Top/Flop spelers

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Top : Vader Abraham.

mis nog wat klein maar wel een top team

Jij bent zijn buurman, leg eens uit? Ken ze niet ben wel benieuwd. Ze kwamen wel redelijk over op mij vandaar dat onze eerste trein er ook op ging. Redelijke achterstand opgebouwd, zie wel dat jullie onder ze liggen dus neem aan dat jullie ze helpen?
 
Reactiescore
99
Jij bent zijn buurman, leg eens uit? Ken ze niet ben wel benieuwd. Ze kwamen wel redelijk over op mij vandaar dat onze eerste trein er ook op ging. Redelijke achterstand opgebouwd, zie wel dat jullie onder ze liggen dus neem aan dat jullie ze helpen?

we zaten eerst bij mekaar in de stam, en ik ben nou eenmaal vriendelijk aangelegd dus ik help ze alhoewel ze zelf ook wel gas kunnen geven mja indd ze hebben een achterstand op dit moment
 
Reactiescore
656
we zaten eerst bij mekaar in de stam, en ik ben nou eenmaal vriendelijk aangelegd dus ik help ze alhoewel ze zelf ook wel gas kunnen geven mja indd ze hebben een achterstand op dit moment

Ik moet zeggen dat ze niet heel 'top' op mij overkwamen.
Ze probeerde een c-snipe, maar die mistte ze.
Toch wel minder als je idk hoeveel kansen hebt om een c-snipe te raken niet?
 

Deleted User - 2242732

Guest
Qua vriendelijkheid moet je ze toch wel credits geven. Ik denk dat ze gewoon niet zo actief waren op dat moment. Achteraf kregen we toch een sympathieke pm van hen, ik zie het er niet veel doen.
 
Reactiescore
656
Qua vriendelijkheid moet je ze toch wel credits geven. Ik denk dat ze gewoon niet zo actief waren op dat moment. Achteraf kregen we toch een sympathieke pm van hen, ik zie het er niet veel doen.

True, daar heb ik inderdaad niks negatiefs over te zeggen!
 

DeletedUser77159

Guest
Ik moet zeggen dat ze niet heel 'top' op mij overkwamen.
Ze probeerde een c-snipe, maar die mistte ze.
Toch wel minder als je idk hoeveel kansen hebt om een c-snipe te raken niet?
Klopt, ik mistte er zelfs 3, waarvan 1 door bot bescherming. Als ze eerder waren gekomen had ik er meer tijd voor gehad. Was al wat laat wakker en moest nog wat dingen doen voordat ik naar het werk ging. Op het moment dat ik moest c snipen hoorde ik zelfs in de bus te zitten. Kwam er uiteindelijk nog te laat door op mijn werk, haha

EDIT: Was haastig begonnen aan deze wereld en had al bijna een jaar geen tribalwars meer gespeeld.Nieuwe apparatuur. 0,0% scripts nog. slechte voorbereiding etc. Mocht het nu weer gebeuren dan zal het niet meer mis gaan :p
 

DeletedUser77159

Guest
Qua vriendelijkheid moet je ze toch wel credits geven. Ik denk dat ze gewoon niet zo actief waren op dat moment. Achteraf kregen we toch een sympathieke pm van hen, ik zie het er niet veel doen.
Ik blijf altijd vriendelijk. Of het nou een speler is waarmee ik actief een oorlog aan het voeren ben of een noobje die je lastigvalt. Ik zie geen nut in het vertonen van arrogantie of het compleet negeren van andere individuen. Je kan het sympathiek noemen. Ik hoop dat het ooit nog de standaard word om iemand geluk te wensen bij een overname. :)
 
Reactiescore
1.367
Ik blijf altijd vriendelijk. Of het nou een speler is waarmee ik actief een oorlog aan het voeren ben of een noobje die je lastigvalt. Ik zie geen nut in het vertonen van arrogantie of het compleet negeren van andere individuen. Je kan het sympathiek noemen. Ik hoop dat het ooit nog de standaard word om iemand geluk te wensen bij een overname. :)

en wat als je iemand totaal niet uit kan staan? Zoals ik vroeger?
 

DeletedUser77159

Guest
Gaan er voor om 2x weggespeeld te worden deze wereld? :D
Ons restart is spelen op een laag pitje. Ondanks dat er 4 man op het account spelen. Gaan zeker niet meer meedraaien voor de top, maar misschien laten nog een leuk oorlogje voeren met Prins Pils kan ook genoeg voldoening geven.
 

DeletedUser77159

Guest
Ja had de citaten even in 1 moeten drukken. Excuseer de AF noob
 
Bovenaan