Top/Flop Spelers

Reactiescore
1.454
Het is gewoon lachwekkend hoe immoreel Par. handelt. We wisten al dat ze vuil spel speelden (stabben, kata'en en af en toe CF'en), maar dit moet toch wel een wake-up call zijn voor een aantal spelers binnen Par. hoor. Ik snap niet hoe een aantal spelers binnen Par.(die wel morele waarden hebben) hun naam nog steeds willen verbinden aan zo'n stam. Stel je voor, je wint de wereld met deze stam. Dan zal iedereen jouw altijd als een smerige stabber zien! Ik zou liever mijn account op dell zetten dan in zo'n stam, met leden die stabben, kata'en en cf'en, te spelen!
 

DeletedUser73904

Guest
Darkheerser zit in Par.

dat zegt al genoeg.

Ik krijg meer en meer het idee dat Darkheerser slechts het topje is van de ijsberg der stabbers in Par... Hij is waarschijnlijk wel de grootste stabber inderdaad. Maar er zitten er veel meer die wel een stabje lusten op zn tijd; ItDarky, Nozemoil en wie weet wat de toekomst brengt... Al heeft die laatste bij mijn weten nog niet gestabbt (applausje voor Par), meer dan maximaal internen, pp en events abusen en nu CF'en heeft hij nog niet gedaan.

Ik ben benieuwd welke stabs de toekomst zal brengen, tot Par. weggespeeld is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78452

Guest
Volgens jullie was wat hier gebeurt is ook acceptabel toen jullie de afspraken wouden maken:

2. Clusterfucken
Clusterfucken vinden de meesten irritant. Daarom willen wij kijken naar de mogelijkheden voor het maken van afspraken. Het geniet onze voorkeur als we er in elk geval er over eens kunnen worden dat barbarendorpen niet worden gepakt. Want daar heb je geen invloed op en velen gebruiken het ook om te farmen. Spelers is meer op eigen risico.

Om een cluster te definiëren stel ik het volgende voor: Als er een barbarendorp wordt geedeld moet dit binnen een 10 velden straal zijn van TWEE dorpen van de betreffende speler. Op deze manier kunnen randdorpen (in mijn ogen terecht) nog wel worden gepakt, maar zijn grote aantallen clusterfucks onmogelijk.

Als we zo gaan beginnen vind ik het ook wel irritant als mensen snipen of backtimen.
Betekend daarom dat irritant gelijk staat aan laag spel ?

Maarja we zijn ondertussen gewoon dat AMB alles probeert om mensen zwart te maken dus hier staat denk ik niemand meer van versteld.
 

DeletedUser73904

Guest
This lachwekkend hoe hard dat AMB probeert andere zwart te maken en al excusses aan het zoeken zijn voor als ze de wereld niet winnen.
Straks beweren jullie nog dat door de stab van darkheerser toen beide spelers nog niet eens 2k punten hadden, dat door dit deze stab de wereld gewonnen was.
Met al het gezaag over de "stab" stam.

Volgens jullie was wat hier gebeurt is ook acceptabel toen jullie de afspraken wouden maken:



Als we zo gaan beginnen vind ik het ook wel irritant als mensen snipen of backtimen.
Betekend daarom dat irritant gelijk staat aan laag spel ?

Maarja we zijn ondertussen gewoon dat AMB alles probeert om mensen zwart te maken dus hier staat denk ik niemand meer van versteld.

Zoals je opvoedkundig niet een kind ineens alles kan leren wat het later moet weten, probeerden wij dit ook met Par. Wij probeerden ze wat fatsoenlijk en normaal spelen bij te brengen, en afspraken daarvoor te maken. Dan begin je bij het begin, geen barbarendorpen in andermans cluster edelen. Als dit goed gaat, en het kind het goed oppakt, dan ga je verder naar de volgende stap: Geen spelerdorpen in vijandelijk cluster edelen. Echter was stap 1 al teveel gevraagd voor Par, waardoor stap 2 niet aan de orde kwam.

Misschien dat de vergelijking met een kind je wat rauw op je dak valt, maar ik kan het ook niet positiever maken met zo'n stam als Par. Sorry....
 

DeletedUser78452

Guest
@.El Pistolero

Nice try, maar zoals Martijn het zelf zegt
Spelers is meer op eigen risico.

Want als ik nu in heb begin 4dropen edel iedereen die daar tussen een speler edelt is mij dan aan het CF'en?

Zorg gewoon dat er geen spelers meer in u cluster liggen dan voor dat ge het uitbreid.
Zo simpel is dat.

Heeft niks met opvoeding te maken wat je nu weer probeert te verkopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.166
Volgens jullie was wat hier gebeurt is ook acceptabel toen jullie de afspraken wouden maken:



Als we zo gaan beginnen vind ik het ook wel irritant als mensen snipen of backtimen.
Betekend daarom dat irritant gelijk staat aan laag spel ?

Maarja we zijn ondertussen gewoon dat AMB alles probeert om mensen zwart te maken dus hier staat denk ik niemand meer van versteld.

Zinloos om afpsraken erbij te halen die nooit gemaakt zijn. Par wilde niet deelnemen aan de wereldafspraken evenals SPAM en andere stammen. Deze afspraken zijn er dus nooit gekomen!.

Daarnaast heb ik je in-game ook een PM gestuurd, gelieve daar even op te reageren zodat we dit netjes kunnen oplossen. Dit zijn gewoon clusterfucks die nergens op slaan.
 

DeletedUser73904

Guest
@.El Pistolero

Nice try, maar zoals Martijn het zelf zegt

Want als ik nu in heb begin 4dropen edel iedereen die daar tussen een speler edelt is mij dan aan het CF'en?

Zorg gewoon dat er geen spelers meer in u cluster liggen dan voor dat ge het uitbreid.
Zo simpel is dat.

Heeft niks met opvoeding te maken wat je nu weer probeert verkopen

Jawel, want je mist mijn punt volledig. Als je al niet eens een deal kan maken over de barbarendorpen, waarom zou je dan überhaupt dat met spelersdorpen proberen? Dat was het punt dat ik probeerde te maken... Dat jij dat negeert is niet mijn schuld, want dat inhoudelijk reageren doen jullie uit Par niet zovaak.

Natuurlijk is het wel waar dat spelersdorpen meer eigen risico zijn dan barbarendorpen. Maar dat was mijn punt toch ook helemaal niet?
 
Reactiescore
1.166
@.El Pistolero

Nice try, maar zoals Martijn het zelf zegt

Want als ik nu in heb begin 4dropen edel iedereen die daar tussen een speler edelt is mij dan aan het CF'en?

Zorg gewoon dat er geen spelers meer in u cluster liggen dan voor dat ge het uitbreid.
Zo simpel is dat.

Heeft niks met opvoeding te maken wat je nu weer probeert te verkopen

Ik neem aan dat jij dus op NozemOil speelt? In deze fase van de wereld is het bijna onmogelijk om een clean cluster te hebben. Die komen pas vanaf de 500k-1m punten. Daarnaast, kijk eens op de kaart naar waar jouw cluster zich bevindt en dan de twee dorpjes die je hebt geedeld... Slaat toch werkelijk waar nergens op?
 

DeletedUser78452

Guest
Ik speel niet op NozemOil.
Ik ben gewoon iemand die het opneemt voor de mensen die voor niks zwart gemaakt worden.
Anders zou ik met die redenering op veel accounts spelen.

@.El Pistolero
En ik zie niet in waarom ik niet inhoudelijk op je bericht ben ingegaan.
Ik denk toch dat ik elk punt aangehaald heb.
Maar misschien verwar je dit woord met niet gelijk geven.

Dat de speler in de buurt van deze dorpen het inderdaad niet aangenaam vindt dat deze dorpen er zijn is normaal.
Net zoals spelers het niet aangenaam vinden om gesniped of gebacktimed te worden.
Het hoort eenmaal bij het spel.

Ik blijf bij het standpunt dat als je niet wilt dat een speler in je cluster geëdelt wordt zorg dan dat ze die speler niet kunnen edelen.
Er zijn zoveel manier om dit te doen.

Er zijn maar twee redenen waarom je hier iets op tegen zou kunnen hebben:
- Je hebt niet genoeg skill om zo'n situatie te anticiperen of om op te reageren.
- Het komt je goed uit want je kan weer iemand zwart maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.166
Ik speel niet op NozemOil.
Ik ben gewoon iemand die het opneemt voor de mensen die voor niks zwart gemaakt worden.
Anders zou ik met die redenering op veel accounts spelen.

Spelers die voor niks zwart gemaakt worden? Heb je überhaupt wel de situatie bekeken? Het kaartje gezien?
Ten eerste is het al een ontzettend laffe manier hoe die dorpjes gepakt zijn, iets in de trend van "gemakkelijk dorpjes krijgen" wat NozemOil al de hele wereld doet.

Ik blijf bij het standpunt dat als je niet wilt dat een speler in je cluster geëdelt wordt zorg dan dat ze die speler niet kunnen edelen.
Er zijn zoveel manier om dit te doen.

Lees mijn bericht van daarnet nog even. Is bijna onmogelijk om nu al een clean cluster te hebben. Kijk daarnaast eens naar het verschil in ligging van NozemOil zijn cluster en die geedelde dorpjes. Gewoon triest.

Er zijn maar twee redenen waarom je hier iets op tegen zou kunnen hebben:
- Je hebt niet genoeg skill om zo'n situatie te anticiperen of om op te reageren.
- Het komt je goed uit want je kan weer iemand zwart maken.

Haha please.. Blablabla.
 

DeletedUser78151

Guest
Een clean cluster is in deze fase onmogelijk en er is geen enkele speler met een beetje eigen waarde die zijn cluster gaat dichten door kleinere dorpen te pakken.
Die CF's vind ik persoonlijk zeer zwak spel maar is geen stab. Is wel een overtreding van de wereldafspraken waar Par niet aan wou meewerken.
Het lijkt mij dat de rang 1 speler gewoon uit is op gemakkelijke dorpen zoals te zien aan zijn ODA hij al heel de wereld doet. Voor mij een onwaardige rang 1 en wanneer die echte tegenstand zal krijgen toch door de mand zal vallen...
Dit is niet zwart maken van Par. Dit zijn gewoon de feiten en dat hebben ze volledig aan hun eigen te danken.

Mathijs
 

DeletedUser69389

Guest
Een clean cluster is in deze fase onmogelijk en er is geen enkele speler met een beetje eigen waarde die zijn cluster gaat dichten door kleinere dorpen te pakken.
Die CF's vind ik persoonlijk zeer zwak spel maar is geen stab. Is wel een overtreding van de wereldafspraken waar Par niet aan wou meewerken.
Het lijkt mij dat de rang 1 speler gewoon uit is op gemakkelijke dorpen zoals te zien aan zijn ODA hij al heel de wereld doet. Voor mij een onwaardige rang 1 en wanneer die echte tegenstand zal krijgen toch door de mand zal vallen...
Dit is niet zwart maken van Par. Dit zijn gewoon de feiten en dat hebben ze volledig aan hun eigen te danken.

Mathijs

Het moment dat ik het een keer eens ben met je over een post is er dan toch eindelijk gekomen haha
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Maarja we zijn ondertussen gewoon dat AMB alles probeert om mensen zwart te maken dus hier staat denk ik niemand meer van versteld.

@den tist heeft het al mooi gezegd, het aanhalen van gewoon observaties wordt door Par die maar blijft de slachtofferrol spelen 'zwartmaken' genoemd. Ik zou dit geen zwartmaken noemen maar zelfs indien dat zo is weet dan wanneer en door wie dat zwartmaken is begonnen:

db53c21fbb5f4a6bd85fa98bda6bce7d.png
 

DeletedUser75946

Guest
Die CF's vind ik persoonlijk zeer zwak spel maar is geen stab. Is wel een overtreding van de wereldafspraken waar Par niet aan wou meewerken.
Mathijs

Het zou er nog aan mankeren dat iemand durft beweren dat er een stab is omdat we AMB's wereldsafspraken, die geweigerd zijn, niet zijn nagekomen. :p
 

DeletedUser78151

Guest
Is volgens mij de eerste wereld die ik ken waar er stammen geen wereldafspraken willen maken over CF's en Kataen...
En dit zijn niet de afspraken van AMB maar afspraken die zowat op elke wereld gemaakt worden. Dit zijn standaard afspraken.
Mathijs
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.166
Het zou er nog aan mankeren dat iemand durft beweren dat er een stab is omdat we AMB's wereldsafspraken, die geweigerd zijn, niet zijn nagekomen. :p

Kom op zeg.. Jullie halen die afspraken erbij om je eigen actie te rechtvaardigen... Tevens zijn die punten die Martijn aanhaalde niet direct gebaseerd op het beleid van AMB en waren het juist voorbeelden om tot een consensus te komen.. Iets wat ook nadrukkelijk is aangegeven.
 
Reactiescore
1.454
Als ik geen morele waarden had, had ik dat gedaan...
 
Bovenaan