Top/Flop Spelers

DeletedUser78699

Guest
Lmao, speel je nog w55 en welk account? Stoere praatjes op t AF maar wel lekker anoniem.

Geen woorden gebruiken die je niet kent. Anonimiteit en naamloosheid zijn twee totaal andere woorden qua betekenis. Even opzoeken en vraag het eens aan je leerkracht schrijven, misschien leer je het wel in het 4de leerjaar volgend jaar.
 

DeletedUser78452

Guest
Geen woorden gebruiken die je niet kent. Anonimiteit en naamloosheid zijn twee totaal andere woorden qua betekenis. Even opzoeken en vraag het eens aan je leerkracht schrijven, misschien leer je het wel in het 4de leerjaar volgend jaar.

"Men spreekt van anonimiteit als de identiteit van een persoon niet bekend is of als hij die niet bekend wenst te maken."
Leg eens net uit waarom jij niet onder deze noemer zou vallen?
Of ben je zelf nog niet aan het 4de leerjaar geraakt en is de term daarom misschien nog wat verwarrend voor jouw ?
 

DeletedUser78699

Guest
"Men spreekt van anonimiteit als de identiteit van een persoon niet bekend is of als hij die niet bekend wenst te maken."
Leg eens net uit waarom jij niet onder deze noemer zou vallen?
Of ben je zelf nog niet aan het 4de leerjaar geraakt en is de term daarom misschien nog wat verwarrend voor jouw ?

Hmm, denk dat je beter even universitaire cursus van Inleiding tot het recht leest, deel rechtspersoonlijkheid. We spreken daarna even opnieuw, toch bedankt voor de nutteloze opmerking, die nog maar eens het alleswetende karakter van de meeste Par. leden omschrijft
 

DeletedUser78452

Guest
Hmm, denk dat je beter even universitaire cursus van Inleiding tot het recht leest, deel rechtspersoonlijkheid. We spreken daarna even opnieuw, toch bedankt voor de nutteloze opmerking, die nog maar eens het alleswetende karakter van de meeste Par. leden omschrijft

Antwoord nog altijd mijn vraag niet ...
En weet ook niet wat voor bijdrage uw opmerkingen hier geven ...
 

DeletedUser78699

Guest
Naamloos optreden is het optreden van mensen waarbij de identiteit niet wordt naar voor gebracht omdat er geen behoefte bestaat zich te identificeren.
Onder anonimiteit kan men verstaan het optreden van een persoon in een maatschappelijke context waarbij: hij zijn identiteit verbergt

Snap je het verschil of is het even te moeilijk ?
 

DeletedUser78452

Guest
Naamloos optreden is het optreden van mensen waarbij de identiteit niet wordt naar voor gebracht omdat er geen behoefte bestaat zich te identificeren.
Onder anonimiteit kan men verstaan het optreden van een persoon in een maatschappelijke context waarbij: hij zijn identiteit verbergt

Snap je het verschil of is het even te moeilijk ?

Waarom altijd zo neerbuigend naar iedereen toe? Tzit precies diep daar

This niet omdat je zegt dat je er geen behoefte aan hebt dat da ook waar is mijn theorie is dat je liever je identiteit verbergt zodat we niet weten van wie al die onzin hier post.
Denk dat master zelf ook denkt dat je liever je identiteit verbergt waardoor zijn gebruik van het woord klopt...
 

DeletedUser75946

Guest
Geen woorden gebruiken die je niet kent. Anonimiteit en naamloosheid zijn twee totaal andere woorden qua betekenis. Even opzoeken en vraag het eens aan je leerkracht schrijven, misschien leer je het wel in het 4de leerjaar volgend jaar.

Accountloos dus, sterk vermoeden dat het is dankzij Par, ophoepelen dus! :)
 

DeletedUser78699

Guest
Inderdaad gestopt op W55, niet door Par ( geen enkele aanval van ontvangen ondanks front). Dus hoop maar verder jongetje
 

DeletedUser78434

Guest
Erwin van beerguide met een hele grote voorsprong op plaats 1 van flopspelers.

Kwam in SPAM binnen met grootste en goede ideeën, kon goed overweg met hem.
Na mijn leave op escalation en de verhalen die Erwin over mij deed zette ik alles in om via de vv van braveheart een blitz op deze knul te doen.

Ja, dat lukte. ik pakte 27 dorpen van Erwin, Erwin was toevallig vanaf het moment dat de incs kwamen tot precies na de incs niet aanwezig en gaf vv af. RUN NUMMER 1

Beerguide speelt 80-90 off, want Erwin kon dat wel handelen, krijgt een aantal incjes binnen. Weer nergens te bekennen. RUN NUMMER 2

Ja jongens, dit deed hij ook op vorige werelden:D

Oftewel.

Een grotere flop kom je niet meer tegen op w55
 
Reactiescore
760
roy on fire!
 
Reactiescore
2.478
Als het dezelfde Erwin is die ik ken had ik je de uitslag van die blitz wel kunnen voorspellen:oops::rolleyes:
 

DeletedUser42600

Guest
Zit dan bij hem in de stam maar dit valt (en wil ik ook niets eens) ook niet meer goed te praten :p wat een lompe actie om zo weg te rennen en je stam zo achter te laten je nam niet eens de moeite om wat te zeggen
 

DeletedUser76667

Guest
Zit dan bij hem in de stam maar dit valt (en wil ik ook niets eens) ook niet meer goed te praten :p wat een lompe actie om zo weg te rennen en je stam zo achter te laten je nam niet eens de moeite om wat te zeggen

Was te verwachten, is niet de eerste x dat die runt. Waarschijnlijk ook niet de laatste keer :p Moet je hem eens horen of hoe goed die alles weet en kan. :D:D
 
Reactiescore
2.478
Jup het is de zelfde Erwin, aparte jonge is dat
 
Bovenaan