Top / Flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hoezo is de eerste kerel waarmee ik pm op deze wereld, meteen een arrogante noob? Is dat een formaliteit hier?
 

DeletedUser78491

Guest
TraseColare flop, boost zijn dorpen naar 12k punten om de 10 miljoen punten award te halen. Das pas top punt van zwak spel..
 
Reactiescore
516
Das pas top punt van zwak spel..

Als dat in jouw ogen al een top punt van zwak spel is, zul je toch echt even je glazen moeten schoonmaken en beter naar je eigen stam kijken.
 

DeletedUser74396

Guest
TraseColare flop, boost zijn dorpen naar 12k punten om de 10 miljoen punten award te halen. Das pas top punt van zwak spel..

Inderdaad. Het laagtepunt van deze zeer morele wereld waar nog nooit 'minder propere' zaken gebeurd zijn.
Ik snap niet waarom ze Trains die award niet gunnen, zo hard dat dat ze ervoor gewerkt hebben. Dan verdienen ze zoiets toch zeker.

Lijkt me dat Trase ervan overtuigd was dat er niemand anders die award verdiende :engel:o_O:cool:
Blijft toch mooi. Van de aanvalsstop gebruik (misbruik) maken om andere spelers te pesten.
07dea73554.jpg
 

DeletedUser74846

Guest
Simpelweg gewoon slim! Als hun die award graag willen en het op deze manier doen is daar niks mis mee;) edelen in achterland van de vijand mag wel en dorpen naar 12k uitbouwen zou verboden moeten worden?
 
Bovenaan