.506
Ik vind stamloos nog steeds de beste optie, zolang dat mogelijk is tenminste. Geen gezeur en alle opties openlaten :D
 
Reactiescore
2.506
Dan gaan wij een keertje samen een wereld starten fab, als ik dat ooit nog eens ga doen:D
 
Reactiescore
117
Beetje flauw om te zeggen, gezien je gewoon redenen hebt gekregen wanneer er niet geantwoord werd. Ik ben de enige die actief op AF reageert naast Jim die letterlijk alleen met troll uitspraken gooit.
Niet dat ik ook maar een verantwoording schuldig ben, maar ik zal hem je voor de laatste keer geven. Ben gisteren afgestudeerd, wat natuurlijk fantastisch is, maar ervoor gezorgd heeft dat ik afgelopen week weinig tot geen TW heb gespeeld gezien ik een presentatie had voor te bereiden en afgelopen nacht mn kop eraf heb gezopen om het te vieren.
Zoals je zelf aangeeft hebben we je dat inderdaad meermaals gevraagd en ons ongenoegen uitgesproken over je co, waarmee je het zelf later ook eens was. Met AUT en V. aan de ene kant en Faith! vanaf de andere was een keuze voor een stam slechts een kwestie van tijd en uiteindelijk is de keuze op Faith! gevallen, wat me een vrij logische keuze lijkt. Wat je er verder van wil maken is aan jou, maar alleen al door de fairgame instelling van Inge lijkt me dat het duidelijk is dat dit geen vooropgezet spel was oid.

Om maar even een gesorekje van jou aan te halen tijdens dat Doctore geëdeld werd :)

[09:36:50] Fabian: mogguh
[09:36:55] Fabian: je had weer naar ons gevraagd?:p
[09:37:56] Pieter: Ola
[09:37:57] Pieter: Juh
[09:54:27] Fabian: zit je te twijfelen om faith te joinen of wa
[09:54:40] Pieter: Ze hebben ons wat aangeboden
[09:54:47] Pieter: Hebben we voorlopig afgehouden om nog toe te zien
[09:54:58] Pieter: maar meer info om een beslissing te nemen kan nooit kwaad in de toekomst
[09:58:36] Fabian: ik zou er lekker op ingaan joh';)
[09:58:43] Fabian: of in elk geval een degelijke kans geven
[09:58:52] Pieter: Want?
[09:59:38] Fabian: Leuke jongens binnen Faith, lekker opportunistisch, kan de speelstijl tot dusver wel waarderen
[09:59:40] Fabian: genoeg kwaliteit
[10:00:02] Pieter: Jij hebt contact met ze of gaat joinen dan gezien je dit zo zegt en dat wel ergens op moet baseren?
[10:00:22] Fabian: plus dat je de buitenkant van het cluster zou zijn, lekker veel ruimte;)
[10:00:33] Fabian: joa we kletsen al een paar weken
[10:01:30] Pieter: Ruimte gaat het me niet bepaald om
[10:01:48] Fabian: nja is een leuke bijkomstigheid wat mij betreft
[10:02:05] Pieter: Een hoog percentage spelers staat echter bekend als runners bij massa's en de leider solliciteerde recent nog op een andere wereld met een account waar hij helemaal nooit gespeeld had als ervaring
[10:02:55] Fabian: Stan?
[10:03:04] Fabian: Hmm dunno
[10:03:29] Fabian: Achja ik zou nu ook geen stam joinen met het idee, hiermee gaan we 100% winnenQ!
[10:03:40] Fabian: De goeie spelers eruit filteren en een doorstart maken eerder xd
[10:05:25] Pieter: Vind je het niet nutteloos om een stam te joinen dan?
[10:06:05] Fabian: Ik zeg niet op voorhand dat dat hier het geval zal zijn
[10:06:21] Fabian: Maar het is nogal naïef om nu te zeggen joa daarmee spelen we de wereld uit
[10:06:38] Fabian: Dat Stan dan mss niet sterk overkomt van thebone zou best kunnen
[10:06:49] Fabian: Maar team thebone is een prima team
[10:07:01] Fabian: Christiaan gaat al lang mee en heeft meerdere werelden gewonnen bijv
[10:07:06] Fabian: en zijn sympathieke gasten
[10:07:42] Pieter: 'k doelde op christiaan met die sollicitatie
[10:07:53] Fabian: ah das geen leider
[10:08:51] Fabian: Maar die komt op mij wel als een prima speler over
[10:09:02] Fabian: en nja wij zullen binnen een week wel joinen
[10:09:08] Fabian: wat jij doet moet je zelf weten:p
[10:10:16] Pieter: Alright, nja wacht wel ff af
[10:10:22] Pieter: Tot ik hoor wat jij er intern van vind

Hier zeg je al dat jullie al weken contact hebben met Faith! en dat je al die mensen daar wel kent. Vervolgens zeg je dat je binnen een week joined terwijl je stamgenoot geëdeld werd?:rolleyes:

Jullie gingen naar Faith en Doctore was daar duidelijk geen onderdeel van. Dus waarom zou je ze ook helpen als "stamgenoten"? :p
 
Bovenaan